Jistě nejlepší na ochranu by asi byl Grave http://www.grave..../padak.htm ale to už je moc velké lešení, chci jen ,,decentní,, padací rám, ale aby ochránil v případném pádu v terénu
Ja nevim jak ty,ale ja met love tak jdu do vetsi tim nic nemuzes zkazit
Jistě nejlepší na ochranu by asi byl Grave http://www.grave..../padak.htm ale to už je moc velké lešení, chci jen ,,decentní,, padací rám, ale aby ochránil v případném pádu v terénu
Ja nevim jak ty,ale ja met love tak jdu do vetsi tim nic nemuzes zkazit
tady mají nějaký ceník, ale je tam napsán jenom jeden padací rám a oni jich mají na výběr víc, tak nevím ke kterému to je
Padací rám ( možnost výběru rozměru trubky : 25 , 28 nebo 30 mm )
Klasická ocel - 4.500,-
Nerez - 5.600,- http://www.grave..../cenik.htm
tady je úvodní stránka, na výběr je tam z více padacích rámu na 650 gs http://www.grave.cz/
Jistě nejlepší na ochranu by asi byl Grave http://www.grave..../padak.htm ale to už je moc velké lešení, chci jen ,,decentní,, padací rám, ale aby ochránil v případném pádu v terénu
Ja nevim jak ty,ale ja met love tak jdu do vetsi tim nic nemuzes zkazit
pořád se nemůžu rozhodnout, abych něco nekoupil a při prvním pádu neudělal víc škod než užitku
Manželka měla na 650 nerez Grave, spadla mockrát, absolutně žádné poškození, leštit nemusela. Je dražší, ale když ušetříš na padáku a při pádu si něco ulomíš na motorce, vyjde tě to mnohem dráž.
Jistě nejlepší na ochranu by asi byl Grave http://www.grave..../padak.htm ale to už je moc velké lešení, chci jen ,,decentní,, padací rám, ale aby ochránil v případném pádu v terénu
Ja nevim jak ty,ale ja met love tak jdu do vetsi tim nic nemuzes zkazit
pořád se nemůžu rozhodnout, abych něco nekoupil a při prvním pádu neudělal víc škod než užitku
Manželka měla na 650 nerez Grave, spadla mockrát, absolutně žádné poškození, leštit nemusela. Je dražší, ale když ušetříš na padáku a při pádu si něco ulomíš na motorce, vyjde tě to mnohem dráž.
Jistě nejlepší na ochranu by asi byl Grave http://www.grave..../padak.htm ale to už je moc velké lešení, chci jen ,,decentní,, padací rám, ale aby ochránil v případném pádu v terénu
Ja nevim jak ty,ale ja met love tak jdu do vetsi tim nic nemuzes zkazit
pořád se nemůžu rozhodnout, abych něco nekoupil a při prvním pádu neudělal víc škod než užitku
Manželka měla na 650 nerez Grave, spadla mockrát, absolutně žádné poškození, leštit nemusela. Je dražší, ale když ušetříš na padáku a při pádu si něco ulomíš na motorce, vyjde tě to mnohem dráž.
D-A-G-R napsal:
můžu se zeptat jak je to přichyceno k rámu na jedné straně je to pod hladičem a na druhé je nějaká objímka?
Už si to nepamatuji, jsou to 2 roky co jsme motorku prodali. Nejlepší je napsat do Grave - Tomáš Padevít. Udělá ti padák na míru, to je jediný nedostatek, že tam motorku musíš nechat.
vacsinu padov odnesu riadidla, zadne nosice a stupacka. neviem ci je nutne az take lesenie na male GS. ja pouzivam padaky od momula, zatial kratko takze pad nebol a dufam ze ani nebude
OT: preco pri odpovediach na predosli prispevok stale citujete vsetky predosle prispevky, cela tema sa tym len zneprehladni. vsimol som si ze tu na fore sa to robi velmi casto..
Upravil t0mas dne 05.05.2012 12:53
MUDO: dík za odpovědi jenom mě to zajímalo, ještě chvíli počkám, jestli někdo ještě něco napíše i na jiné padáky a popřípadě se budu informovat přímo od výrobce
t0mas: už jsem na tady četl, že padáky moc nejsou potřeba, ale náhoda je b***c a já zrovna moc štěstí s motorkami nemám, tak to nechci nějak rozsekat, kdybych to někde položil, nejezdím jenom na silnici
asi máš pravdu s tím znepřehledněním, ale když je tady více lidí, tak aspoň vidi dotyčný, že otázka byla myšlena na něho, i když se to dá napsat i jiným způsobem možná o něco zdlouhavějším, je pravda, že jsem se to naučil až tady na foru
Upravil DAGR dne 04.05.2012 16:01
Dostala jsem "to" k motorce s komentářem, že to jsou padáky, ale každý je jiný a já jsem toto puzzle ještě nedokázala dostavit Jsem z toho paf a jsem ženská Poradí někdo?
Jasně že to pomáhá. Kamarád je měl na Dakaru úplně zjizvený od různých pádů offroad a nikdy se motor nepoškodil. Je to jednoduchá a celkem funkční věc.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT napsal:
Jasně že to pomáhá. Kamarád je měl na Dakaru úplně zjizvený od různých pádů offroad a nikdy se motor nepoškodil. Je to jednoduchá a celkem funkční věc.
Díky moc, to jsem potřebovala slyšet. S tatíkem jsme tomu moc nevěřili, trubky jsou to docela tenké...
| BMW F650GS | 2000 |
Jasně že to asi nepomůže když hodíš motorku ze stráně na š****tou skálu. Ale na normální pády je to OK a dá se to docela snadno vytvarovat zpátky aby to čekalo na další pád. Zvládnou to i maročani kladívkem a kusem dřeva.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT napsal:
Jasně že to asi nepomůže když hodíš motorku ze stráně na š****tou skálu. Ale na normální pády je to OK a dá se to docela snadno vytvarovat zpátky aby to čekalo na další pád. Zvládnou to i maročani kladívkem a kusem dřeva.
Možná se blbě ptám, nevím, prostě někdo říká, že některé nadělají víc škody než užitku. Tak proto se asi tak hloupě ptám...
| BMW F650GS | 2000 |
Někdo to říká a některé padáky asi opravdu jsou víc na škodu ale vždycky záleží na náhodě. Známý tady u Vestce měl bouračku s R1200GS a trefil nějaký Fiat do zadního rohu. On měl pomačkanou jednu stranu padáku a poškrábaný plast někde nahoře, auto totálně zbořený roh. Kdyby tam ten padák nebyl, asi by motorka dopadla hůř. Na druhou stranu někdy na F650GS, F800GS nebo i třeba na R1200GS Adventure přijde pád, kdy se ta letmo uchycená část horního padáku prohne a poškodí plast pod padákem. Otázka je, jak by se to poškodilo kdyby tam nebyl ten padák vůbec. Míň nebo víc? Viděl jsem fotku proražené nádrže Adventure od takového toho oblouku co má sériový (BMW) padák přes nádrž, prohnulo se to dovnitř a prorazilo plasty. Ale kdo ví, co by se stalo, kdyby tam nebyl? Je to sporný. Určitě je obecně možné říct, než v určitých situacích by bylo lepší, kdyby tam padák nebyl a v jiných situacích se dá říct, že je určitě lepší, když tam ten padák je. Umíš padat tak, aby to bylo vždycky "výhodné"? Těžko Když tam ten padák nebude a sklouzneš se na asfaltu a ubrousíš plasty, tak si řekneš že tam měl být. Oprava padáku je obvykle levnější a v případě menších sklouznutí určitě i levnější než opravovat roztrhané plasty. Padák vyrovnáš, stříkneš na černo a je to.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT napsal:
Někdo to říká a některé padáky asi opravdu jsou víc na škodu ale vždycky záleží na náhodě. Známý tady u Vestce měl bouračku s R1200GS a trefil nějaký Fiat do zadního rohu. On měl pomačkanou jednu stranu padáku a poškrábaný plast někde nahoře, auto totálně zbořený roh. Kdyby tam ten padák nebyl, asi by motorka dopadla hůř. Na druhou stranu někdy na F650GS, F800GS nebo i třeba na R1200GS Adventure přijde pád, kdy se ta letmo uchycená část horního padáku prohne a poškodí plast pod padákem. Otázka je, jak by se to poškodilo kdyby tam nebyl ten padák vůbec. Míň nebo víc? Viděl jsem fotku proražené nádrže Adventure od takového toho oblouku co má sériový (BMW) padák přes nádrž, prohnulo se to dovnitř a prorazilo plasty. Ale kdo ví, co by se stalo, kdyby tam nebyl? Je to sporný. Určitě je obecně možné říct, než v určitých situacích by bylo lepší, kdyby tam padák nebyl a v jiných situacích se dá říct, že je určitě lepší, když tam ten padák je. Umíš padat tak, aby to bylo vždycky "výhodné"? Těžko Když tam ten padák nebude a sklouzneš se na asfaltu a ubrousíš plasty, tak si řekneš že tam měl být. Oprava padáku je obvykle levnější a v případě menších sklouznutí určitě i levnější než opravovat roztrhané plasty. Padák vyrovnáš, stříkneš na černo a je to.
Tak si je tam nechám dát, už konečně vím kam asi tak dle fotek, tak uvidíme. Padat se mi nechce, ale u mě člověk nikdy neví, kde mi noha uklouzne... Díky za informace moc.
| BMW F650GS | 2000 |