No tak pote co jsem prolezl nekolik webu, tak se mi taky nechce verit, ze by to stalo min jak 200t, nemaji pro to moc duvod to davat niz, kdyz konkurence je s cenama tam kde je. Zas na druhou stranu tech 5595 GBP si nevycucali z prstu, takze pokud to byl prvni nastrel od BMW, tak by to nebylo spatny.
BMW R1150GS MY02
TomasTT napsal:
Tento víkend jí budeme mít možnost vyzkoušet. Jestli se tam dostanu (resp. se mi bude chtít vláčet 800km tam a 800 zpátky), tak poreferuji.
T.
Čau,
ne, zjistil jsem že mám propadlou technickou a nechtěl jsem riskovat...
Ale vypadá to že to byla dobrá akce. Na můj vkus je ten event příliš orientovaný na německý zákazníky ale proč ne...
Dneska jsem byl v Autecu na chvilku, po chvilce povidani z nich vypadal predbezna cena 250t Kc. Tak Vam hosi muzu rict, ze v takovemto pripade bych asi volil jinou cestu, rekl bych o hodne vice oranzovou nez bilo-modrou...
BMW R1150GS MY02
No ale ta cena byla známá už dřív ne? Tuším už vloni se mluvilo o něčem kolem čtvrt mega. Podle mě BMW bude určitě chtít aby to nebyla nejlevnější 450 na trhu, ale spíš nejdražší.
Mě se docela líbí ale když za ty peníze se dá pořídit 2trac a to je pro amatéra taková pomoc...
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
The bike coms with different internal mapping.
The dealer can swap between the mapping, no wire cutting needed. In streetlegal mapping it gives 40 bhp and 43 nm in race mapping it gives 52 bkp, NM46N.
First launch date was june/july, recent rumours say mid-september. Warranty is not decided yet, as are the maintenance intervals for moderate use. Race us maintenance will be an hours counter as is for EXC, WR, CRFX etc. The moment the engine is running hours are counting wether the race bridge is used or not.
So no wire cutting, just bridging in the wiring harness, as BMW does already for ages (think about the different couloured 'relais' for the fuel quality settings on an R1150GS).
Some more info that can be given right now:
Ohlins shock as standard, front fork is Marzochi Viper.
8,5 liters fuel tank under seat. Dry sump lube without external reservoir (same principle as F800 twin engines). 1 radiator instead of two, with completely closed circuit. Rubber damped rear sprocket, Behr Saxess rims, Keihin injection, no kick. Max rpm is 10800, bore somewhere in the nineties, stroke somewhere in the vifties.
Whole bunch of accessories planned, but no dates yet (can take long sometimes, the akra for the XChallenge will be out in april 08 only...)
BMW R1150GS MY02
Panove tak v republice už je první kus. Mrkněte na nabídku bazaru 2B ( http://www.bohemiabike.cz/ ). Maj jí tam za 225.000,- ihned k odběru a kdo by chtěl dvě tak bude čekat pouze 14 dnů. To bude masakr, škoda že jsem byl o 2 měsíce rychlejší s KTM 690 Hard Enduro protože cena je stejná, ale technika jinde.
Robert přiložený následující obrázek:
[58.85Kb]
Upravil Robert dne 20.09.2008 21:17
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
to Robert: není to tak dávno, co jsem psal, že 690 Enduro nelze srovnávat s EXC nebo GX...a teď píšeš sám, že prý škoda.......dobře Ti tak
v pátek jsem byl v Racetoolu a ošahal si EXC model 2009 verze SixDays...tomu říkám lahůdka...jestli se rozhoupu k prodeji silniční motorky,tak tohle bude další přírůstek...za stejnou cenu mnohem víc muziky, než BMW
a 2BMoto po osobní zkušenosti nemohu zrovna doporučit....3 měsíce mi posílají objednané zboží a pořízení motorky u nich taky nebylo zrovna bezproblémové...