TomasTT napsal:
--- POZOR TENTO NÁZOR JE SILNĚ ZAUJATÝ A NEOBJEKTIVNÍ ---
Pochopitelně mě zajímalo, jak to vypadá v reálu a jsem rád, že to lidi mohli vidět. Každý si mohl udělat úsudek sám. Někdo hodnotí jen podle vzhledu, někdo si je nechal ukázat vevnitř...
Obvykle nehodnotím výrobky jiných firem ale v případě téhle napodobeniny docela zdařilých kufrů BMW udělám vyjímku:
- vnitřní horní rantl spolehlivě rozerve věci i ruce a zmenšuje plochu
- šrouby s dříky dovnitř totéž
- materiál jak žvejkačka
- originál má poměrně chytře udělané tvarování rohů, takže spodní i horní část jsou tuhé na zkrut. Všimněte si rozdílu v provedení rohů. Originál má nahoře svařované trojůhelníky, kopie má plastové rohy a materiál obvodu je přerušený a plastem v rohu napojený. Bez víka se kroutí. Aby to mělo alespoň nějakou tuhost, museli udělat ten rantl kolem celého obvodu na spodním dílu. Kufr, kde nejde plynule vložit narvaná taška s věcma, je podle mě na seriózní cestování nesmysl. Budete vyndávat věci z tašky, abyste jí vyndali přes horní rantl?
Nemám rád kopie a tohle je prostě typicky asijský příklad napodobeniny. Naprosto to samé jako napodobeniny hodinek nebo třeba i motorek. Hyosung vypadá skoro jako V-ROD, motoscoot vypadá skoro jako YZ250 apod.. Sice to jen na první pohled vypadá ale je to levné a tím pádem pro nás dobré...
Na BMW bych to nikdy nedal ale třeba na Hyosung XRX125 jsou super.
Každý výrobek z garážové produkce, který jsem zatím viděl na tomto webu, má podle mě vyšší hodnotu než tyhle kufry.. protože to není kopie!
no popravdě řečeno na výstavě sem byl mrknout hlavně techniku a kvalitní doplnky na motech kufry sem čekal dlouho když mi ivoš řekl že má prototypy tak hned sem letěl to omrknout no jsou krásný to jo matroš má být 1,5 mm což neznělo uplně ideálně a i na omak je to málo ale prý se ještě maká na vychytavkách třeba ty nýty atd no kasždopádně se určitě budou prodávat velmi dobře pač oko prodává a cena kolem 5ti tis je tay dobrá no majiteli určitě posloužijou
No a když už sem tam byl nechali jsme si předvést kufry TT no vzhled - můj názor nic moc - ale asi věc názoru . Kvalita no povrchová uprava -jednoduchost prostě hliník a zpracování no tak zde velký + pač plech 2,5 fakt slušně lisovanej a svařenej prostě jeden kus fakt to vypadá že si člověk koupí kufr a zdarma dostane padací rám no vidíš Tome s tímhle bych útočil proti číně :-)-
tak a su zas v p.. vzhled nebo funkčnost
Neradši bych šel do ruční výroby ale zas tem předsudek problémů s homologací atd atd .
Vypadaj fakt dost dobře. V katalogu TT nebo Wun ? ? je fotka že i Harcore se na horní hraně ohne, ale pokud budou pouze z 1,5mm plechu pak bych se bál že je uklepu.
No mrkněte na ty krasavce
http://www.mo-tech.de/sonstige_dokumente/trax.pdf
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
Jsem asi divnej,ale me se ty kufry taky nelibej,na tom Triumphu docela i ano,ale na BMW bych si je teda fakt nedal,me se libej stejne nejvic od TT a Grave proste plechova krabice jak ma bejt,zadny designovy kraviny
To je teda pěkné DoDo. Neber si to ve zlém ale střetnutí s podobnou věcí se vždycky hrozně bojim.
Ty bedny budou asi HODNĚ funkční ale taky i MOC nebezpečné. Tou hranou rozpářeš někomu břicho nebo v lepším případě blatník. Sory ale bál bych se kdyby mně něco podobného jen předjíždělo.
A jakej máš výhled v zrcátkách ? ? ?
Upravil Robert dne 04.05.2008 22:45
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
No muj salek kavy to rozhodne taky neni, ale mam dojem, ze ona nebezpecnost (se kterou souhlasim) bude naprosto stejna u kufru TT Zega.
Hold kazdy ma svoje no..
Ty SW Motechy se mi designove zamlouvaj a mohly by bejt i funkcni (prostony).
Robert napsal:
To je teda pěkné DoDo. Neber si to ve zlém ale střetnutí s podobnou věcí se vždycky hrozně bojim.
Ty bedny budou asi HODNĚ funkční ale taky i MOC nebezpečné. Tou hranou rozpářeš někomu břicho nebo v lepším případě blatník. Sory ale bál bych se kdyby mně něco podobného jen předjíždělo.
A jakej máš výhled v zrcátkách ? ? ?
ta hrana neni zase nic moc ostrýho,myslim že kovový ostrý stupačky co tam většina znás vozí budou asi horší a níkdo to neřeší,osobně znám hodně lidí který jezděj s podobnejma kuframa ažádnej problém a to maj ostřejší hrany než já
To dřív než by někomu párala hlavu moje zubatá stupačka tak mu jí stíhnu urazit válcem.
Upravil Robert dne 05.05.2008 10:19
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
Robert napsal:
To na nich maj ještě nalepený žiletky ? ? ?
To dřív než by někomu párala hlavu moje zubatá stupačka tak mu jí stíhnu urazit válcem.
ne nemaj tam žiletky,ale maj tam ostře střiženou hranu která je nejtovaná tak že dole zustává ostrej plech,já mam rádius 3mm což neni zrovna nic moc ostrýho
Shimi: Nebyly by fotky detailů? jak máš dělané rohy? Ne že bych si chtěl kufry dělat, já jsem jen zvědavej :-) páč už jsem si taky pár věcí na motorku vyrobil...
Luboss napsal:
Tady ty jsem vyrobil já.Sice dost trvalo,než jsem se tomu dostal,ale mám z nich radost.Ještě musím vyrobit horní kufr.A nevím,jestli tam budu umět dát fotku
Hele, uvažuju taky o výrobě bočních kufrů... na F 650 GS.. chtěl jsem se zeptat - jakej plech jsi použil - tloušťka ... tipnul bych tak 2 mm, ne? A jak to spojovat? Nýty a nějaký tmel, nebo čím jsi to svařoval?