TomasTT napsal:
Alda - jezdil jsem s F4 docela dlouho a nevím o tom, že bych někdy z druhé motorky slyšel nějaký zvuk větru, kravál apod. Jen hlas. V režimu interkom je DSP využívané jinak než v režimu telefonu, určitě bere víc ale zvuk motoru slyším jen v případě otevřeného výfuku když se pořádně přidá. Takže bych se podíval na tu protistranu, jak má mikrofon namontovaný. Není měsíc, abysme v prodejně neviděli někoho, kdo má mikrofon na tyčce namontovaný obráceně - to znamená dírka do mikrofonu otočená nahoru nebo dokonce dopředu. Pak to pochopitelně bere mnohem víc hluk větru atd i když hlas je tam slyšet taky ale je to podstatný rozdíl než když je mikrofon otočený směrem k obličeji. Na nových mikrofonech je na té ohebné tyčce bíle natištěná šipka a nápis MIC. To znamená, že tento nápis má být směrem k puse - právě z toho důvodu, že to lidi mívají otočené všelijak. Protože molitan je kulatý, nejde z toho dobře poznat, kam mikrofon skutečně míří. Dá se to nahmatat prstem - uprostřed ploché strany válečku je z jedné strany otvor a do toho se musí mluvit. Schválně to ověř.
Jinak třeba v enduro helmě když dáš mikrofon vedle nasávacího průduchu vzduchu, tak to bere hluk taky a stačí ho posunout o pár cm vedle (i když není přímo před pusou) a je to mnohem lepší. To samé mikrofon na drátku umísněný ve vyklápěčce směrem nahoru nebo dopředu na levé lícnici. Sice to je hezký, že tam není ta tyčka ale bere to hrozmě moc ruchů z okolí.
Dik za rady. Mam to se spolujezdkyni, oba mame integralky v obou helmach jsem pouzil nalepovaci kulatej mikrofon, ne ten na tycce. Nalepenej je tesne pod plexi a smeruje na oblicej, ono to u nej vlastne ani jinak nejde.
Dik za rady. Mam to se spolujezdkyni, oba mame integralky v obou helmach jsem pouzil nalepovaci kulatej mikrofon, ne ten na tycce. Nalepenej je tesne pod plexi a smeruje na oblicej, ono to u nej vlastne ani jinak nejde.
Jasný, tak jestli ho máš na sucháčích, tak zkuste co to udělá na jiném místě, možná bude stačit jen o kousek níž a bude to lepší. Klidně i do strany.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Moňa nedávno ztratila ten molitanovej hříbeček z mikrofonu, dělalo to neuvěřitelnej kravál, bylo místo hlasu (kterej uplně zanikl) slyšet jen svištění větru.
Přelepil jsem jí nouzově - na dojetí mikrofon dvěma vrstvami "americké" pásky a tak čistej a hovor to neumělo ani s tím molitankem
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
Hiksi, poradím ti něco jiného... Pořid si špunty do uši, které mají útlum jen v některých frekvencích. Zajdi za nejakym usarem, určeni ti doporučí něco, co je dostupné v ČR. Osobně bych to řešil ale úplne jinak.... Pokud potřebuješ telefon, kvůli práci, normálně bych ho zapojil klasicky přes headset s mikrofonem. Jsou firmy, které ti udělají sluchátka na zakázku dle odlitků tvých uši, které ti udělá kterýkoliv usar v ČR. V uších to pak sedí naprosto dokonale a ani o tom nevis. Do helmy je to super. Vyprdni se na priblblej komunikator. Navigaci snad nepotřebujete aby na tebe mluvila... Pokud pojednává na dvou s batuzkem a musíš mermomocí mluvit za jízdy, pak si teda tu komunikaci můžeš vzít. Ale pro bežné ježdění.... Tyhle odlitky se v moto sportu používají hodně. Mají je i jezdci F1.
Ty fázové posuny jsou sice krásná věc a nekteré funguji dobře na potlačení hluku, ale ty odlitky jsou mnohem efektivnější. U nich bývá útlum kolem 45-50dB, kdežto u těch elektronických max 30dB....
http://www.bmwgs....d_id=1445317 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2