Celkem zajímavé téma a názory. Když jsem si dříve ve fórech četl, co všechno se na GS mění za jiné doplňky nebo dokupuje za vychytávky, vrtalo mi hlavou, proč to všichni tak chválí, když je to takový polotovar.
Já přešel na 1150 obyč loni z TDMka. Měl jsem 3 favority. Nové TDM, Varadero a GS. Každá z těch motorek byla dlouho velkým favoritem, ale BMW se časem stalo vítězem. Prostě jsem se do něj zakoukal a chtěl jsem motorku s ABS. No a pověst motorku samozřejmě předcházela: když to zkusíš, nechceš jinou, ostatní jsou jen přestupní stanice.
Když jsem GS koupil a jel jsem na něm z Prostějova do Prahy domů, byla to moje úplně první jízda na BMW. První kilometry byly hrozný a trochu jsem váhal, jestli jsem neudělal chybu. Blinkry jinak, tvrdej posaz, divné zvuky z motoru, foukalo na mě, motor hrozně brzdil, rychlá reakce kardanu, prostě celý takový divný a ještě to bylo velký jako kráva.
Když jsem přijel domů (z Brna do Prahy jsem jel po dálnici), měl jsem chuť ještě někam jet. Druhý den jsme s manželkou vyrazili na výlet a ona byla nadšená. Seděla si vzadu, měla spoustu místa a při brždění se nemusela držet, protože motorka se neponořuje.
Časem jsem si na motorku dokoupil nějaké doplňky, hliníkové kufry, protože originální jsou zoufalé, a dobastlil pár věcí, které se mi líbí.
Měl jsem taky možnost svézt se ještě na TDMku, protože jsem ho měl ještě doma. Mezi tím jsem na GS ujel 1000 km. Nebylo to špatný, jen to bylo takový prťavý Ale na rozbité cesty se mi GS zdálo lepší a má rozhodně lepší brzdy a do zatáček jezdí samo. TDMko jsem musel přeprat (byl to rok 96 a prostřední model co vypadá jako vosa). Když dneska nějaké potkám, rád se za ním ohlídnu, měl jsem ho 7 let.
GS by ale už neměnil, jedině za 1200 a to asi jen proto, že se mi hlavně líbi. Nejel jsem na něm.
Myslím, že zadek musí po celodenním sezení nebo jízde bolet na čemkoliv. Po osmi hodinách v práci na zadku už taky nevím jak si sednout a bolí vlastně celej člověk a chybí mi pohyb. Stejně tak, když ujedu autem 500 km v kuse. Je pravdou, že autem to zvládnu rychleji, ale motorku používám na odreagování, dovolené, na trávení volného času a ne na spěch.
Že na ní zmoknu mi nevadí, mám na to oblečení a na motorce s tím musím počítat, že když prší, tak to stojí za houby. Na druhou stranu mi zase vůbec nevadí ty blinkry, celkem mi vyhovují.
Záleží asi na tom, co od toho člověk očekává. Mám kamaráda, co zkouší každý rok něco jiného. Už jezdil enduro, 2x naháče v rozdílných kubatůrách, letos sedlá motárda. Stejně mu to stále není recht. Na příští sezonu pošilhává po GS1200. Myslím, že bude taky remcat
Ježkovy voči, to je dlouhý
Upravil paulik78 dne 13.05.2008 19:01
Zklamání z BMW 1200 GS Adventure - původního majitele Varadera
Přidané 13.05.2008 19:02
Příspěvků: 5526 Registrace: 13.02.07
Možná by ti štěpáne neuškodilo se svézt na motorce made in Japan.Já se teď po dlůhé době svezl na jedné-nebudu menovat abich náhodů nekoho neurazil sport to ale nebil,no hrůza a děs.Zlatej bavor a jeho telelever a paralever...P.S.k těm blinkrům,po 45 tisících na bmw mi přijde klasický ovládání blinkrů pěkně blbý...
Kupredu spatki ni krok...
Zklamání z BMW 1200 GS Adventure - původního majitele Varadera
Přidané 13.05.2008 19:44
Příspěvků: 1897 Registrace: 09.08.07
jeden pan z ciech trafil kliniec po hlavicke ked prirovnal varadero ku GW light
- ano na GS skutocne viac fuka, a si viac mokry
- blinkre su vec nazoru, ja s tym problem nemam... naopak ked sadnem na japonca tak sa citim nesvoj pri vyhadzovani smeroviek
- tiez mam za to ze adventure verzia je koncipovana ako motorka pre jednu osobu
k varaderu /mal som dve/
- brzdy varadera sa mi zdali dost dobre na to aka je to tazka krava
- tu spotrebu 5 litrov na varadere ti neverim /ahoj kwaska /
- pri brzdeni sa to ponara a to mi strasne vadilo ale je pravda ze som mal model 99 a 00 ktore mali este makke pruziny v prednych teleskopoch.. od 01 roku tam honda dala tvrdsie takze snad je to uz teraz lepsie
to ze ti motorka nesadla neni tragedia.. predas ju niekomu kto z nej bude nadseny a ty si vratis naspat ku varaderu a vsetko bude ok
mal som uz par motoriek ale zakazdym ked sadnem na bawora tak som vysmiaty ako kilo leca z jazdych vlastnosti, ta motorka ma nenudi, mozno nema vela koni ale ma najlepsie brzdy, podvozok a myslim ze aj spotreby v kategorii cestnych endur
Zklamání z BMW 1200 GS Adventure - původního majitele Varadera
Přidané 13.05.2008 19:46
Příspěvků: 386 Registrace: 06.03.08
Já šel koupit Varana 2008, jakožto zapřísáhlý Hondista a Hondím mlíkem odkojenej. Všechno to byli skvostný a trvanlivý motorky. Mám i jinou Hondu na cestování do civilizovaných zemí, tak sem chtěl něco na východ, hlavně na dálkové přesuny. V podstatě sem byl rozhodnut, jen sem si šel Varana 08 okouknout in natura, jak se skládá nový z bedny pro jiného zákazníka, s tím že jej hned objednám. To co bylo v bedně již Honda nebyla, ale cosi, co připomínalo dílenským zpracováním výrobky čínských soudruhú. Otřepy, slivky na laku,spodní kryt motoru tzv z plechu, ten je myšlen snad jen ze srandy / držené L ky jak z konzervového plechu/ přístrojovka z nejlacinějnějšího plastu s nacvakávacími čudlíky,ožvaněné šrouby z výroby,plasty nesedí, mezery mezi díly, volné kabely pod motorem, rozdvojka hydrauliky zadní brzdy na ráně u pravé nohy s ostrými hranami atd..... No byl sem víc než sklamán. Honda již bohužel Honda není, jak s oblibou tvrdívalo. Objednal sem GSA 08. Honda? Ne děkuji.
Zklamání z BMW 1200 GS Adventure - původního majitele Varadera
Přidané 13.05.2008 20:14
Příspěvků: 456 Registrace: 13.01.08
TomasTT napsal:
OFT: kdyby někdo chtěl zkusit třeba nižší sedlo TT, tak jsme je koupili právě na půjčení třeba na odpoledne na vyzkoušení před koupí. Máme všechny typy - extra nízké, snížené, normální i zvýšené a sedlo spolujezdce. Podle mě se taková věc bez vyzkoušení kupuje jen doporučení někoho, kdo ho zná a i tak je to dost riziko. Stačí aby dotyčný měl jinak dlouhý nohy a je to problém.
Tome prosím tě co jste to měli na výstavě za sedlo na tom advíkovi? Se mi celkem líbilo a docela i o nějakým uvažuji. Nemám ale odvahu koupit jen tak nějaké sedlo a raději si nechám poradit. Je možné aby gelové sedlo bylo za příplatek orig BMW? To mi totiž tvrdil dovozce mého GS.
Zklamání z BMW 1200 GS Adventure - původního majitele Varadera
Přidané 13.05.2008 22:40
Příspěvků: 4660 Registrace: 20.10.07
TomasTT napsal:
OFT: kdyby někdo chtěl zkusit třeba nižší sedlo TT, tak jsme je koupili právě na půjčení třeba na odpoledne na vyzkoušení před koupí. Máme všechny typy - extra nízké, snížené, normální i zvýšené a sedlo spolujezdce. Podle mě se taková věc bez vyzkoušení kupuje jen doporučení někoho, kdo ho zná a i tak je to dost riziko. Stačí aby dotyčný měl jinak dlouhý nohy a je to problém.
To bych urcite rad vyzkousel. Nepotrebuju menit vysku, ale neco pohodlnejsiho bych hodne rad objevil.
Zklamání z BMW 1200 GS Adventure - původního majitele Varadera
Přidané 13.05.2008 23:03
Příspěvků: 11113 Registrace: 15.03.07
Tome prosím tě co jste to měli na výstavě za sedlo na tom advíkovi? Se mi celkem líbilo a docela i o nějakým uvažuji. Nemám ale odvahu koupit jen tak nějaké sedlo a raději si nechám poradit. Je možné aby gelové sedlo bylo za příplatek orig BMW? To mi totiž tvrdil dovozce mého GS.
Ne, to je v případě GS nesmysl. BMW je nedělalo ani u GS 1150 ani 1200 řady.
Na výstavě to bylo Kahedo Line, poměrně tvrdší sedlo ale vynikající na adventure styl. Štíhlé vpředu, vůbec není problém vedení motorky koleny a vzadu široké a celkem pohodlné. Je tvrdší ale zadek bolí pořád stejně a nepropadají se záda po několika hodinách jako u hyperměkkých. Gel je dneska překonaný, drtivá většina výrobců přešla na "inteligentní buněčné materiály", které mají odezvu podle tlaku a umožní udělat sedlo, které má různé vlastnosti v různých místech. Ten materiál je cenově srovnatelný s gelem ale výrazně líp se s ním pracuje a je opravitelný. Máme dost známých s gelovými sedly na KTM a všichni tvrdí to samé - gel je moc měkký, první půlhodina nebo hodina je super, člověk má pocit že sedí doma na gauči. Během dne se to ale stává horším a horším a jak sedlo vůbec nedrží záda a neustále utíká, po pár hodinách je to peklo. Bohužel oni mají na výběr buď tvrdou lavici s ostrou hranou nebo tohle měkké. BMW druhou možnost nenabízí vůbec ale sériové je alespoň trošku snesitelnější než originál KTM. Na 1150 GSA to bylo výrazný, tam bych řekl že to je jedno z nejlepších sériových sedel co znám. Dalo se s tím fakt cestovat. nehodnotím zadní, to asi ne ale pro jezdce bylo dobrý.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Zklamání z BMW 1200 GS Adventure - původního majitele Varadera
Přidané 13.05.2008 23:05
Příspěvků: 11113 Registrace: 15.03.07
To bych urcite rad vyzkousel. Nepotrebuju menit vysku, ale neco pohodlnejsiho bych hodne rad objevil.
Stačí se stavit, necháš tady staré a zálohu a jeď se projet. Podle mě jiná alternativa u tak zásadní věci ani není. Design se líbit může ale přitom sedlo nemusí v praxi člověku vůbec vyhovovat. Takže - udělej si výlet a uvidíš.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Zklamání z BMW 1200 GS Adventure - původního majitele Varadera
Přidané 14.05.2008 07:20
Příspěvků: 456 Registrace: 13.01.08
TomasTT napsal:
Tome prosím tě co jste to měli na výstavě za sedlo na tom advíkovi? Se mi celkem líbilo a docela i o nějakým uvažuji. Nemám ale odvahu koupit jen tak nějaké sedlo a raději si nechám poradit. Je možné aby gelové sedlo bylo za příplatek orig BMW? To mi totiž tvrdil dovozce mého GS.
Ne, to je v případě GS nesmysl. BMW je nedělalo ani u GS 1150 ani 1200 řady.
Na výstavě to bylo Kahedo Line, poměrně tvrdší sedlo ale vynikající na adventure styl. Štíhlé vpředu, vůbec není problém vedení motorky koleny a vzadu široké a celkem pohodlné. Je tvrdší ale zadek bolí pořád stejně a nepropadají se záda po několika hodinách jako u hyperměkkých. Gel je dneska překonaný, drtivá většina výrobců přešla na "inteligentní buněčné materiály", které mají odezvu podle tlaku a umožní udělat sedlo, které má různé vlastnosti v různých místech. Ten materiál je cenově srovnatelný s gelem ale výrazně líp se s ním pracuje a je opravitelný. Máme dost známých s gelovými sedly na KTM a všichni tvrdí to samé - gel je moc měkký, první půlhodina nebo hodina je super, člověk má pocit že sedí doma na gauči. Během dne se to ale stává horším a horším a jak sedlo vůbec nedrží záda a neustále utíká, po pár hodinách je to peklo. Bohužel oni mají na výběr buď tvrdou lavici s ostrou hranou nebo tohle měkké. BMW druhou možnost nenabízí vůbec ale sériové je alespoň trošku snesitelnější než originál KTM. Na 1150 GSA to bylo výrazný, tam bych řekl že to je jedno z nejlepších sériových sedel co znám. Dalo se s tím fakt cestovat. nehodnotím zadní, to asi ne ale pro jezdce bylo dobrý.
To zní dobře, nejlepší bude si udělat výlet do Práglu. Máte ho prosím tě na skladě, abych nejel zbytečně?
Zklamání z BMW 1200 GS Adventure - původního majitele Varadera
Přidané 14.05.2008 09:31
Příspěvků: 3926 Registrace: 04.11.07
bávo je trochu divná motorkaale jak si človjek zvykne,tak je to gut,já ho koupil a přitom se mě moc nelíbilo,dokonce sem se svez až už bylo mojeto byla hrůza,dnes spokojenostmá své mouchy ale kdo je nemá,že.
bávo,jsem nekupoval abych byl IN,ale pro jeho univerzálnost a snad nezničitelnosta nenáročnou údržbu a to bylo pro mě rozhodující než celá japonská krása
samo že je to o 1150
Upravil bystricke dne 14.05.2008 09:33
Zklamání z BMW 1200 GS Adventure - původního majitele Varadera
Přidané 14.05.2008 21:46
Příspěvků: 637 Registrace: 14.04.08
Dneska jsem vezl sveho Varana novemu majiteli (soused na chalupe ma Autoskolu, tak si ho do ni koupil ...) ... takze jsme dal posledni rozluckovou jizdu, asi 250km ...
... Varadero je dobra motorka, ale 1200GSa je proste podle mne tak nejak lepsi, prijemnejsi, ...
.. a nediskutovala se tu jeste jedna vec v porovnavani GS a Varadero .... starsi GS je porad dobre prodejne pokud je v dobrem stavu ... starsi Varadero je i v dobrem stavu a vymazlene blbe prodejne a ceny se pohybuji hodne dole ...
Zklamání z BMW 1200 GS Adventure - původního majitele Varadera
Přidané 14.05.2008 23:05
Příspěvků: 40 Registrace: 24.02.08
... presedlal som na GSA 1200 z Caponorda rely rejd, na ktorom som najazdil cca 15000. Po odjazdení nejakých 4000 km som si na advenčúra tak zvykol, že už inú moto nescem a túto čo mám som už slúbil malému, že mu ju darujem keď dorastie (má 4 )
... v porovnaní s capkom má báwo o hodne lepší podvozok a brzdy, je lepšie ovládateľný, menej žere a nakonec má ešte aj tú čudnú tyčku, čo točí zadným kolesom ...
... capko mal zase o dosť výbušnejší motor a dalo sa s ním zajazdiť vjetší palbu ...
Zklamání z BMW 1200 GS Adventure - původního majitele Varadera
Přidané 15.05.2008 08:12
Příspěvků: 603 Registrace: 21.10.07
StepanVaran napsal:
Zlatý Varan:
Letos v dubnu jsem se stal majitelem BMW 1200 GS Adventure.
Bohužel bez předchozí větší a delší zkušenosti.
V minulosti (rok 2005) jsem absolvoval kurz BMW v Hechlingenu na klasickém BMW 1200 GS.
Byl tehdy říjen, 3 dny prostě "chcalo". Takže jsem si nevšiml "detailů".
Co se týče vlastností v terénu jsem byl jako majitel Varadera XL 1000V 03 naprosto uchvácen lehkostí a schopností BMW, projet vše a všude. A to i po několika karambolech a jednom přetočení přes "střechu". Taky mě překvapilo celkem snadné zvedání, kdy válec hodně pomohl.
Takže nadšený zkušeností jsem "snil" o 1200 GS. Říkal jsem si, že to je ideální stroj. 3 roky jsem čekal jestli pan Hodna pochopí, že chci nového Varana, který pro mě porazí GS. Varan nebyl a není ani v dohlednu, takže bohužel Déro šlo z domu..dnes vím jaká to byla chyba.
Když jsem jel Varana v únoru prodat, jelo se přes Českou Sibiř..pršelo, možná u Tábora snad i mrzlo. Ale mě nebyla zima, ani na ruce, ani na nohy. Jako vždy se mi hromadilo trochu vody tam v sedle, ale ostatní části byly "ok". Prodal jsem mazlíka, nasedl kolegovi jako spolujezdce na jeho Varana a vezl se zase za deště do Prahy. Doma jsem byl neunavený, celkem suchý...smutný, že jsem prodal kamarádku na cestách co nikdy nezklamala za celých 83 tisíc km.
Když jsem letos v dubnu vyrazil na krátkou projížďku kolem Prahy za sluníčka v cca 13° C, nevěřil jsem co se to děje Byla mi zima na zápěstí a i nohy. Oblíbenou trial trasu (po červené pěší) v Davli, kde jsem s Varaderem projel celkem s jistotou před dvěma lety s přítelkyní v sedle, jsem s nejistotou, studenýma rukama a obavou, že rozbiju motorku za půl mega skoro neprojel. Nu řekl jsem si, že je začátek sezony a já trochu zchoulostivěl. Když mi poprvé řekla přítelkyně, že jí je zima a že na ní fouká a cuká jí helma, tak jsem jí obvinil z toho samého. Když poprvé pršelo, a já měl nacucané boty od odstřiků předního kola, tak jsem už trochu nevěřil i motorce. Když jsem nedávno vyrazil doprovodit na cestu kolem světa kamaráda, a cestou málem sežral několik much, tak jsem to chtěl nechat v nejbližším bazaru.
Zjistil jsem, že mám sice super BMW motorku na kterou každý se zasněně dívá, jenže mám i motorku kvůli které:
Budu muset vyměnit a dokoupit skoro všechno oblečení.
Změnit styl jízdy, protože kardan na kombinaci mokra a bahna neodpouští.
Zavřít helmu a zapomenout na vánek vzduchu. Protože štítek prostě neštítkuje.
Koupit si chránič na holeně, protože člověk si dost často v terénu kopne do válce.
Zvyknout si na to, že BMW musí být za každou cenu jiné a umístilo pravý blikač na již tak zatíženou pravou ruku.
Zapomenout na to, že GS míň žere. Pod 6 litrů jsem se svým stylem 140/50 okrsky/obce nedostal. Varadero jezdilo za 5 l ..někdy 5,5l podle benzínu a provozu.
Zapomenou na to, že si budu moct s přítelkyní za jízdy po dálnici normálně povídat.
Budu muset prodat BMW Kufry..protože kromě hezkého designu a vychytávek se do nich nevejde ani notebook natož dvě helmy.
BUDU se muset tvářit, že jsem spokojený majitel BMW, protože zrovna plánuju terénní cestu kolem světa, ale nějak jedu zrovna po silnici Budu muset dál čekat na nové Varadero. A okamžitě prodám GS.
Mnozí si řeknou co jsem za nevděčného magora, ale já vážně měl motorku, na který se dalo povídat za jízdy..kryla, jela, nic nežrala, občas jsem musel měnit olej a někdy i rozetu...jinak prostě jela a jela..občas v terénu zapadla..no a?
Představa, že zase pojedu Benátky tam a zpět na víkend..mě děsí..(teda pokud nebude celou cestu 25 ve stínu).
Máte někdo podobný zážitek????
No něco by se našlo )
http://www.bmwgs.cz/forum/viewthread.php?forum_id=6&thread_id=544
jo hochu pokud sis myslel že sis za +- 400t koupil vše tak fakt ne ještě musíš podpořit spřátelenou firmu TT bude to dobrý
Každopádně uznej že na BMW je to jiný je to jiný způsob ježdění jinak se to chová tak že pokud ju vyladíš do pohodlí - sedlo ochana proti vodě atd tak už si stačí jen zvykat každopádně to chce čas a pokud nejseš ten co si lecos vytvoří sám tak i dost peněz a uděláš z toho to co hledáš
Je to prostě obyčejná a v poslední době ještě trochu oškubaná sériovka .
Zklamání z BMW 1200 GS Adventure - původního majitele Varadera
Přidané 15.05.2008 09:15
Příspěvků: 8 Registrace: 13.05.08
Koukám, že jsem rozjel docela diskusi.
Každopádně, včera jsem na ní jel do práce..dyť ono se i stim Varaderem líp projíždělo mezi autama.
Jinak musím uznat, že jsem včera projel jeden terení úsek..a to jsem se kdysi s Varanem pral..ale na GS jen prostě jedu..a nestarám se..ten podvozek je jinde..je to fakt super.
Do háje proč ta Honda tak zaspala..?
Jinak se zkušeností s novým Varaderem..a kvalitou dílenského zpracování..naprostý souhlas..je to prostě levně vyrobená drahá motorka..jenže suzuki stím má u DL úspěch
A pro nevěřící ohledně spotřeby...
S varanem se dalo v pohodě jezdit za 5-5,5l...stačilo míň tahat při rozjezdu..
motor točil na 140 na 6 ku 4500 a vesele si předl (trochu to i píštělo.
Teď na GS tlačím motorku proti zdi na 5000 a řve to jak 130 GLX před generálkou..fuj.
Pokud počítám dobře tak 400km ujet na 20 l..to dělá 5?
někdy se oko rozsvitilo při 360..to je pravda.. Štěpán Buranyč
Zklamání z BMW 1200 GS Adventure - původního majitele Varadera
Přidané 15.05.2008 10:26
Příspěvků: 204 Registrace: 17.02.08
neřeš a jezdi..taky jsem měl Varana a necítil jsem se zrovna jistý v kramflecích, když jsem byl pro moto ve Schrobenhausenu na konci února a koupil 1150 a měl před sebou 600 km po vlastní ose..ty blinkry, a taky se mi zdálo, že musím při rozjezdech opatrněji s plynem.. ale už po prvních 200-300 km jsem se smál za jízdy štěstím jako blázen a věděl, že mě už nečeká řešení..prodám ..ale co koupím..páč už mám nakoupíno ..už mám najeto na gs 5000 za dva metry a těším se až sjedu Tourancky a šupnu tam TKC..a to musím říct, že i s touranckama si mimo silnice připadnu o hodně jistější než s Varanem...v každým případě..pokud bych chtěl cestovat po silnici a řešil to v době kdy jsem měl Varana..koupil bych cestáka a ne GS..doplnkama vychytat mouchy pro komfortnější jízdu jsou samozřejmostí..ale to u každé motorky..
GS FOREVER .. AMEN
neříkám nic a na moje slova dojde
Fb: Jara Přikryl
Zklamání z BMW 1200 GS Adventure - původního majitele Varadera
Přidané 15.05.2008 11:37
Příspěvků: 4660 Registrace: 20.10.07
StepanVaran napsal:
A pro nevěřící ohledně spotřeby...
S varanem se dalo v pohodě jezdit za 5-5,5l...stačilo míň tahat při rozjezdu..
motor točil na 140 na 6 ku 4500 a vesele si předl (trochu to i píštělo.
Teď na GS tlačím motorku proti zdi na 5000 a řve to jak 130 GLX před generálkou..fuj.
Jo tohle je pravda. GSo je proste pomalejsi, na stejny otacky jede min.
Varana jsem pouzival do 150ti, GSo do 130ti.
Ono to motoru asi nevadi, ale zvuky jsou to hrozny kdyz je vytoceny.
Zklamání z BMW 1200 GS Adventure - původního majitele Varadera
Přidané 15.05.2008 12:07
Příspěvků: 296 Registrace: 22.03.07
to StepanVaran. Tak už nad tím nelamentuj.GSo prodej kup RT neo LT a jseš v pohoděTady platí jak píše tuším Robert.Když miluješ není co řešit.abbe
Dokud bude ropa,budu jezdit BMW
Zklamání z BMW 1200 GS Adventure - původního majitele Varadera
Přidané 15.05.2008 12:12
Příspěvků: 316 Registrace: 08.10.07
Alda napsal:
StepanVaran napsal:
A pro nevěřící ohledně spotřeby...
S varanem se dalo v pohodě jezdit za 5-5,5l...stačilo míň tahat při rozjezdu..
motor točil na 140 na 6 ku 4500 a vesele si předl (trochu to i píštělo.
Teď na GS tlačím motorku proti zdi na 5000 a řve to jak 130 GLX před generálkou..fuj.
Jo tohle je pravda. GSo je proste pomalejsi, na stejny otacky jede min.
Varana jsem pouzival do 150ti, GSo do 130ti.
Ono to motoru asi nevadi, ale zvuky jsou to hrozny kdyz je vytoceny.
....plnej souhlas,dálniční přejezdy ve 150 na 1150ADV. a z toček motoru mám pocit jak z čtyřkaltový stodvacítky-síla by byla,koncová rychlost ne-stopade a cokoliv nad je přetočenej hučák bez známky výkonový rezervy...si nestěžuje,má jen pravdu..