MMirek napsal:
a tý gumě nevadí, že je bezdušová a dám tam duši?
On je snad vzduch ve formě krychliček? No samozřejmě že to nevadí. Pokud mi to někdo vyvrátí budu zase o něco chytřejší.
A není tam náhodou rozdíl ve vnitřní povrchové úpravě pneumatiky,aby se ta duše při nafouknutí zachytla o ty malé čudlíky co jsou uvnitř pneumatiky?Protože pokud je vnitřek hladký jako u bezdušovek,je tam větší možnost protočení pneumatiky a tím pádem i urvání ventilku.
Myslíš jak má zevnitř takový vroubkování? No nad tím sem nikdy nepřemýšlel nicméně jesli je to dušovka nebo bezdušovka na ráfku by se určitě protočit neměla.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
hlavně bych řekl,že je asi blbost dávat na Dakara bezdušovky,když má ráfky vyplítaný středem,nie?
...a k tý verzy Dakar u mitasu,tak mám pocit,že to je o tom,že má dvojitou vrstvu tkaniny proti proražení a ne jestli je TT/TL a kdo ví co...
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Vše je napsáno na bočnici pneumatiky,takže hledej tady jsou významy jednotlivých kodu Reinf., RFD zesílení pneu
FR ochrana ráfku
SI index rychlosti
LI index nosnosti
B specifické pneumatiky pro Audi (S3, S4, TT, TTRoadster)
C1 pro Chrysler Viper
G1 pneumatika většího pr ůměru. Může být kombinována s dalšími pneumatikami pouze v sestavě na jedné nápravě z důvodu zabránění problémů z přetížení.
K1 pneumatiky homologované firmou Ferrari
M0 pneumatiky homologované firmou Mercedes N0..N1 - pneumatiky homologované firmou Porsche * - pneumatiky homologované pro BMW
BSW černé boční stěny
OWL bílá konturovaná písmena LW, RVL - Bílá písmena
PW, WSW bílá bočnice
SBL písmena z černých linek
OBL černá konturovaná písmena
MFS ochrana ráfku proti poškození M+S - zimní
XL zvýšený LI
ML ochrana bočnice
TT dušové provedení
TL bezdušové provedení
ROF, ZP, EMT, DSST, R/F, RFT, Run Flat, HSR dojezdové pneumatiky
Tome, jestli Ti můžu radit, dej dozadu e-09 dakar a dopředu TKC 80.
Jestli budou TT nebo TL, je v našem případě úplně jedno, akorát TL budou nejspíš o něco dražší...
jardajerman@seznam.cz
Po návratu z UA moho vřele doporučit Pirelli rallycross MT21. najeto 3tis km z toho 2 tis po asfaltu. guma je téměř netknutá a to co dala na UA za terém tak jsem jen čuměl (kromě totál bahna). Oproti TKC nebo 09 je to fakt rozdíl.
Zdravím borci. Na dakarce mám předek i zadek Michelin Sirac. Zadek mám už na placku a proto musím přezout. Předek chci nechat (cca 50% vzorku) a pozdejí taky přezout. Rozhoduji se teda co dozadu. Znovu Sirac nebo Mitas E-07. Jelikož jezdím i za mokra, kde Sirac drží parádně (a to jezdím hodně svižně) ale u Mitasek jsem slyšel že moc na mokru nedrží a toho se bojím. Jinak mi příjdou vhodnější. Jezdím 70% silnic (naloženej ve dvou) a zbytek rád jezdím pole, lesy, louky, žádnej hard Jaký je názor na tyto gumy? Popř. kde dobře koupit?
Upravil Paranoid dne 20.08.2012 19:54
Zdravím, taky bych poprosil o radu, rozhoduji se dozadu mezi karoo, mitas 09 a tkc, zalíbily se mi ty karoo, protože mi příjde, že mají větší špalky než TKC a že by mohly vydržet dýl, víte o tom někdo něco? (viděl jsem to jen na fotkách takže to nedokážu mezi sebou pořádně porovnat)
Mitasku 09 dakar mám teď a na mokrym asfaltu je to fakt peklo, hrabe mi to snad i na trojku při přidání plynu.. Jinak do terenu i lehčího bahýnka dobrý, ale řekl bych, že obyč 09 NEdakar by mohla na mokrym asfaltu držet líp, není to tak? Jestli ne, jestli je to stejný tak do tý mitasky už asi nikdy nepujdu, ale rád bych zkusil to MCE karoo.
Jezdím za každého počasí a téměř kudykoliv, tak by se opravdu hodila nějaká kvalitka..
Předem díky za pomoc při rozhodování.
Do it my way...
Karoo ma sice vysoky spalky, diky tomu funguje z vyse uvedeneho suverenne nejlip, ale ojizdi se nejrychleji. Na opacnym konci je TKC. 09 je vykonove (v terenu) nekde mezi a vydrz netusim, mam prave nazutou prvni... Jinak o trochu lip nez TKC funguje i KarooT, ale taky vydrzi o neco min, jenze min stoji, tak v tom zas takovej problem nevidim. Jinak na mokrym asfaltu vedou oboje Metzelerky (zrejme diky smesi).
Maiali nel Fango!
Díky za poznatek, jinak tou velikostí špalku jsem myslel do šířky. Právě nechci zustat stát, když se pokusim rozjet na mokrý trávě, ale taky potřebuju nějakou výdrž na asfaltu. Asi zkusím ty KarooT, třeba podám za měsíc pořádnou kritiku. Jestli řikáš, že vedou na mokru, tak to pro mě bude to hlavní.. díky
Do it my way...
Dakara sem koupil obutyho do shirac, pohoda,pak E08 nejdřív šok, byly obutý na mokru hrabačky snad na 4-ku, po cca 100km pohoda největší, na suchu na hranu, na mokru taky pohoda jen bacha na barevny čáry na cestě, jinak parada. ted sem obul dozadu E09 nikde žadna kaluž ale na silnici drifty až zamraziae aspoň je prča