AlesK - vesměs to bývá gufero na převodovce. A vůbec nemusí být špatně nasazené, nemusí být "bordel" v oleji a ani vydřená hřídel - prostě si "umře" jen tak (vadné gufero už z výroby). Rozborka tě nemine. A jen tak pro zajímavost - dělal jsem tohle na motorkách, který měly i míň najeto než tvoje.
Upravil Tonda dne 23.05.2012 23:00
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Já to chápu - přesně jak píšeš - prostě si umře - výdyť vše je jen stroj - technika. Chápu to, pokud se to stane jednou na XXX!!!!!!!!!
Tomu ale nevěřím.
Přeju poslední opravu před miliardou km ve spolehlivosti na cestách...
Tonda napsal:
AlesK - vesměs to bývá gufero na převodovce. A vůbec nemusí být špatně nasazené, nemusí být "bordel" v oleji a ani vydřená hřídel - prostě si "umře" jen tak (vadné gufero už z výroby). Rozborka tě nemine. A jen tak pro zajímavost - dělal jsem tohle na motorkách, který měly i míň najeto než tvoje.
Tonda napsal:
AlesK - vesměs to bývá gufero na převodovce. A vůbec nemusí být špatně nasazené, nemusí být "bordel" v oleji a ani vydřená hřídel - prostě si "umře" jen tak (vadné gufero už z výroby). Rozborka tě nemine. A jen tak pro zajímavost - dělal jsem tohle na motorkách, který měly i míň najeto než tvoje.
v tom případě je to gufero od výrobce barbie, což je hrůza. Měl jsem v rukách spoustu gufer a jiných těsnění z aut okolo druhé války a pokud by se nemusela demontovat při rozborkách, s klidným svědomým mohla makat dál. Tahle situace je bohužel smutná.....
kaca - určitě není důvod panikařit kvůli guferu - ty případy jsou u novějších motorek cca od roku 2007 jen sporadické (ale prostě vyjímka potvrzuje pravidlo ). Generace R1200 od 04 do 06 ale trpěla na úniky oleje přes gufera docela dost. BMW cca od 2007 používá vcelku kvalitní gufera (že jsou to ty novější poznáš podle barvy - starší byla černá, novější jsou hnědá - ale i u těch se může samosebou najít zmetek /nebo i ta špatná montáž/).
Tady jde vidět rozdíl mezi starým typem gufer a novým typem od cca 2007 do teď: http://tonda1200....a/#035.jpg http://tonda1200....a/#036.jpg http://tonda1200....a/#037.jpg...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Tonda napsal:
kaca - určitě není důvod panikařit kvůli guferu - ty případy jsou u novějších motorek cca od roku 2007 jen sporadické (ale prostě vyjímka potvrzuje pravidlo ). Generace R1200 od 04 do 06 ale trpěla na úniky oleje přes gufera docela dost. BMW cca od 2007 používá vcelku kvalitní gufera (že jsou to ty novější poznáš podle barvy - starší byla černá, novější jsou hnědá - ale i u těch se může samosebou najít zmetek /nebo i ta špatná montáž/).
Tady jde vidět rozdíl mezi starým typem gufer a novým typem od cca 2007 do teď: http://tonda1200....a/#035.jpg http://tonda1200....a/#036.jpg http://tonda1200....a/#037.jpg