Givi je vyšší a užší než TT, to je vyšší asi o 10cm ale širší, tvarově připomíná zmenšený štít na R1200GS Adventure. Nahoře po stranách má rozšíření. Někomu vyhovuje, někomu ne.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Dodali jsme jich asi 10 a máme je skladem. Dokud to fyzicky nepřijde, nikdo nemůže vědět, kdy to bude.. Přišly bez nějakého avíza předem a mají to TUV, takže jim to už konečně prošlo. Tohle je x tá verze..
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Zuppa
Jojo, vim, panove rikali, ze nedokazi rict termin....
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
jo a Remus má konečně celou výfukovou sestavu pro F800 GS. Ani to není "drahé", komplet Revolution vyjde na 700 E, akorát si pro ní člověk musí zajet do rakous. Ten Hex model je dražší, asi 780 E. Obě ceny jsou bez DPH.
Nemas link kde to roste?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Je to plexi BMW adventure a roste to v BMW. Stojí tak 3x tolik než aftermarket výrobky.
a teď si vyber... Několik borců na anglických fórech považují origo BMW za dobré, někteří za nedostatečné. TT plexi vypadá, že je stejně vyské. Mně se celkem líbí MetalMule, je šitoké i vysoké. Takže bude vibrovat, protože nemá hrazdičku. Chjo.
jarax napsal:
Je to plexi BMW adventure a roste to v BMW. Stojí tak 3x tolik než aftermarket výrobky.
a teď si vyber... Několik borců na anglických fórech považují origo BMW za dobré, někteří za nedostatečné. TT plexi vypadá, že je stejně vyské. Mně se celkem líbí MetalMule, je šitoké i vysoké. Takže bude vibrovat, protože nemá hrazdičku. Chjo.
Nechce někdo udělat nezávislý test plexi?
no mne se v prvni rade nelibi ta stribrna hrazda... proto jsem se radsi zeptal jestli to je vubec BMW
Touratech mi v tomhle pripade prijde hezci...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tak mam od patku to tourateší plexi a je to jednoznacne posun k lepsimu.
Od 110-120 mirny turbulence trochu... ale ve 140 mame subjektivni dojem, ze se to uklidnuje.
Vzhledove mi prijde hezci nez minioriginal a asi i nez original adventure, osmikilo s tim vypada dospelejc imho.
Libi se nam na tom kombinace s origos topcasem a touratech plexi.
Zatim tedy velka spokojenost... neklepalo se mi to ani ve 180ti.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Nevíte někdo jestli je někde u nás k sehnání ten šusplech kterej našel na netu jarax http://wonky.smugmug.com/photos/292525381_CgZh7-X3.jpg
nebo jaká je cena šusplechu od TT který mají mít jen u BMW.
A kdo může doporučit jaký padáky,já osobně bych preferoval TT.
Díky za info...
svobodis napsal:
Nevíte někdo jestli je někde u nás k sehnání ten šusplech kterej našel na netu jarax http://wonky.smugmug.com/photos/292525381_CgZh7-X3.jpg
nebo jaká je cena šusplechu od TT který mají mít jen u BMW.
A kdo může doporučit jaký padáky,já osobně bych preferoval TT.
Díky za info...
original BMW stoji cca 5500... vcetne sroubu.
Imho je jiny nez TT.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
A na šrouby se rozhodně vykašli, vyhodíš 500 (tuším bez DPH) uplně nanic. Koupil jsem to a ani je nepoužil.
A jinak vřele doporučuju, prý to pro ně vyrábí TT, na první pohled to vypadá hrozně humpolácky, ale na moto je to pak dobrý a vypadá to hodně pevné.
Jo a kreje to olejový f. i asi nejohroženejší část svodů, což považuji za důležité. (ty svody to asi ještě bude chtít podpořit, jak jsem viděl fotky Jaraxe z Mongolska.
Upravil jacob dne 25.09.2008 07:36
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
jacob napsal:
A na šrouby se rozhodně vykašli, vyhodíš 500 (tuším bez DPH) uplně nanic. Koupil jsem to a ani je nepoužil.
A jinak vřele doporučuju, prý to pro ně vyrábí TT, na první pohled to vypadá hrozně humpolácky, ale na moto je to pak dobrý a vypadá to hodně pevné.
Jo a kreje to olejový f. i asi nejohroženejší část svodů, což považuji za důležité. (ty svody to asi ještě bude chtít podpořit, jak jsem viděl fotky Jaraxe z Mongolska.
dik za tip... uz to mam v Autecu dovezene, staci jen namontovat...
Mne se to na fotkach moc libilo... mas to namontovany nebo mas jiny? Tusim ze mas ten primo od TT?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Na ten OEM (opravdu ho pro BMW dělá TT, je to součást nějakých dohod kdo bude co prodávat) máme skladem i takový přídavný toolbox. Je to podobné jako se dává na rallye motorky na povinnou výbavu. V případě kritický rány to pobere docela hodně energie. Obvykle se tam dává nářadí, věci na opravy apod. Pár lidí to má, podle mě to vypadá docela agresivně (v reálu, ne na fotkách).
Jinak ten šucplech je ze stejného materiálu jako ten malý, jen prostě velký dodávají exkluzivně pro BMW a malý můžou prodávat sami. Od příštího roku to možná bude jinak ale letos nic většího prodávat nesmíme. Taky je fakt, že cena OEM je 2x vyšší a pro lidi co jezdí převážně po silnici, to stačí.
No jak bych to rek, mam typ zadku model PRO a vahu prd takze at sedim na cemkoliv moje ctene pozadi ma vetsinou vzdy pohodly. Kazdopadne je mekkci a hrany nejsou tak ostre vic ti nepovim protoze jsem na orig. nic moc nenajel, rozhodne ne dost abych si z toho odnesl nijaky rozumny poznatek. Z Praglu jsem takze se klidne domluvit muzem..
Tady je obrázek optional sady nářadí do BMW... nic důležitého kromě montpák nechybí... Škoda jen, že chybí celá sada při nákupu nového BMW...
1. Swivel and Adapter head (2 pcs, shown here attached)
2. Telescoping dual socket for spark plug and swivel head adapter
3. Mini torch
4. 24mm ring wrench head
5. T50 torx bit (fits into the adapter head)
6. T45 torx bit
7. T40 torx bit
8. T30 torx bit
9. T25 torx bit
10. 8mm allen bit
11. Cross/Philips screw driver bit
12. E12 Torx socket head
13. 13mm open wrench head
14. 17mm open wrench head
15. 14mm open wrench head
16. Leatherette tool roll