kim napsal:
Na novém gripu jsem naměřil odpor 8,8 Ohmů, tento starý 0 Ohm
Asi si myslel, že na starom gripe bol odpor nekonečný - teda prerušený obvod.
Zatiaľ čo poznám prípady, že grip nehreje, tak vždy to bol ľavý - teda ten čo je viac mechanicky namáhaný...
Náhradná dečka Ti bude fungovať tiež dvojstupňovo, lebo ak si dobre pametám, tak na prvý stupeň ohrevu tam ide cca 7-8 V a na druhý stupeň plné napetie.
Kedysi som v Conrade alebo v niečom podobnom kupoval " vykurovaciu dečku" na nalepenie pod vonkajšie zrkadlo auta. Neviem možno by sa aj teraz našiel niekde podobný rozmer.
Mám pocit že jsou tam dva dráty, ne tři jako u té náhrady, aby jsi k tomu nepotřeboval ještě i ten jejich přepínač a mít zvlášť přívod pro štávu.
Napadá mě klasický odporový drát, jako je ve starších, naměřit ho do stejného odporu a namotat.
Měl jsem taky pár těch ,,dečkových" přerušených, ale nenašel jsem kde.
Možná by to nějacíborci co spravují tištáky, zprovoznili.
kim napsal:
Na novém gripu jsem naměřil odpor 8,8 Ohmů, tento starý 0 Ohm
Asi si myslel, že na starom gripe bol odpor nekonečný - teda prerušený obvod.
Zatiaľ čo poznám prípady, že grip nehreje, tak vždy to bol ľavý - teda ten čo je viac mechanicky namáhaný...
Náhradná dečka Ti bude fungovať tiež dvojstupňovo, lebo ak si dobre pametám, tak na prvý stupeň ohrevu tam ide cca 7-8 V a na druhý stupeň plné napetie.
Kedysi som v Conrade alebo v niečom podobnom kupoval " vykurovaciu dečku" na nalepenie pod vonkajšie zrkadlo auta. Neviem možno by sa aj teraz našiel niekde podobný rozmer.
Jj ten obvod je někde přerušen; podle zde různě uvedených případů jsem taky myslel že levá odchází víc ale v Renocaru mi servisman říkal že objednávají prý obě levou u pravou tak na stejné počty zhruba.Myslím že tam by fungovalo cokoli co má pžiměřený odpor teda těch asi 8ohmů,mít odporový drát tak to na tu starou zkusím namotat a ze zvědavosti ji zrevitalizovat co by to udělalo,ale kde jej vzít?
Mám pocit že jsou tam dva dráty, ne tři jako u té náhrady, aby jsi k tomu nepotřeboval ještě i ten jejich přepínač a mít zvlášť přívod pro štávu.
Napadá mě klasický odporový drát, jako je ve starších, naměřit ho do stejného odporu a namotat.
Měl jsem taky pár těch ,,dečkových" přerušených, ale nenašel jsem kde.
Možná by to nějacíborci co spravují tištáky, zprovoznili.
Máš recht to jsem si nevšiml že tady u té náhrady jsou tři dráty,tak to by asi bylo na nic, origo jsou tam dva -viz foto
Myslim ze je neopravitelne teda myslim ta povodna vyhr. folia .Postihla ma podobna katastrofa ked som si menil len gripy ,myslel som ze som si poskodil tu foliu najskor lava a teraz v lete prava .Oprava =kupa novych
To KIM napetie tam urcite nejake pojde lebo na moto mas Can Bus a riadiacka si overuje ci tam tie vyhr. grripy su alebo nie a ak nie tak si to zapise ako nejaky chyb kod ktory sa da vycitat diagnostikou
Upravil bubocbr dne 01.10.2012 22:20
Waltr napsal:
Ten ti prodají v každé vybavenější ,,elektronkové" prodejně
Tam kde chdí dráteníci pro ty své diody, odpory, rozpory atd.
Zkusím popátrat,zeptám se kamošů elektroniků jestli něco nemají;
S tím opravováním nevím nevím,uznávám že existují různí kouzelníci ale je to fakt papír.
Zkrátka chtělo by to aby se výrobou těchto ND začali zabývat číňani a bude,když už ne kvalitnější tak jistě cenově dostupnější
bubocbr napsal:
Myslim ze je neopravitelne teda myslim ta povodna vyhr. folia .Postihla ma podobna katastrofa ked som si menil len gripy ,myslel som ze som si poskodil tu foliu najskor lava a teraz v lete prava .Oprava =kupa novych
To KIM napetie tam urcite nejake pojde lebo na moto mas Can Bus a riadiacka si overuje ci tam tie vyhr. grripy su alebo nie a ak nie tak si to zapise ako nejaky chyb kod ktory sa da vycitat diagnostikou
Vidíš to může být ten důvod proč to je stále pod proudem
V robote sa mi ich už pár podarilo opraviť, nielen drôtených, ale aj fóliových. Je to mravenčia robota, ale vo väčšine prípadov sa to dá. Otázkou je len to, do akej miery poškodenia, práve kôli zbernici- akú toleranciu hodnoty odporu rukoväte má.
A když chci vyměnit jen hefty . Jsou již dost opotřebovaný.
Vyhřívání je v pořádku.
Motocykl je rok 2011. Jak správně postupovat abych nepoškodil vyhřívání???
Sundat stary poupravis nandas novy. Aby to k necemu vypadalo musis odrezat vystupky a to je nejvetsi boj. Pak na lak na vlasy nasadis novy hefty
Upravil servisak dne 05.03.2018 20:21
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Koukám, že levý heft na to asi nějak trpí víc než pravý. Dnes došlo i na mě. Ještě včera šel a dnes v 10 stupních nic. Našel jsem nový za 2232kaček, tak to asi nebudu řešit opravou a provedu autorizovanou výměnu kus za kus https://voton.cz/...ni-dil-bmw