hicks: tady mas nejakou fotku http://bmw800gs.r...C04666.jpg no nevim jak moc to bylo na rovine a je to jeste pred sundanim tech vidly prednich, jinak pruzinu mam utvrzenou celkem dost pocitam ze tak otacku od konce, jelikoz jsme trochu sud (100kg) a nechci byt jak na houpacce
Jinak snizeni neni nevratny akt, takze me maximalne bude stat nejaky penize navic, vzdy se to da vratit nazpatek, jinak jeden z kolegu tady na foru to ma snizeny o 2,5cm snizeny sedlo a popusteny v tech vidlych a kdyz jsme na tomjezdil tak to bylo vpohode i vysedani nasedani , dalsi vec bude az koupim poradny boty zatim ma pouze silnicni boty z 00podrazkou
schrek napsal:
hicks: tady mas nejakou fotku http://bmw800gs.r...C04666.jpg no nevim jak moc to bylo na rovine a je to jeste pred sundanim tech vidly prednich, jinak pruzinu mam utvrzenou celkem dost pocitam ze tak otacku od konce, jelikoz jsme trochu sud (100kg) a nechci byt jak na houpacce
MNE Z TEBE FAKT JEBNE.
TY MAS PREDPETI NA MAXIMU, tj. SHREK + PASAZER A STEZUJES SI, ZE TO JE MOC VYSOKO A CHCES SNIZOVAT PODVOZEK?
NE JA NA TOHLE FORUM FAKT PRESTAVAM MIT.
NA TOHLE NEMAM, PUJDU SE NEKAM PODREZAT.
---
TAKZE PROSIM... NEZ SEM PORADNE NAPISES, ZACNI P-R-O-B-O-H-A LABOROVAT S PREDPETIM.
MNE TO V PRVNI CHVILI ANI NENAPADLO, ZE MUZES JEZDIT NA CCA MAX PREDPETI A MIT TU PROSLOVY A SNIZOVANI MOTORKY.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
NAPROSTO ZAKLADNI PRAVIDLO PRO MOTORKOVY ZACATECNIKY CO JIM PRIJDE MOTO MOC VYSOKA:
A) NEZ ZACNU PSAT NA FORU O VYSCE
NEZ SI KOUPIM SEDLO
C) NEZ VUBEC POMYSLIM O SAHNUTI DO PODVOZKU
---
POVOLIM ZADNI PREDPETI.
POVOLIM ZADNI PREDPETI.
POVOLIM ZADNI PREDPETI.
POVOLIM ZADNI PREDPETI.
POVOLIM ZADNI PREDPETI.
POVOLIM ZADNI PREDPETI.
POVOLIM ZADNI PREDPETI.
POVOLIM ZADNI PREDPETI.
POVOLIM ZADNI PREDPETI.
POVOLIM ZADNI PREDPETI.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
tak jsem se sel schvalne podivat a mam to na pulce nikoliv skoro na max sorry spatna informace , nerad bych aby si se sel podrezat, myslim si ze davas relevantni odpovedi zvlaste kdyz mas najeto asi 27x tolik co ja
schrek napsal:
tak jsem se sel schvalne podivat a mam to na pulce nikoliv skoro na max sorry spatna informace , nerad bych aby si se sel podrezat, myslim si ze davas relevantni odpovedi zvlaste kdyz mas najeto asi 27x tolik co ja
tak to jeste trochu stahni...
ma to cca 40 kliku.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Po tý fotce už vůbec nerozumím tomu, proč to chceš snižovat. Vždyť dosáhneš oběma nohama na zem, co by za to někteří dali. A to píšeš, že to je ještě před popuštěním ve vidlích. Normálně to vrať zpátky, povol předpětí a jezdi, zvykneš si na to.
zkusim to vsechno poresit a o vysledku napisu slohove cviceni ), na minule motorce bylo nastavovani stylem tvrdy polotvrdy meky tri polohy a jeto , zadnej central prubezne nastavitelnej vsechno se ucim
hicks napsal:
MNE Z TEBE FAKT JEBNE.
TY MAS PREDPETI NA MAXIMU, tj. SHREK + PASAZER A STEZUJES SI, ZE TO JE MOC VYSOKO A CHCES SNIZOVAT PODVOZEK?
NE JA NA TOHLE FORUM FAKT PRESTAVAM MIT.
Hiksíku, tady se poslední dobou podobní množí více a více, to by jsi si mohl všimnout....
Zlaté časy Emilia a Roberta....
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
schrek napsal:
zkusim to vsechno poresit a o vysledku napisu slohove cviceni ), na minule motorce bylo nastavovani stylem tvrdy polotvrdy meky tri polohy a jeto , zadnej central prubezne nastavitelnej vsechno se ucim
ok.
KAZDOPADNE PREDPETIM BYS MEL ZACINAT, NEZ SE V TOM ZACNES VRTAT.
Zvlast, kdyz mas popustenej predek.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
jjj ja sem na to myslel, ale koupe motorky privla v nehodnou dobu kdy mam prace v praci jak na kostele do toho koncim skolu, doma prace s detma a chci jezdit, vim ze sem nezacal nejlip, ale snad se to az udelam v patek statnice trocha usadi a bude cas laborovat, bych te mel pozvat na kafe nebo pivo nevim co pijes radeji statnice delam v patek v Praze
schrek napsal:
jjj ja sem na to myslel, ale koupe motorky privla v nehodnou dobu kdy mam prace v praci jak na kostele do toho koncim skolu, doma prace s detma a chci jezdit, vim ze sem nezacal nejlip, ale snad se to az udelam v patek statnice trocha usadi a bude cas laborovat, bych te mel pozvat na kafe nebo pivo nevim co pijes radeji statnice delam v patek v Praze
v poho.. hlavne udelej ty statnice!
jinak radsi kafe
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Zpátky ještě k nastavení ... chci si to potvrdit u zadního tlumiče. Tj. pokud je kolečko nadoraz doleva, mělo by být tlumení na nejvíc povolený = nejměkčí a nejnižší pak? Je to tak?
/Flare
schrek napsal:
hod mi do PM teefon a jak mas cas v patek se ozvu az to udelam doufam
mam tel v profilu.. kazdopadne patek bude asi masakralni :(
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Flare napsal:
Zpátky ještě k nastavení ... chci si to potvrdit u zadního tlumiče. Tj. pokud je kolečko nadoraz doleva, mělo by být tlumení na nejvíc povolený = nejměkčí a nejnižší pak? Je to tak?
bavis se o UTLUMU, nebo PREDPETI?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Flare napsal:
Předpětí = černý kolečko, je to tak ne?
Útlum je dole šroubek ovlivňující rychlost "vracení", to neřeším ...
dole sroubek ovlivnuje UTLUM STLACENI... to je vlastni nastaveni tlumice.
utlum ODSKOKU nas jednoduchotlumic nastavit neumi.
jinak je to easy... u predpeti. cim vic mas tu pruzinu hydraulikou zmacknutou, tim vyssi predpeti. koukej jak se to tam hejbe kdyz s tim kroutis.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Flare napsal:
Předpětí = černý kolečko, je to tak ne?
Útlum je dole šroubek ovlivňující rychlost "vracení", to neřeším ...
dole sroubek ovlivnuje UTLUM STLACENI... to je vlastni nastaveni tlumice.
utlum ODSKOKU nas jednoduchotlumic nastavit neumi.
jinak je to easy... u predpeti. cim vic mas tu pruzinu hydraulikou zmacknutou, tim vyssi predpeti. koukej jak se to tam hejbe kdyz s tim kroutis.
Myslím kapka nepřesnosti: šroubek dole by měl regulovat intenzitu tlumení pérování tj ovlivňuje to jak rychle se bude vracet pružící jednotka do roztažené polohy po stlačení tedy lidově řečeno jak moc chceš nebo nechceš aby to s tebou houpalo,při malém útlumu budeš na tom jak opice na gumičce při intenzivnějším to nebude tak houpat vzhůru dolů a bude to stabilnější, tlumit ve směru stlačování by to konstrukčně nemělo podle mě,nastavení by se mělo vylaborovat v závislosti na zatížení moto,místa použití -terén/ silnice (mnohdy bez rozdílu ,zvlášť na jihu moravy)
Flare napsal:
Předpětí = černý kolečko, je to tak ne?
Útlum je dole šroubek ovlivňující rychlost "vracení", to neřeším ...
dole sroubek ovlivnuje UTLUM STLACENI... to je vlastni nastaveni tlumice.
utlum ODSKOKU nas jednoduchotlumic nastavit neumi.
jinak je to easy... u predpeti. cim vic mas tu pruzinu hydraulikou zmacknutou, tim vyssi predpeti. koukej jak se to tam hejbe kdyz s tim kroutis.
Myslím kapka nepřesnosti: šroubek dole by měl regulovat intenzitu tlumení pérování tj ovlivňuje to jak rychle se bude vracet pružící jednotka do roztažené polohy po stlačení tedy lidově řečeno jak moc chceš nebo nechceš aby to s tebou houpalo,při malém útlumu budeš na tom jak opice na gumičce při intenzivnějším to nebude tak houpat vzhůru dolů a bude to stabilnější, tlumit ve směru stlačování by to konstrukčně nemělo podle mě,nastavení by se mělo vylaborovat v závislosti na zatížení moto,místa použití -terén/ silnice (mnohdy bez rozdílu ,zvlášť na jihu moravy)
jasne, ze to ovlivnuje utlum STLACENI to by to pak nereagovalo na diry, nic.
Nas tlumic je bohuzel jednoduchej a treba UTLUM ODSKOKU to NASTAVIT neumi.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
takze si to zrekapitulujeme po pomalesi jako jsem ja :
sroubek dole na tlumici urcuje jak moc se budu houpat proste tuhost tlumeni - otacenim ve smeru S snizuju otacenim na H zvysuju utlum
plastovym koleckem delam prepeti pruziny jak to bude tvrdy - kdyz bude vymontovany je to mekky a kdyz bude zatazeny je to tvrdy