Na těch fotkách je stejný skok, akorát na jedné je známý a na druhé jsem já - dal jsem to sem na porovnání (skákali jsme to zhruba stejně). Ten dopad je těsně před dorazy, takže OK.
Teď jsem našel ještě jednu fotku, kde je ten dopad tvrdší - zadní guma je pěkně deformovaná. Musím říct, že s HP2 jezdím tak jak se má tzn. moc ji nešetřím a zatím jsem nemusel na nic šáhnout krom běžného servisu, jaký se u endura dělá... HP2 Enduro http://www.motork...?mid=58357
Petr-RSV napsal:
Na těch fotkách je stejný skok, akorát na jedné je známý a na druhé jsem já - dal jsem to sem na porovnání (skákali jsme to zhruba stejně). Ten dopad je těsně před dorazy, takže OK.
Teď jsem našel ještě jednu fotku, kde je ten dopad tvrdší - zadní guma je pěkně deformovaná. Musím říct, že s HP2 jezdím tak jak se má tzn. moc ji nešetřím a zatím jsem nemusel na nic šáhnout krom běžného servisu, jaký se u endura dělá...
Pěkný- takhle ta motorka vypadá fakt komicky Jinak je to supr mašina a sem furt zamilovanej
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
TOLI: jo vypadá to srandovně, ale v takové poloze je to jen zlomek vteřiny. Za okamžik to vypadá zase líp (fotka pár metrů za dopadem):
Upravil Petr-RSV dne 12.09.2012 23:07
HP2 Enduro http://www.motork...?mid=58357
TOLI napsal:
no to sem blázen já myslel že to je nerozebiratelný.Jak to vařili? Na soustruhu aby to měli vycentrovaný?
dělala to firma na kardany , na soustruhu se odpích křížek z kardanu 12 pak se odpích HPčkovej a na svařovácím automatu se to svařilo že je to jak nový
Jo, řešili jsme to s Čízákem cca před měsícem, kdy se mu jeho kardan rozlítnul a oprava se povedla. Já zrovna neměl "zdravý" kardan pro HP2, který bych mu poskytnul, tak jsem mu poskytnul jeden z 1200GS (ten je oproti HP2 kratší), kde byl vadnej silentblok a probrali jsme možnost opravy a všechny eventuality po telefonu. Čízák to probral s těma lidma v kardanservisu, ti to zkoukli a řekli že to půjde. Z toho mého kardanu z 1200GS se na soustruhu "odpíchnul" celý zdravý konec s křížky v místě sváru, to samé se udělalo na Čízákově kardanu s roztrženým koncem. Potom se ten "zdravý" konec s křížky na svářecím automatu navařil na Čízákovu hřídel (tak jak to má být - křížky přesně zrcadlově proti sobě) - operace se povedla, pacient nezemřel, ale spokojeně jezdí (ono je to svařené i v originále).
Tady foto kardanu odemne se zničeným silentblokem a "odpíchnuté" zničené uložení pro křížky od Čízáka - jak to vypadalo po "odpíchnutí": ...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...