Vetsinou to bejva tak, ze je ze zacatku rozhozenej skoro kazdej.
BMW, resp. boxer potrebuje hodne zvyku, ale jak se zacnes s motorkou szivat, je to lepsi a lepsi.
Ja byl nadsenej hned po prvnim svezeni, ale postupem casu me uspokojuje vic a vic.
Asi to bude i tou nutnosti zvyknout si, proste jen tak neomrzi.
Shaun napsal:
Pokud můžu přidat jeden zajímavý subjektivní pocit, tak mám po cca 7 letech ježdění na čoprech ( všechno kardan ) pocit z kardanu na 1200 gs jako nenca. přijde mi tam " větší vůle " než jsem byl zvyklý. Ono to bude všechno ok, asi proto, že má motor gs pochopitelně větší výkon i krouťák
Ono totiž na GS je kardan jiný než na čoprech.Je tam kloub,který omezuje gyroskopický efekt.proto se to chová jinak.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Ještě se zeptám, jakej olej do toho lejete? Myslím motorovej, převodovej i dozadu do kardanu. Mám najeto 8 000 km, v 10 000 km se má jít na garanci, tak to mám nechat až na ně?
nenca napsal:
Ještě se zeptám, jakej olej do toho lejete? Myslím motorovej, převodovej i dozadu do kardanu. Mám najeto 8 000 km, v 10 000 km se má jít na garanci, tak to mám nechat až na ně?
Nevim sice jakej olej, nicmene meni se po prvnich 1000km a pak kazdych 20.000km. Ovsem spis bych se ridil papirama, ktery mas k motorce. Napr. R1200R rok 07 ma napln v kardanu stalou, nemeni se vubec (slova Autecu).
Mě bylo řečeno v 1000 km, pak v 10 000 km, nevím ale co se všechno dělá nebo mění a prej je tam Castrol 20W 50 jako motorák. Kolik stojí seřízení ventilů a popřípadě přejetí na počítači?
Nevim sice jakej olej, nicmene meni se po prvnich 1000km a pak kazdych 20.000km. Ovsem spis bych se ridil papirama, ktery mas k motorce. Napr. R1200R rok 07 ma napln v kardanu stalou, nemeni se vubec (slova Autecu).
Ja bych se teda radsi neridil tim co tam mas napsano v papirech,menit olej kazdych 20 tis.??? Kazdej meni po 10 tis.A ta napln kardanu taky neni uplne rozumny ji vubec nemenit,sice to tak bylo mysleno,ale soudruzi pak zjistili,ze to neni uplne v poradku,tak do 08 uz opet dali vypustak aby se olej dal menit jednoduse,minimalne kazdych 40 tis.ho vymen nebo nech vymenit,stoji to asi 50kc tak to nikoho nezrujnuje
Nevim sice jakej olej, nicmene meni se po prvnich 1000km a pak kazdych 20.000km. Ovsem spis bych se ridil papirama, ktery mas k motorce. Napr. R1200R rok 07 ma napln v kardanu stalou, nemeni se vubec (slova Autecu).
Ja bych se teda radsi neridil tim co tam mas napsano v papirech,menit olej kazdych 20 tis.??? Kazdej meni po 10 tis.A ta napln kardanu taky neni uplne rozumny ji vubec nemenit,sice to tak bylo mysleno,ale soudruzi pak zjistili,ze to neni uplne v poradku,tak do 08 uz opet dali vypustak aby se olej dal menit jednoduse,minimalne kazdych 40 tis.ho vymen nebo nech vymenit,stoji to asi 50kc tak to nikoho nezrujnuje
Ja jen odpovedel na dotaz, jak to ma byt.
Ja mam v papirech predepsany vymeny po 20ti tis. km a i pres to, kdyz jsem byl ted na 10000km servisce, nechal jsem si ho vymenit.
1) jak rikas, za ty prachy, proc ne...
2) takovy uklidneni, ze treba vcas zjistim pruser, kdyby se s nim vylilo kilo osoupanyho kovu
nenca napsal:
Alda>U koho si byl v těch 10 000 km, co ti všechno dělali a kolik tě to stálo? Rád bych věděl co mě čeká, sem teď docela vycůclej.
Byl jsem u Bychla. Ne, ze bych byl zrovna nadsenej, ale v CR je tak perfektni vyber, ze tam pojedu znovu. Kvuli zaruce asi nejlepsi volba.
Delali vsechno co je predepsany + navic ten kardan, ukony si nepamatuju (klasika.. olej, filtr, ventily, diagnostika, brzd. kapaliny,..), platil jsem cca 5100,-.
Byl jsem u Bychla. Ne, ze bych byl zrovna nadsenej, ale v CR je tak perfektni vyber, ze tam pojedu znovu. Kvuli zaruce asi nejlepsi volba.
Delali vsechno co je predepsany + navic ten kardan, ukony si nepamatuju (klasika.. olej, filtr, ventily, diagnostika, brzd. kapaliny,..), platil jsem cca 5100,-.[/quote]
Já jezdím sám k sobě a můžu říct,že jsem na sebe hodnej a zbytečně se nenatahuju.. Navíc vím jak je to udělaný.
BIGR napsal:
Byl jsem u Bychla. Ne, ze bych byl zrovna nadsenej, ale v CR je tak perfektni vyber, ze tam pojedu znovu. Kvuli zaruce asi nejlepsi volba.
Delali vsechno co je predepsany + navic ten kardan, ukony si nepamatuju (klasika.. olej, filtr, ventily, diagnostika, brzd. kapaliny,..), platil jsem cca 5100,-.
Já jezdím sám k sobě a můžu říct,že jsem na sebe hodnej a zbytečně se nenatahuju.. Navíc vím jak je to udělaný.[/quote]
Že bych jezdil taky k sobě? Do teď sem si na autě i na mašinách taky dělal všechno sám, tak si myslím, že levej nejsem, ale kdybych měl aspoň intervaly výměn a kdy se co má dělat, bez toho je to dost těžký.
Že bych jezdil taky k sobě? Do teď sem si na autě i na mašinách taky dělal všechno sám, tak si myslím, že levej nejsem, ale kdybych měl aspoň intervaly výměn a kdy se co má dělat, bez toho je to dost těžký.[/quote]
Když to zvládneš sám,tak co řešíš? Intervaly a náplně máš v manuálu. GS je jednoduchá motorka,jen se toho lidi bojej...
Tak jen do toho.