pokud je tam cesta,tak jedu,pokud ne,otáčím a jedu zpět,ač nerad,nikdy nejezdím stejnou cestou tam a zpět
myslivci jsou stejná verbež jako motorkaři,kolaři,autaři a lesní dělníci a pokud je někde cesta,nevidím důvod proč po ní nejet,od toho ty cesty jsou,jinde se nepouštím
Upravil bystricke dne 08.06.2012 00:38
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
Když čtu tohle a podobná vlákna (a že jich není málo) říkám si, že by to chtělo nějakou kampaň ukazující motorkáře - enduristy (a nejen je) v dobrém světle.
Třeba aby projížďka v lese na motorce byla vnímána jako projížďka na koni.
Pojďte, něco natočíme, přemluvíme Soukupa, aby k tomu namluvil komentář (mluví u všech klipů Besipu) a prdnem to do TV a budeme to vysílat pořád dokola.
Jsem velkej snílek?
Darek napsal:
Když čtu tohle a podobná vlákna (a že jich není málo) říkám si, že by to chtělo nějakou kampaň ukazující motorkáře - enduristy (a nejen je) v dobrém světle.
Třeba aby projížďka v lese na motorce byla vnímána jako projížďka na koni.
Pojďte, něco natočíme, přemluvíme Soukupa, aby k tomu namluvil komentář (mluví u všech klipů Besipu) a prdnem to do TV a budeme to vysílat pořád dokola.
Jsem velkej snílek?
Už to úúúúplně vidím, jak maminka s dítkem stojí v lese u polní cesty a čekají na tatínka kterej za hřmotu motoru a laďáku projíždí kolem nich. Maminka i s dítkem nadšeně s úsměvem mávají na projíždějícího tatínka a z uší jim čouhá vata
Tady asi pomůže jen minimalizovat hluk v lese (sundat otevřenej laďák nebo mu dát kiler) a nejezdit mimo cesty nebo stezky. No a když uvidíš lidi tak trošku zpomalit aby neřvali že si ****.
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
Jak jsem psal a jak mnozí ví, opakuji, jsem myslivec, ale i motorkář, takže to beru z obou stran objektivně a píšu jen moje názory, které nikomu nevnucuju...
Koně v lese - dá se bez nadsázky říci, že koňské kopyto=moto drapák. Udělají dost paseky, jezdci na sebe hulákají na desítky metrů, projíždí i místy, kam se s motorkou nepustíme. Jenže jsou to zvířata, proto to veřejnost vnímá jinak. Snad všichni si koně rádi pohladí a ukazují dětem a kdo ví co ještě. Motorky jsou v tomto vnímány jinak a vše je jen o tom, jak je to prezentováno v médiích, jak jsou lidi naočkovaní atd. Stejné to máme i my myslivci a to jen proto, že používáme zbraně, přitom je to to nejhumánější, co můžeme udělat, ale to je na jiné vlákno, které už to tady rozebíralo. Pokud jsou koně braní jako pracovní zvíře (stále jsou využívání) je to věc majitele lesa. Jako myslivec se jich nemohu zastat, pokud sjedou s cesty a chovají se tak, jaká je moje zkušenost s nimi. Nehledě na to, že v zimě nám u krmelců koně krmí! Jenže tohle prostě lidi neví, no...
Traktory - těžká technika je dnes nezbytná pro těžbu a údržbu lesa. Pro tyto velké stroje je potřeba vytvářet svážnice a cesty. A toto jsou cesty, které si vytváří majitel lesa nebo těžařská společnost, která s ním má smlouvu, proto se prosím nikdo nehajte tím, že jste jeli po cestě, která je stejně zničena od techniky. Většina moderních strojů nedělá větší kravál, než motorka (beru zvuk motoru, pohyblivých částí atd., ne zvuk praskajících klád atd.). Staré traktory nadělají proti vyvážečce šílený brajgl.
Čtyřkolky a ostrá endura - jsem naprosto proti nim. Jsou to stroje, které jsou osazeny výfukem s kraválem jako prase, drapáky a tohle prostě svádí k tomu, aby se jezdilo kde se dá, včetně zákazů. A to je špatně.
Ostatní motorky - tady se mohu zastat motorkářů, kteří se chovají slušně, jezdí po cestách, chovají se ohleduplně a neporušují zákazy vjezdu.
Všimněte si někdy značení cest, kterými jezdíte. Tam, kde jsou cyklostezky, turistické stezky, spojnice vesnic či nějakých poutních míst zpravidla nejsou závory či značky omezující vjezd. Toto samozřejmě může před svůj les umístit jeho majitel, s tím nic ale nenaděláme a nezbývá, než se otočit a jet jinudy. Přeci jen, vezměme to obecně, mám pozemek a chci v něm mít klid - asi každý by to řešil bez ohledu jestli jde o zahrádku 5x5 metrů nebo les o stovkách hektarů.
Nechci nikoho rozhořčit, ale myslím, že nejsem úplně mimo mísu. Tyhle diskuze nikdy nebudou mít svůj definitivní výsledek. Každý majitel lesa v každém koutě republiky to vnímá jinak. Každá cesta je vnímána jinak a má různé majitele. A my motorkáři samozřejmě chceme definitivní vysvětlení zákona, jestli ano-jet nebo ne-nejet. Ale vždy to bude rozdílné. Právě proto se zastávám názoru, že jezdit se dá i tam, kde nemám co dělat, ale slušně. Tak, aby když mě někdo zastaví, tak jsem mohl argumentovat tím, že přeci jedu ohleduplně. S rozpáleným laďákem a kotoučema se pak nemůžeme divit, že po nás hází šutry.
Upravil xHackerM dne 08.06.2012 09:09
no xHackere.. sice jste parta rezniku, ale oproti VELKOCHOVUM + transportum to je fakt zlaty. To k myslivcum.
---
jinak souhlas.. ja se taky nechci divat na zmasakrovany lesy od motorkaru.
+
co se tyce kobyl -- je tu myslim rozdil mezi moto a konem.. kun si porad dava trochu pozor kam slape.. pocitam, ze bazinou plnou zvirat taky nejezdej atd.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Prosím, neházet myslivce na jednu hromadu. Nejsou všichni řezníci, jak uvádíš, ale tohle vážně už v tomhle vlákně řešit nechci, děkuji.
Nechci Ti kazit ideály, ale bohužel by ses divil, kde všude najdeš stopy po koních. Mlazina nemlazina, kaliště nekaliště, hluboký les, les u silnice, prostě jsou všude. Stejně tak jako např. naši romští spoluobčané s hřebenama, jak drancují borůvčí.
... veru nemal som rozpálený laďák, ani kotúče. A neviem ako tebe ale mne to dosť vadilo že ja ako **** zastavím, narozdiel od väčšiny a dedo využije príležitosť a hádže do mňa kamene! Rovnako ako väčšina zvás si myslím, že ked niekomu nerobíš naschvál všetko sa dá v kľude vyriešiť, ale v tomto prípade to jednoducho nešlo. Poučený preto obchádzam všetko čo na mňa máva riadným oblúkom.
... len otázka v čom vidíš problém ked na endure jazdím po naozaj rozbitej ceste od LKT?
Ale tak v tvém případě je mi jasné, že šlo prostě o srážku s blbcem a kdo ví, jestli bych to neřešil vrácením toho šutru, co letěl směrem ke mě. Nenaděláš nic.
Já v tom problém nevidím, je jasné, že žádnou škodu tam nezpůsobuješ, jen podotýkám, že tu cestu tam udělal majitel lesa a pokud jemu vadíš (viz. srážka s blbcem), prostě nenaděláš nic a jsi na něj krátký. No a věř, že i nám myslivcům dělají strarosti rozbyté cesty, nejvíce v zimě, když to ani pořádně nemůžeš objet.
Právě proto jde o přístup. Když někde celé dopoledne slyšíš hukot endura nebo ti přilítne z jedné strany a druhou odjede, celý den už o něm nevíš, tak to lidi taky berou jinak. A jinak se pak můžeš bránit a argumentovat.
Upravil xHackerM dne 08.06.2012 09:40
proste chce to mit trochu praxe v porusovani zakonu, pravidel, spol. zvyklosti atd.
v principu se chovat slusne.. pokud jde do tuhyho, tak se mi osvedcilo byt:
- rychlej
- napaditej
- kreativni
- drzej
vetsinou to nejvic odskacou ty POLOslusny
Upravil hicks dne 08.06.2012 09:39
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
proste nedat te druhe strane moc casu a prostoru reagovat.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
proste nedat te druhe strane moc casu a prostoru reagovat.
Tak tak... A to se mi osvědčilo s PČR, když vím, že jsem udělal něco špatně... Třeba jsem jel zákazem, byla tam rekonstrukce silnice a nechtělo se mi to objíždět, už byla tma, nikde ani noha, tak jsem jel... No a na konci uzavírky četníci (měšťáci)... Zastavili mě, hned jsem sundal helmu a místo pozdravu "Doprčic, já už tady bloudím snad půl hodiny, kudy na Kutnou Horu!"... Policajt lapal po dechu, poradil mi a jeli jsme... Podotýkám, že to byla cesta na loňskou Třpytku...
proste nedat te druhe strane moc casu a prostoru reagovat.
Tak tak... A to se mi osvědčilo s PČR, když vím, že jsem udělal něco špatně... Třeba jsem jel zákazem, byla tam rekonstrukce silnice a nechtělo se mi to objíždět, už byla tma, nikde ani noha, tak jsem jel... No a na konci uzavírky četníci (měšťáci)... Zastavili mě, hned jsem sundal helmu a místo pozdravu "Doprčic, já už tady bloudím snad půl hodiny, kudy na Kutnou Horu!"... Policajt lapal po dechu, poradil mi a jeli jsme... Podotýkám, že to byla cesta na loňskou Třpytku...
tak, tak
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Jednoduše- věci se mají tak: D le jurisdikce nejvyššího správního soudu: polní ,lesní (byť existuje lesní zákon) příjezdové komunikace k objektům,spojovací cesty atp se nazývají účelové komunikace; účelovou komunikaci lze používat mot.vozidly běžně pokud není vjezd na ni upraven (omezen)dopravním značením,toto musí být zde umístěno ovšem legálně tj po schválení policií a dopr.úřadem; svévolně nelze uzavírat -omezovat vjezd ani na cestách např vedoucích do chat.oblasti atp a to ani pokud je tato soukromá avšak veřejně přístupná,je to zákonem postižitelné; toto jsem si osobně ověřil na DI a na dopr.odboru.Na dotaz jak má vypadat polní -lesní cesta (řekněme rozměrově ) abych v lese např nejel po něčem co se jeví jako cesta ale de fakto není,mi bylo sděleno,,měla by jevit znaky používání" tzn. že definice vzhledu -stavu polní -lesní cesty zdřejmě stanovena není.
Zkrátka kde není zakázáno tam je dovoleno,ovšem mimo cestu ať už v lese či na poli nemá vozidlo co dělat,a co se laďáků týká, já to moc neuznávám ani na silnici(vyjma supersportů tam to uchu lahodí ale jednoválce to je hroznej kravál) natož v přírodě ,osobně pokud jedu v přírodě tak chci aby o mě nejlépe nikdo
nevěděl.Co se koní týká ,mám koně rád (i v salámu) ale pokud projdou po rozmoklé polňačce tak udělají paseku horší než nakl auto,po náklaďáku vjedeš do stopy a jedeš jak pán po koních je to jak jízda po pražcích jaký nadělají díry do cesty ale zase nedělají vyrvál. Tož tak nějak
Upravil kim dne 08.06.2012 14:04
kim napsal:
pražcích jaký nadělají díry do cesty ale zase nedělají vyrvál. Tož tak nějak
podle mne obezni kun a obeznim jezdcem funi tj. dela kraval docela dost.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Na tom Slovensku je to paráda: vjedeš do lesa, dostaneš bůra. A když řekneš, že jedeš tady za Frantou, který tě vede, tak ten dostane 12 let za organizovaný zločin
dokturek napsal:
Na tom Slovensku je to paráda: vjedeš do lesa, dostaneš bůra. A když řekneš, že jedeš tady za Frantou, který tě vede, tak ten dostane 12 let za organizovaný zločin
hlavne na SK legislative je neuveritelne trapne, ze ma sice SILENE resenou ochranu lesa, ale HODNE MIZERNE tyrani zvirat.
veelka ostuda.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
proste nedat te druhe strane moc casu a prostoru reagovat.
Tak tak... A to se mi osvědčilo s PČR, když vím, že jsem udělal něco špatně... Třeba jsem jel zákazem, byla tam rekonstrukce silnice a nechtělo se mi to objíždět, už byla tma, nikde ani noha, tak jsem jel... No a na konci uzavírky četníci (měšťáci)... Zastavili mě, hned jsem sundal helmu a místo pozdravu "Doprčic, já už tady bloudím snad půl hodiny, kudy na Kutnou Horu!"... Policajt lapal po dechu, poradil mi a jeli jsme... Podotýkám, že to byla cesta na loňskou Třpytku...
Hustý Já bych neuměla ze sebe něco tak rychle vymáčknout.