Ten šroub má být zalepený lepidlem Loctite 243 (středně pevnostní tušim)
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
aha, díky Cycli, --jenom doufam , že až ho vyšroubuju, se mi z toho nevysypou nějaký válečky, jehličky či kuličky..(z ložiska)
krotitel červeného R 11OO GS
BMW Z-3 hadraplán
K restování budete potřebovat asi 30 cm naprosto standardního jednokilového kabelu/drátu, který má na OBOU koncích odstraněnou izolaci (stačí 5 mm délky).
1. Vypnout zapalování a sundat sedlo
2. Vyndat z úchytu pod sedlem kruhový konektor s krytkou, který se nachází nad vzduchovým filtrem kousek od nádrže
3. Vyšroubovat krytku konektoru
4. Jeden konec připraveného kabelu připojit k vývodu kontaktu, kam vede MODRO-HNĚDÝ kabel.
5. Druhý konec kabelu pak připojit na kostru.
6. Zapnout klíčkem ve spínací skříňce (nestartovat!) a držet tlačítko ABS na řidítkách po dobu cca 10 s. Po této době by měly kontrolky ABS přestat střídavě blikat
7. Vypnout klíčkem odpojit pomocný kabel
8. Vrátit vše na původní místo (krytku, konektor, sedlo)
Pak by po zapnutí klíčkem měly obě kontrolky ABS blikat najednou a po rozjezdu se ABS aktivuje. (pokud ještě zároveň není další problém z podpětím na baterce)
Markovi teď odešlo v RO ABS a reset podle postupu se nedaří, nebo možná se provede, ale ABS hlásí stále chybu. Je něco, co by mohl ještě vyzkoušet? Má 1150 ADV 2002 (bez dualu). Stalo se to tak, že se za jízdy dostal spacák do zadního kola a to se na 30 metrů na šotolině zablokovalo. Může to udělat vzdálenost čidla od kotouče?
Našel jsem, že Zmijonovi vloni ABS úplně odešlo. Doufám, že ho nepostihlo něco podobného.
Mohl klidně prasknout snímačnebo vodič k němu.Kdyby to bylo vzdáleností čidla,tak si myslím,že by to chybu nahlásilo až po rozjetí.Ale jestli to hlásí chybu hned,tak si myslím,že jednotka nemá signál od snímače.
Teda asi.
Luboss napsal:
Mohl klidně prasknout snímačnebo vodič k němu.Kdyby to bylo vzdáleností čidla,tak si myslím,že by to chybu nahlásilo až po rozjetí.Ale jestli to hlásí chybu hned,tak si myslím,že jednotka nemá signál od snímače.
Teda asi.
Marek uvažuje podobně jako ty Lubo.
Nemohlo tam odejít ještě něco (nějaké relátko ap.), když ABS tak dlouho cvakalo?
Taky jsem jednou zažil povyjetý relátko od pádu. Je pod sedlem v pojistkovnici. Překoukni to, ale moc tomu nedává. Jinak vzdálenost čidla taky bude hlásit chybu, když bude špatná. Od toho jsou pod sedlem měrky. Teda aspon u neadventureho.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Ahoj,
tak poprve, co mám BMW jsem včera a dnes, tedy dva dny po sobě musel resetovat zblázněnou ABSku. Vždy zblbla při rozjezdu u kterého jsem se musel něčemu vyhnout
( nastartoval, rejd doleva, rejd doprava - vyjetí z místa za zaparkovaným autem) Že by v momentě kdy se má načíst-aktivovat nesnese možná rozdílné otáčky předního a zadního kola?
Nebo se pomalu loučí?
Máte někdo podobnou zkušenost?
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
a tadyhttp://www.bmwgs....ad_id=3737.
Zkoušel jsem to i resetovat a bez valného úspěchu.Byl jsem na diagnostice a taky bez valného úspěchu.Nakonec jsme znovu vyměnili brzdovou kapalinu a řádně odvzdušnili a zdá se,že to zase maká.Chybu to hodí jednou za uherák...
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
ja jezdim bez ABS uz nejakej tisici kilak a nemam s tim problemy. jsem linej zajet k tondovy na reset. sam si to delat nechci, protoze jak rikal.. udelas neco spatne a poseres toho vic... i krizovky zvladam docela dobre i bez abs. mam obute E07 a ty pri prudkem brzdeni jen trochu rozhodi motorku, takze nez se mi staci urvat kolo dokazu reagovat a ubrat na brzdeni. aspon nemam problem zastavit kdyz sjedu z cesty. chyba ABS mi naskocila pri jednom padu, kdyz mi v krutym stupani na polnacce ustrekilo zadni kolo a ja to polozil. no jen doufam, ze se mi na masine nic neposralo a pujde to vyresetovat. pad odnesla jen opet urvana zadni stupacka
Dalsí poznatek: moje marodný ABS nesnese po nastartování jinej rozjezd motorky, než naprosto přímo. když se při rozjezdu s motorkou "zavlním" levá-pravá, ABS zarachtá a hodí chybu.
Mám za seboz už 4. reset a poslední týden
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
Taky poznatek: Při zapnutí klíčku a hned následným startu se rozblikají kontrolky tj.nefunkční ABS (brzdy bez posilovače) Když si člověk nespěchá tak zapnutí klíčku počkat naskočí obě dvě kontrolky součastně a následný start vše funguje jak má ??
PS: mě to teda nevadí jen jestli to tak má dělat nebo ne???
PPS: Jsem vcelku klidný člověk,ale místy mě to pěkně vytáčí
Upravil trautumberk dne 21.09.2009 01:43
trautumberk napsal:
Taky poznatek: Při zapnutí klíčku a hned následným startu se rozblikají kontrolky tj.nefunkční ABS (brzdy bez posilovače) Když si člověk nespěchá tak zapnutí klíčku počkat naskočí obě dvě kontrolky součastně a následný start vše funguje jak má ??
PS: mě to teda nevadí jen jestli to tak má dělat nebo ne???
PPS: Jsem vcelku klidný člověk,ale místy mě to pěkně vytáčí
tohle dělá slabá baterka
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
jo to bych taky videl na slabou baterku, jestli nemá už malou kapacitu při startování, mel jsem to samy pred sezonou a vymenil jsem baterku a v pohode Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
Prosim o radu.
Jsem mimo dosah servisu.
Potrebuji restartovat ABS. Tady jsem se docetl v navodu ze mam zapojit hnedo modry na kostru.
Ale ja ho tam nemam, mam tam hnedo cerny, hnedy, jednoduse receno nemam 6 dratu ale 5 a ten nejdulezitejsi tam neni. Proste se tu pise i o PIN 2 ale ja ho tam nemam?
Moto BMW 1150 GS rv 2002 pos,dual.
Zacalo to po padu.
Take jsem koukal na hladiny brzdovky na posilovaci, predni vetsi, je plna ale ta zadni je prazdna. Mam to dolit brzdovkou 4, a je potreba to odzdusnovat po kaznem doliti?
Prosim
Upravil profesor dne 23.01.2012 02:41
profesor
U modelů 1150 s posilovačem ten reset podle zdejšího návodu NEJDE (jde to jen u modelů bez posilovače). Jestliže to bylo při pádu, tak zkontroluj jestli ti "blástr" netlačí na brzdovou páčku. Jestliže motorka ležela delší dobu a došlo k úniku brzdové kapaliny přes přepady na víčkách nádobek na modulátoru, tak zkontrolovat, dolít brzdovou kapalinu, popřípadě v celém systému zkontrolovat odvzdušnění.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Dekuji, nasel jsem poloprazdnou nadobku na zadni brzdu, tise doufam ze nebudu muset odvzdusnovat. Tady a ted neni moznost neco udelat. Me akorat vadilo ze jsem zacal brzdit a nevedel jsem co to bude delat. V terenu kdyz se zapne ABS tak se docela prodluzuje brzdna draha, hlavne pri sjezdech.
Jsen na jiznim ostrove v horach a brzdovka byla v servisu ze sudu.
New Zealand.
Moc dekuji za rady.
profesor
Zdravim, nekdy loni v cervnu jsem si poridil GS1150 (2001), jiz od zacatku mi blikaly stridave kontrolky ABS. - motorka byla z italie a byla padla (par skrabancu a ohnutej padak, proste nic vaznyho) Kapalina ok, vzdalenost cidel taky. Po procteni tohoto fora, jsem si rekl, ze v zime na reset ABS bude dostatek casu. Vcera jsem se do toho teda pustil. Zacnu od zacatku. Motorka dlouho stala – no 3.ledna jsem se byl jeste projet, tak jsem ji nejdriv nastartoval a nechal asi 10 min brblat. Pak jsem ji chcipnul a postupoval podle navodu. Nic se nestalo, kontrolky blikaly porad stejne stridave. Bylo mi to divny. No a tak me napadlo, ze jsem to nemel asi poradne ukostreny. Proto jsem zkusil dat drat na baterku a "skrtnout" o misto, kde jsem mel ukostrenej drat pri resetu. Samozrejme nic, zadna jiskra. Tak jsem zkusil dratem skrtnout na jinem miste, kde uz to zajiskrilo. Pak jsem udelal reset a probehlo to v poradku,... po otoceni klickem kontrolky blikaji zaroven a ABS by melo fungovat. Vse jsem dal na puvodni misto a ze ji zkusim jeste nastartovat.
A tady je ten problem: motorka vubec nedrzi volnobeh, porad chcipa, kdyz trochu zataham za plyn, tak to strili z vyfuju jak blby... Psouka to a divne klepe. Proste to není ono. Pojistky jsou v poradku, ještě zkusim nabit baterku, ale jinak nevim. Je potreba něco po resetu ABS nastavit, postelovat?
Myslite si, ze jsem tim malym zkratem něco odpalil? Diky za rady a odpovedi