houska napsal:
Tak trochu pro oživení,dnes jsem byl na stk s 1150.Prošel jsem bez problémů.Jen jsem zaregistroval, jak jsou technici čím dál tím víc důslednější.Kontrola homologace na všech krytkách blikáčů,přední a zadní světlo,tlumič výfuku,plexi.Datum na obvazech z lékárny.Zkouška tlumičů(sedl si a pohoupal a pronesl:"sakra vy ten předek máte ale tvrdej",tak jsem mu to vysvětlil,že se to nechová jako klasická vidle).Jinak dál klasika,seřízení světel na regloskopu, klakson,všechno rozsvítit,vzorek gum,VIN.V dubnu jsem tam byl s autem a měřil tlak v pneu.Tož tak.
Ty jo, já bych nikoho na to sednout nenechal, to bych se sebral a jel jinam. U mě kontrolujou jen jestli to svítí, bliká, vinko a sem tam gumy, ale aby koukal jestli mají blikny Ečko nebo ne, tak to jsem nezažil ani v autě...
Spíš bych řekl že by to mělo bejt na každý STK dělaný stejně.
Myslím si že u nás v tom je takovej horoznej rozptyl až to není pěkný.
houska napsal:
Tak trochu pro oživení,dnes jsem byl na stk s 1150.Prošel jsem bez problémů.Jen jsem zaregistroval, jak jsou technici čím dál tím víc důslednější.Kontrola homologace na všech krytkách blikáčů,přední a zadní světlo,tlumič výfuku,plexi.Datum na obvazech z lékárny.Zkouška tlumičů(sedl si a pohoupal a pronesl:"sakra vy ten předek máte ale tvrdej",tak jsem mu to vysvětlil,že se to nechová jako klasická vidle).Jinak dál klasika,seřízení světel na regloskopu, klakson,všechno rozsvítit,vzorek gum,VIN.V dubnu jsem tam byl s autem a měřil tlak v pneu.Tož tak.
ja jdu v patek... do te doby musim prekopat pul motorky
dik za tu lekarnu... koupim radsi novou.
Nemam ji proslou, ale napul vybrakovanou... proste pouzivana
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
petrguss napsal:
Ty jo, já bych nikoho na to sednout nenechal, to bych se sebral a jel jinam. U mě kontrolujou jen jestli to svítí, bliká, vinko a sem tam gumy, ale aby koukal jestli mají blikny Ečko nebo ne, tak to jsem nezažil ani v autě...
to by mě zajímalo jak to děláš s autem, mě do něj vždycky vlezou když zkoušej brzdy a ručku
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
petrguss napsal:
Ty jo, já bych nikoho na to sednout nenechal, to bych se sebral a jel jinam. U mě kontrolujou jen jestli to svítí, bliká, vinko a sem tam gumy, ale aby koukal jestli mají blikny Ečko nebo ne, tak to jsem nezažil ani v autě...
to by mě zajímalo jak to děláš s autem, mě do něj vždycky vlezou když zkoušej brzdy a ručku
jo tak auto je něco jinýho, to má čtyři kola, nikam tedy nemůže padnout, ano - může přidat plyn a napálit někam ale to je tak vše. Přeci jen jednostopé vozidlo je jednostopé vozidlo, může z toho spadnout, kor když ta motka má 250 a víc kilo - já myslím že v tom rozdíl tedy je...
Život je krátkej, je potřeba si ho užít naplno! - tak proto BMW GS