chlapi,dík za podněty,s tím odvětráváním klikový skříně mě to taky trklo,
podívám se na to.. ale motor rozebíranej určitě nebyl.. každopádně technik v bmw se zasmál,a že už prý křuplý oko viděl.. a manuál jsem četl nejspíš blbě
Mam ten samej model, přehřátí na bočáku, nebo na hlavnim stojanu po deseti minutách je blbost. Vohřeje se, jak má, po patnácti minutách vyleze vo čárku. Magnézijový hlavy fakt umí vodvádět teplo.... Při poslední výměně voleje sem krapet přelil, trochu prolínal přez nalejvací votvor a trochu ho vyteklo z výpušťáku na airboxu, teď je to OK, nadbytečnej volej si cestu ven najde, ale rozhodně ne přez kontrolní vokýnko, to je pevně zabudovaný a rozhodně to neni nějaká pojistka tlaku. Bylo prostě v análu.(prdeli)
Jizda na moto a lítání na padáku je nejlepší sex
Je to už dost dlouho co tu byly fotky BMW ,které na stojánku shořely. Pamatuju si jen,že to bylo z USA a motorky začaly hořet až po více než hodině . Majitelé prostě zapomněli,že jsou nastartované.
Vrátil sem se z dovči cca 6000 km ve městech se dost přehřejvala a parkrat mi i sama chcipla zbejvala čárka do rudeho..je to normalní a hlavně proč se ptám přijedu domu oplachnu motorku a ejhle na na valcích mi místy slezla barva co stim a dá se to přestříkat?? dík
becka napsal:
to je divný. 10 minut zas neni tolik. Taky záleží jak hodně byla motorka na bočáku nakloněná. Ale že by se tam udělal takovej tlak ? Třeba to voko bylo nějak načatý
Zdravím,
Když jsem 1150 gsa kupoval, dostal jsem radu, pokud možno vždy používat hlavní stojan. Prý kvůli tomu, jak stojí mašína na bočáku, tak se drobnými netěsnostmi může zaolejovat nižší válec a ten co je výš,tak zase přijde o olej. Tak jsem si na to zvykl, asi jako u jawy, která bočák neměla. Navíc když stojí na hlavním mám přehled o stavu oleje. Další rada byla nastartovat a vyjet, sytič nechat do jedné čárky na FIDu. Dělám to tak dle těchto rad, mašina šlape, olej žere vcelku umírněně.
becka napsal:
to je divný. 10 minut zas neni tolik. Taky záleží jak hodně byla motorka na bočáku nakloněná. Ale že by se tam udělal takovej tlak ? Třeba to voko bylo nějak načatý
Zdravím,
Když jsem 1150 gsa kupoval, dostal jsem radu, pokud možno vždy používat hlavní stojan. Prý kvůli tomu, jak stojí mašína na bočáku, tak se drobnými netěsnostmi může zaolejovat nižší válec a ten co je výš,tak zase přijde o olej. Tak jsem si na to zvykl, asi jako u jawy, která bočák neměla. Navíc když stojí na hlavním mám přehled o stavu oleje. Další rada byla nastartovat a vyjet, sytič nechat do jedné čárky na FIDu. Dělám to tak dle těchto rad, mašina šlape, olej žere vcelku umírněně.
Stará dobrá 11tka ani na bočním stojánku nejde nastarovat. Inženýři tehdy asi věděli proč to tak dělají.
Mladíci, kteří pak konstruovali 1150 na toto zapoměli.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
becka napsal:
to je divný. 10 minut zas neni tolik. Taky záleží jak hodně byla motorka na bočáku nakloněná. Ale že by se tam udělal takovej tlak ? Třeba to voko bylo nějak načatý
Zdravím,
Když jsem 1150 gsa kupoval, dostal jsem radu, pokud možno vždy používat hlavní stojan. Prý kvůli tomu, jak stojí mašína na bočáku, tak se drobnými netěsnostmi může zaolejovat nižší válec a ten co je výš,tak zase přijde o olej. Tak jsem si na to zvykl, asi jako u jawy, která bočák neměla. Navíc když stojí na hlavním mám přehled o stavu oleje. Další rada byla nastartovat a vyjet, sytič nechat do jedné čárky na FIDu. Dělám to tak dle těchto rad, mašina šlape, olej žere vcelku umírněně.
Stará dobrá 11tka ani na bočním stojánku nejde nastarovat. Inženýři tehdy asi věděli proč to tak dělají.
Mladíci, kteří pak konstruovali 1150 na toto zapoměli.
Máš recht
Já stavím taky skoro furt na centrál. Motorka je pak větší a mám z ní větší radost
Splněný sen moje 1100GS
becka napsal:
to je divný. 10 minut zas neni tolik. Taky záleží jak hodně byla motorka na bočáku nakloněná. Ale že by se tam udělal takovej tlak ? Třeba to voko bylo nějak načatý
Zdravím,
Když jsem 1150 gsa kupoval, dostal jsem radu, pokud možno vždy používat hlavní stojan. Prý kvůli tomu, jak stojí mašína na bočáku, tak se drobnými netěsnostmi může zaolejovat nižší válec a ten co je výš,tak zase přijde o olej. Tak jsem si na to zvykl, asi jako u jawy, která bočák neměla. Navíc když stojí na hlavním mám přehled o stavu oleje. Další rada byla nastartovat a vyjet, sytič nechat do jedné čárky na FIDu. Dělám to tak dle těchto rad, mašina šlape, olej žere vcelku umírněně.
Dobrej důvod ale asi máš pravdu, je to mastodont a to mě na ní baví
Stará dobrá 11tka ani na bočním stojánku nejde nastarovat. Inženýři tehdy asi věděli proč to tak dělají.
Mladíci, kteří pak konstruovali 1150 na toto zapoměli.
Máš recht
Já stavím taky skoro furt na centrál. Motorka je pak větší a mám z ní větší radost
Pravdu diž je to dobrej důvod. A její obrovitost vynikne luxusně. Až se jí kolem zaparkované skůtry bojí )
Upravil badateltel dne 28.08.2012 17:24
Zdar chlapi.
Znamej jel takhle po meste v kolone, 1150 Gs se mu ohrala az do cerveneho a kdyz za mestem zastavil, tak zjistil, ze se olejoznak vypouknul... Viz. Foto...
Co si o tom myslite?
Kada přiložený následující obrázek:
Ja si otom myslim ze je pjekny vul...mel zastavit este nez to zacalo varit a zistit co se deje, muze mit klidne zasekly termostat a olej mu nejde prez chladic.takle to upect v kolone to muselo byt 40 ve stinu ? Gde byl v africe ?
Kupredu spatki ni krok...
Já si myslím to samý jako Bohumil, asi 2x se mi v koloně dostala teplota pod červený a ten motor začne dělat tak příšernej randál, že nechápu že by ho někdo nechal takhle vytrápit
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
Přidávám fotky z motoru přehřátého tento týden v koloně u Jihlavy. Slabší povahy ať tento příspěvek přeskočí. Slova majitele :"začalo to mlátit tak jsem to zdech a už to nechytlo...." Takže jak vidět i takoví jedinci jsou.
Kareltec přiložený následující obrázek: