bobGS napsal:
Odpor měři je nesmysl, to by to nejelo - osciloskopem - uvidíš impulzy, u Halla, pak primár a sekundár. Nejlíb čtyřkanálem - sejmout i vstřiky. Měnil jsi VN kabely + svíčky?
Bobe elektrika není můj obor. Můžeš mně vysvětlit co mám chtít po elektrikářovy ohledně HALLa ?
-impulzy osciloskopem-má to mít nějáký měřitelný hodnoty, nebo tam buď sou nebo nejsou?
-co je primár a sekundár, kde se měří a jaký tam maj bejt hodnoty?
-co je čtyřkanál a jak se maj sejmout vstřiky?
Nejlepší by samozřejmě bylo někde pučit celej snímač a zkusit to prohodit. Zatím s tím ale nechcu nikoho zatěžovat.
máš pravdu, nejrychleji vyloučíš vadný díl výměnou. Omlouvám se za složitosti, dělal jsem to u aut, takže tak trochu deformace. U hala - měly by být impulzy o amplitudě cca 5V
Primár - to je místo zapalovací cívky, kde se pouští 12V.
Sekundár - zapalovací napětí asi 30kV
Čtyřkanál - osciloskop, který má 4 kanály = čtyři vstupy, kde se sleduje průběh napětí na čtyřech místech a z toho usoudíš kde je chyba. Připojí se primár, sekundár, napětí vstřiků a z Hallu a pak vidíš co funguje a co ne.
Problém snad vyřešen. U Tondu jsem nechal udělat diagnostiku-všechno co se dá změřit je prý v normě, seřízení v pořádku a ten volnoběh byl u něj v dílně taky nějak pravidelnější. Tondo ještě jednou dík za čas a ochotu. Jsem před cestou klidnější.