tiez som chcel urobit ten pokus ale ked moto nedosiahne urcity pocet km/h tak nevyda ten zvuk odpadavajuceho valca a abs sa nezapne ,a aby sa to stalo musym tocit aj prednim kolesom a to sam na stojane neviem
tak me napada, jestli by to neslo otestovat tak, ze se rozjedu a nejakou chvili budu brzdit jen predni brzdou - plynule dobrzdovat. Pak by se mohlo podle teploty kotoucu poznat, jestli se aktivovala i zadni brzda - bo kdyz by system fungoval, mohly by byt teple oba kotouce. Kdyz budu brzdit jen predni a muj stroj z roku 01 bude mit zahraty jen predni kotouc, pak je bud nekde chyba anebo to proste starsi rocniky nemaji.
Tak jinak Ať si ušetříte čas s laborováním u GS. 4-valve modely (řada 850, 1100, 1150 a Adventure) od počátku vzniku (r.93´) do skoro konce roku 2002 měly obyčejné ABS(předek zvlášť, zadek zvlášť) nebo byly úplně holé (bez ABS). Od konce roku 2002 do konce výroby roku 2005 (Adventure) měly duální brzdy s posilovačem a ABS nebo opět holej model.
marekondra napsal:
Ahoj,
jak píše Tom, mám rv. 2002 a tenhle pokus s točením zadním kolem na stojanu a brzděním páčkou přední brzdy jsem provedl a nic, takže rv. 2002 duál NEMÁ
Nebo to všechno běhá přes mozek od ABS ale já u toho pokusu neměl zapnutý zapalování.
Není náhodou ten Duál až u brzd s posilovačem?
Tonda napsal:
Tak jinak Ať si ušetříte čas s laborováním u GS. 4-valve modely (řada 850, 1100, 1150 a Adventure) od počátku vzniku (r.93´) do skoro konce roku 2002 měly obyčejné ABS(předek zvlášť, zadek zvlášť) nebo byly úplně holé (bez ABS). Od konce roku 2002 do konce výroby roku 2005 (Adventure) měly duální brzdy s posilovačem a ABS nebo opět holej model.