550 starší model, menší displej, pomalejší
660 europe 20 výběhový model s mapama evropy bez balkánu
660 europe 45 výběhový model s komplet evropou
590 top model
welli napsal:
550 starší model, menší displej, pomalejší
660 europe 20 výběhový model s mapama evropy bez balkánu
660 europe 45 výběhový model s komplet evropou
590 top model
ja mám nuvi 550 už pár rokov a vedel by som si predstaviť aj lepšiu navigáciu ,ale v čase keď som ju kupoval to bol vrchol mojich možností a párkrát už mi vytiahla tŕň z päty
Cesta je cieľ...
Ono taky trošku záleží na tom, co od toho člověk očekává.
Zumo 550 třeba mění barvy displeje během navigace, takže i když tam určité věci v mapě jsou, je to tak ****ně zobrazený, že to prakticky není vidět. Navíc nemá Unicode, takže mapa v azbuce nebo arabské (thajské, kambodžské...) názvy měst je problém atd. O rychlosti nemá smysl mluvit - je to hardware starý 9 let.
Zumo 660 bych si koupil kdybych měl fakt limit třeba do 10 tisíc. Lepší než TomTom Rider je v tom, že má víc funkcí pro ježdění nejen po silnicích a hlavně - že se dají použít mapy, které do TomTomu neexistují.
590 nemá moc konkurenci - leda snad nejnovější BMW Navigator. Jenže oproti němu má o třídu lepší displej, který je fakt skvěle vidět na sluníčku a téměř všechny funkce pro "adventure" ježdění, které člověk potřebuje. Není to čistokrevná offroad navigace ale hodně se to tomu blíží. A komfortní funkce jsou prudce návykový - tři alternativní trasy do cíle, okružní vyjížďky z daného bodu, spojení s telefonem (= živá doprava a počasí)... Je to rok, co s ní jezdím v autě i na motorce (od 9. ledna 2014) a je fakt návyková. Na obsluhu možná trošku složitější než ty předchozí (ale pořád radikálně snadnější než GPSMAP) ale pokud má člověk smartphone s datovým tarifem, tak je to pecka.