Já nevím co furt máte. Už jenom to slovo facelift znamená že to nic zásadního nebude. Další elektronické srance tam jsou stejně jen na ostudu. Furt brecite nad podvozkem , motorem a pod. Pravda je že ta motorka má pár much ale nic tak zásadního co by jiné neměli a nedalo se to překousnout. Furt tu slyším slova lehčí terén a expedice, kolik z vás tu ten lehčí terén a expedice jezdí?
Kdo chce vytunit podvozek holt musí nejakej ten desetilitrik obětovat. Má na výběr od hyperpro přes bitubo ohlins až po tractive . Hodí excely , velkou nádrž a může mazat na cape town.
Jen tak pro zajímavost, kolik je tu tak excelentních jezdců co využijí sériovou f800gs bez úprav v terenu na 100%?????
Když už tu píšete o hotové expedicni motorce co sjela z linky, která že pak to je????
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
schrek napsal:
face mozna peknej , ale ty padaky teda nic moc ale jak piset chtelo by to upravit ten podvozek a skoda toho 900cm motora, jinak stejne si ji nekoupim tak je mi to asi fuk
Ty padáky jsou origo BMW co se prodávají už od začátku výroby malýho GSa, tam žádnej facelift není. Pravda je, že jsou celkem na prd..
Vidím dobře? Co to má za stupačky? To jako fotí už upravený motorky? Klasické ovládání směrovek ala rejže?
Edit:
Overview of new technical features:
• Increased output and torque in the F 700 GS as compared to predecessor model: 55 kW (75 hp) at 7,300 rpm (F 650 GS: 52 kW [71 hp] at 7,000 rpm).
• The latest generation of BMW Motorrad two-channel ABS as standard.
• Double disc brake system at front - now also for F 700 GS.
• Automatic Stability Control ASC (ex works option).
• Electronic Suspension Adjustment ESA (ex works option).
• Rear spring mount can be adjusted via optimised handwheel.
• Newly designed body features in a more dynamic, masculine look.
• New paint finishes for the F 700 GS:
Red apple metallic, Ostra grey metallic matt and Glacier silver metallic.
• New paint finishes for the F 800 GS:
Kalamata metallic matt, Cordoba blue and Alpine white 3.
• New handlebar switch units and brake fluid containers, front.
• New handlebar clamp for F 700 GS.
• Cockpit with new dial faces for speedometer and engine speed display and an extended range of information.
• New windshield for F 700 GS.
• Smoke grey turn indicators and smoke grey LED rear light glass covering.
• Lowered suspension for F 800 GS (ex works option/special accessory).
• Power reduction to 35 kW (48 hp) (ex works option).
• Engine map adjustment for regular fuel (RON 91) (ex works option).
• Comfort seat now available as an ex works option too.
• Case carrier for Vario case now also available as an ex works option.
• New centre stand as ex works option.
• Comfort package: on-board computer, heated grips, case holder, centre stand (ex works option).
• Safety package for F 800 GS: ASC and ESA (ex works option).
• Safety package for F 700 GS: ASC, ESA, RDC (ex works option).
• LED auxiliary headlight for F 800 GS (special accessory).
• Enduro footrests, wide (special accessory).
Upravil swat dne 03.07.2012 13:02
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
LED auxiliary headlight for F 800 GS (special accessory)
---
wow!
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Přesne jak piše swat - na diskuzi kazdej drsnej jak 40ka smirgl a 95% lidi tu motorku vezme parkrat do lesa, tam ji zahodi podre si plasty, tak koupi si padaky a do lesa uz radsi nejezdi aby nepodrel i ty padaky :-)) , to stejny 95% lidi v zivote na zadnou EXPEDICI nevyrazi - nemyslim prndani po evrope v ramci tydeni/14denni dovoleny jednou za rok a parkrat do roka na srazy zamachrovat s doplnkama :-), - treba blby 3% jizdy v terenu z 10000km rekneme prumernyho rocniho najezdu je 300km ! - kdo rocne da 300km v TERENU ? - a nepocitam polnacky ! vsem kdo 800ku opravdu pouzivaji jako expedicni krosku se timto omlouvam ale opravdu "sterkem oslehanou" 800ku jsem videl jen jednou a je to poznat na prvni pohled - v kazdem dalsim pripade z toho ale nakonec sleze podobny moula jako sem ja a ten nema nejmensi duvod si stezovat ze ta moto "neni dost enduro" :-) - na tu kombinaci do prace/ pro rohliky/ na sumavu / po evrope / nejaka ta polnacka je to myslim vychytany az az
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
navim, proc bychom my meli platit par expedicnikum jejich motorku.. at si koupi zaklad a ten optimalizuji.
Ne aby 97% ostatnich zakazniku vozilo co nepotrebuje a naopak.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
milanek napsal:
Přesne jak piše swat - na diskuzi kazdej drsnej jak 40ka smirgl a 95% lidi tu motorku vezme parkrat do lesa, tam ji zahodi podre si plasty, tak koupi si padaky a do lesa uz radsi nejezdi aby nepodrel i ty padaky :-)) , to stejny 95% lidi v zivote na zadnou EXPEDICI nevyrazi - nemyslim prndani po evrope v ramci tydeni/14denni dovoleny jednou za rok a parkrat do roka na srazy zamachrovat s doplnkama :-), - treba blby 3% jizdy v terenu z 10000km rekneme prumernyho rocniho najezdu je 300km ! - kdo rocne da 300km v TERENU ? - a nepocitam polnacky ! vsem kdo 800ku opravdu pouzivaji jako expedicni krosku se timto omlouvam ale opravdu "sterkem oslehanou" 800ku jsem videl jen jednou a je to poznat na prvni pohled - v kazdem dalsim pripade z toho ale nakonec sleze podobny moula jako sem ja a ten nema nejmensi duvod si stezovat ze ta moto "neni dost enduro" :-) - na tu kombinaci do prace/ pro rohliky/ na sumavu / po evrope / nejaka ta polnacka je to myslim vychytany az az
Presne tak a prave proto bych se ja treba vubec nezlobil za podvozek kterej to ma a klidne pocital s tim, ze si koupim novej...
Maiali nel Fango!
Kto už potrebuje na takejto moto ASC tak ten by sa mal fakt popozerať po niečom inom. A ten ohnutý kus plechu zvaný prevodová páčka hádam vymenili. Mne napríklad chýba nastavovanie svetiel / bez použitia inbusáku / nechápem že to tam neni. Alebo aj spojka by mohla byť jemnejšia /kratši chod , hlavne menšia páčka/ napr hydraulická ,už u takého drahého stroja samozrejmosť. V tažšom teréne ju ovládať dvoma prstami to je fakt komédia.
Mne napríklad chýba nastavovanie svetiel / bez použitia inbusáku / nechápem že to tam neni. Alebo aj spojka by mohla byť jemnejšia /kratši chod , hlavne menšia páčka/ napr hydraulická ,už u takého drahého stroja samozrejmosť. V tažšom teréne ju ovládať dvoma prstami to je fakt komédia.
asi se o to nestaras.. mne spojka po 125 tisicich jde mozna o trochu lehceji, nez na 1150 s hydraulikou.
Zkus honit levou rukou nebo si kup posilovaci krouzky
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Od zakladatela vlákna či jazdiť s prstom na spojke, som inu odpoveď ani nečakal...
Ja netvrdím že ide tažko len je hrozne neohrabaná , čakal by som ju trebárs na trumph boneville kawasaki w 800 atd. alebo "retro" 1150.
Skus také KTM ako sa fajnovo driftuje s jedným prstom na spojke.
sanko napsal:
Od zakladatela vlákna či jazdiť s prstom na spojke, som inu odpoveď ani nečakal...
Ja netvrdím že ide tažko len je hrozne neohrabaná , čakal by som ju trebárs na trumph boneville kawasaki w 800 atd. alebo "retro" 1150.
Skus také KTM ako sa fajnovo driftuje s jedným prstom na spojke.
ja jezdim s prstem trvale na brzde a docela casto i na spojce.
kazdopadne na 990 mi neprisla, ze by sla nejak vyrazne lehceji.
mozna jde lehce jenom mne.. nevim..
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
sanko napsal:
Hicks:Aky nezmysel s tym ASC ?, vsak ten motocykel sa da na chleba natriet , a oni to dávajú aj do 650ky !!! To už je naozaj pre blondínky.
ja s tim fakt nesouhlasim, staci mit sjetou gumu + cerstvej asfakt a uz to jede.
jak rikam.. pro nas, co touzime po driftech to neni.. ale pro zacatecniky a zensky?
urcite!
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hicks napsal:
....jak rikam.. pro nas, co touzime po driftech to neni.. ale pro zacatecniky a zensky....
...a kdyby to dělali pro dodatečnou montáž, Hicks stojí první ve frontě...
...ono stačí, když člověku celý den bliká kontrolka, že je vypnuté ABS, ještě aby tam těch kontrolek vypnutých nesmyslů blikalo víc, to by byla sice pěkná diskotéka, ale o nervy....
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
sanko napsal:
Hicks:Aky nezmysel s tym ASC ?, vsak ten motocykel sa da na chleba natriet , a oni to dávajú aj do 650ky !!! To už je naozaj pre blondínky.
Promiň, ale každej asi není takovej drsňák jako ty. Mě třeba strach na silnici nedovolí pustit zadní kolo do smyku, a proto by mě zafungovalo vážně jen v momentech kdy už by se něco posr.. Pro tebe je to možná kravina, ale pro spousty jiných lidí věc, podle který vezmou to či ono protože jim to prostě dokáže zachránit krk..
Jinak nikdo tě přece nenutí aby sis to zaškrtl v příplatkový výbavě..
Ja som už postarší pán, žiadny drsňák, stará škola. Na 650 neutrhneš do šmyku zadnú gumu ani keby si acetón nalial do nádrže . Kto tam potrebuje ASC, ohrozuje seba aj ostatných.
sanko napsal:
Ja som už postarší pán, žiadny drsňák, stará škola. Na 650 neutrhneš do šmyku zadnú gumu ani keby si acetón nalial do nádrže . Kto tam potrebuje ASC, ohrozuje seba aj ostatných.
ja jezdim lehkym driftem kazdej den do prace a nazpatek.
staci to naklopit a vzit za to.
vzhledem k tomu, ze jsem vyzranej jak arcibiskup, tak mi to myslim driftuje stejne ochotne, jako vam.
YouTube Video
Upravil hicks dne 04.07.2012 09:42
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
By mě zajímalo, jestli ty nový plasty půjdou dát na starší modely.....
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
sanko napsal:
Ja som už postarší pán, žiadny drsňák, stará škola. Na 650 neutrhneš do šmyku zadnú gumu ani keby si acetón nalial do nádrže . Kto tam potrebuje ASC, ohrozuje seba aj ostatných.
Nesouhlasím, na vodě ti to může nečekaně ustřelit a ASC ti zachránit život. Nebavíme se o normálních podmínkách, kde by to měl řidič zvládnout sám, ale o krizových situacích..