Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW F800GS, F700GS a F650GS
Strana 2 z 2:   1    2  
 
Pripojeni dalsich zasuvek
f800gs
#21 
Přidané 31.07.2012 22:52

Příspěvků: 112
Registrace: 10.03.11
A co zkusit vzít plus na spínání relatka od ty zásuvky co mas vedle klicku? Ta je zapla jen když je zápalek klíček... Plus asi 30s po vypnutí... Ne?
Tractive fakt fungujethumbs up
 
schrek
#22 
Pripojeni dalsich zasuvek
Přidané 01.08.2012 09:52
Avatar člena


Příspěvků: 8394
Registrace: 24.08.10
jo to me taky napadlo to udelat pres relatko uvidim zatim nemam cas to resit sem zjistil
 
http://
alesk
#23 
Pripojeni dalsich zasuvek
Přidané 01.08.2012 10:19
Avatar člena


Příspěvků: 144
Registrace: 03.08.08
Dakars napsal:
Pro mne další zklamání na osmikilu :-(.


Neboj, dvanáctka to má stejné ... comfort
Navíc je ta zásuvka na takovým prima místě pod sedlem helpless
Upravil alesk dne 01.08.2012 10:38
 
frijolero
#24 
Pripojeni dalsich zasuvek
Přidané 27.06.2015 21:53

Příspěvků: 78
Registrace: 07.03.13
Zdar, mozna inspirace pro ostatni..

konecne jsem nasel sikovne mistecko pro zasuvku. 2 roky jsem ji mel volne pod sedlem a pokazde co jsem ji pouzival tak muselo sedlo ven. Pouzivam ji predvsim pri kempeni na nafouknuti matrace na spani..

poloha I - funguje stejne jako palubni zasuvka
poloha II - zapnuto natvrdo
poloha 0 - vypnuto

..je to sice nerez, ale cerna barva by tomu mozna slusela, co myslite ?

s1.postimg.org/f2s1qmgxn/IMG_20150627_165825.jpg
 
siso
#25 
Pripojeni dalsich zasuvek
Přidané 04.07.2015 08:03
Avatar člena


Příspěvků: 378
Registrace: 17.09.07
Prelepené čiernou fóliou a bolo bi to dokonalé.
 
Waltr
#26 
Pripojeni dalsich zasuvek
Přidané 04.07.2015 08:23
Avatar člena


Příspěvků: 2753
Registrace: 27.06.08
Aby ti neodešel regulátor. Má potíže s přehříváním.
 
siso
#27 
Pripojeni dalsich zasuvek
Přidané 05.07.2015 08:08
Avatar člena


Příspěvků: 378
Registrace: 17.09.07
Waltr. Je to asi na dlhšiu debatu. Ale podla mojích skúseností reglér odíde spolu s alternátorom. Keď alternátor úplne klakne, vtedy vetšinou zomrie aj regler. Čo som počul keď osemstovka prestala dobíjať menili aj reglér aj alternátor. Ja som zistil, že mi díva alternátor menej vďaka voltmetru v polubovke. Vymenil som stator a reglér fachčí ďalej.
 
janjarolim
#28 
Pripojeni dalsich zasuvek
Přidané 21.07.2015 21:23
Avatar člena


Příspěvků: 90
Registrace: 20.11.14
jináč já jsem si dal přes pojistku USB zásuvku dopředu vlevo vedle přístrojovky pro telefon nebo navigaci. Jezdim nepravidelně a pokaždé bez problému. Relé je šikovné, ale zbytečně složité a zásuvka nejde bez klíčku.zas s relátkem je to technicky vymakanější to jo. Tak cívku relátka můžes možná klidně dát na světlo.....ale lepší jí napojit tu cívku relé na původní zásuvku, třebas. Nevím jak je řešený klíček, ani to nechci vědět
Upravil janjarolim dne 21.07.2015 21:26
rád se toulám na dvou kolech
 
aron
#29 
Pripojeni dalsich zasuvek
Přidané 22.07.2015 00:20
Avatar člena


Příspěvků: 267
Registrace: 31.03.12
Zásuvky mám napojený přes pojistku napřímo /touratech/ a žádný problém.
pokud vím /možná se pletu, tak mne opravte/ tak osmikilo nemá alternátor, ale magneto, takže dává proud stále a přebývající regulátor žene do odporu a tím se více hřeje a odchází. tak to bylo řešeno u starých kladiv Honda Yamaha a spol. Je to v oleji a neumím si představit jak by tam bylo řešeno buzení.
 
schrek
#30 
Pripojeni dalsich zasuvek
Přidané 22.07.2015 06:34
Avatar člena


Příspěvků: 8394
Registrace: 24.08.10
Sepnuti relatka pres zasuvku GPS u baterky ovladane cambusem je nej varianta. Nebo napojeni zasuvky primo na ten konektor a mas vystarano. Ja to mam pres relatko jelikoz na to mam jeste vyhrivani sedla, voltmetr, pridavny svetla gps a zasuvku a pustit to vse najednou by nemuseli ty tenky kabliky utahnout. Takze gps konektor sepne relatko a to pusti stavu primo z baterky.
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček Smile
 
http://
janjarolim
#31 
Pripojeni dalsich zasuvek
Přidané 09.08.2015 07:45
Avatar člena


Příspěvků: 90
Registrace: 20.11.14
tak určitě takhle ano. Jak povidám, přes relátko je to elegantnější a navíc pokud se jedná o víc spotřebičů, pak je to jasná volba.
rád se toulám na dvou kolech
 
janrypal
#32 
Pripojeni dalsich zasuvek
Přidané 03.08.2016 11:24

Příspěvků: 136
Registrace: 24.01.16
Jelikož veškerá elektromagnetická relata při cca 3000 otáčkách děsně rezonujou, zejména pokud jsou nesepnutá, což je velmi otravné, vyřešil jsem to pomocí MOS-Fet ovladače pro aplikace Arduino. Cena cca 130,- kč včetně poštovného z Číny, má to 4 samostatně spínané porty a dokonce je je jedno, jestli spínám kladně nebo záporně (tj. jestli na vstup přivedu napětí, nebo naopak vstup ukostřím).
Celá deska je napájená přímo z baterie, takže není potřeba řešit dodatečné připojení spotřebičů, prostě se připojí na + a - na každém ze čtyř výstupů z desky. Trvalý proud je 5 A na každý vstup, když by se na mosfety přidal chladič, šlo by trvale sosat až 10 A. A celé se to krásně vleze do prostoru vedle baterky.
Momentálně tam mám jen vyhřívané gripy, jsou spínané přes konektor navigace, takže jdou zapnout pouze při zapnutém zapalování a automaticky se vypnou po 30 sec. od vypnutí zapalování. A pak plánuju ještě dvě přídavná světla tak, abych mohl zapnout každé zvlášt, ale aby se obě vždy rozsvítily zároveň s dálkovým světlem a opět pouze při zapnutém zapalování - to se vyřeší přemostěním vstupních portů pomocí diod.
janrypal přiložený následující obrázek:


[200.74Kb]
Upravil janrypal dne 03.08.2016 22:50
 
tomasf71
#33 
Pripojeni dalsich zasuvek
Přidané 10.08.2016 15:24
Avatar člena


Příspěvků: 15
Registrace: 10.01.15
Taky jsem řešil nabíjení navigace a další port s 5V. Navigace připojena na přídavnou zásuvku mi zralá baterku. Nakonec jsem to vyřešil tak ze jsem si udělal vlastní nabíječku schovanou u baterky která hlídá napětí akumulátoru a pokud je nad nastavenou úroveň tak nabijí navigací a krmí přídavný port 5V/2A. Zároveň to používám pro signalizaci (tři barevná LED) stavu nabití aku, a správného napětí při dobíjení. Funguje to na 1*. Zasuvka a nabíjení navigace jede i po vypnutí zapalování a při poklesu baterky se hodí do úsporného režimu tzn bere minimální proud a signalizace nabití aku jede dal (bliknuti diody za 3 sec barvou která odpovídá stavu LED).
Upravil tomasf71 dne 10.08.2016 15:34
BMW F800GS '09
 
tomasf71
#34 
Pripojeni dalsich zasuvek
Přidané 10.08.2016 15:31
Avatar člena


Příspěvků: 15
Registrace: 10.01.15
Nabijecka vypadá takto: https://www.icloud.com/sharedalbum/#B0aJRveFpGyaKnE
Vstup: 12v přes pojistku z aku, 2x výstup USB(5V/2A) a výstup na třibarevnou LED
Upravil tomasf71 dne 10.08.2016 15:33
BMW F800GS '09
 
Strana 2 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW F800GS, F700GS a F650GS :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 55
Členové on-line: 1
Mr GS

Registrováno: 8,708
Nejnovější člen: JSOB

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.19 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI