milanosor napsal:
Tak jsem vcera objednal F4,tak jsem uzvedav jak se seznamime. Je to nas prvni nedratovy intercom,takze nemuzu ani srovnavat co kvality zvuku tyce.Jak dojdou,hned otestuji. Jo ale co jsem prolezl nejake prispevky...je pravda, ze kdyz se ztrati signal mezi jezdci,musi se pak opetovne pripojovat manualne?
Je to pravda. Spojení se automaticky naváže jen když to přeruší třeba telefonát nebo navigace apod. Když se to rozpadne po vyjetí z dosahu, tak se to samo nespojí.
A poznáš to aspoň nějak, že jsi ztratil signál s druhým mluvítkem?
otazka: ako funguje bluetooth napr ked sa ide po dialnici a jazdci su medzi kamionmi (alebo po normalnej ceste) prejde signal cez tolko zeleza? 500m nie je tak vela s tou prekazkou sa to urcite skrati
ja som teraz riesil s kamosom(este nevyskusane) midland G8. ten funguje ako intecom- teda jazdec a spolujazdec s jednou vysielackou napriamo a druha vysielacka na druhej motorke. spolujazdec len hovori VOX a sofer musi stlacat tklacitko. ale ako to je medzi moto este vyskusane nemam. ale cena vysielacky a sady pre oboch na jednu moto vyslo na 120€ asi
Ked niekto vyhrava neznamena to, ze je lepsi, ale ze podvadza
Ja taky tak. Moje mila uz ho ma i v prilbe. Ja jsme vcera taky instaloval a zjistil jsem, ze v Sharce mam plastovy podklad licnice,takze do helmy tim padem nenarvu hlavu,protoze to licnice nepusti. Docela poser. Tak to zkusim hodit dneska do krosove prilby at to muzem aspon odzkouset po ceste na radarku.Doufam, ze tam misto bude. Jinak budu muset koupit rovnou jinou prilbu. Uvex Enduro tam misto ma???
I pád na hubu je pohyb kupředu
Ten plastový podklad je opravdu tvrdý plast? někdy to je jen plastem potažený polystyrén, takže to jde dobře vyříznout a vypálit pájkou...
xNokiax: s kamiony problém není. Signál se ztrácí když jezdec vpředu odbočí třeba za budovu ve městě ale s kamiony jsem nikdy problém neměl. U F5 už vůbec ne, tam je ten signál mnohem silnější a funguje to v pohodě i v lese kdy druhého vůbec nevidíš..
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Ja taky tak. Moje mila uz ho ma i v prilbe. Ja jsme vcera taky instaloval a zjistil jsem, ze v Sharce mam plastovy podklad licnice,takze do helmy tim padem nenarvu hlavu,protoze to licnice nepusti. Docela poser. Tak to zkusim hodit dneska do krosove prilby at to muzem aspon odzkouset po ceste na radarku.Doufam, ze tam misto bude. Jinak budu muset koupit rovnou jinou prilbu. Uvex Enduro tam misto ma???
Uvex enduro - no de to tam, ale cítíš to trochu, takže bych to polstrování nebo jak to tam je asi vybral (už si to nepamatuju). Ale jezdím s tím už rok, takže zas tak hrozné to není.
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
TomasTT napsal:
Ten plastový podklad je opravdu tvrdý plast? někdy to je jen plastem potažený polystyrén, takže to jde dobře vyříznout a vypálit pájkou...
xNokiax: s kamiony problém není. Signál se ztrácí když jezdec vpředu odbočí třeba za budovu ve městě ale s kamiony jsem nikdy problém neměl. U F5 už vůbec ne, tam je ten signál mnohem silnější a funguje to v pohodě i v lese kdy druhého vůbec nevidíš..
Tome, je to Sportovni SBK Carbonka SRX, takze tam se s timhle asi ani nepocitalo.Poklad licnice je abs plast a polstrovani je tim prosity. No a cela tahle cast je nacvakla drukama v helme.Takze pod ni to nemuzu dat a na ni taky ne.Misto tam nejak bohuzel neni.
I pád na hubu je pohyb kupředu
Jinak vikendova testovacka na Radarce probehla vcelku dobre. Mlada ma nahace, takze ji do helmy fouka dost a po pravde jsem to sumeni slysel dost, ale jen v pripade,kdyz nemluvila.Pokud mluvila,tak hlasove je to vpohode a jeji hlas to radikalne nerusilo. Nad 110km/h uz neslysim ani sam sebe,takze v tomhle ohledu to povazuji za dobre.
Dosah......nevim jestli je to opravdu 500m ale 300m urcite.Obcas ji slysim i kdyz ji v zrcatku ani nevidim.Za velkym horizontem na 200m je problem ale mezi autama vubec. Na tech 300m ji muzu rikat, jestli muze predjizdet nebo ne a bez jakehokoliv ruseni.Vydz taky dobra. Bez signalizace vybiti jsme jeli prakticky 8h,tak jsem zvedav na celkovou vydrz.Nabijeni pres Auto adapter cca 2.5 -3h? Uplne vybity mozna vic.
Konektor na F4 mohli vyresit trosku lepe....Na F5 uz se mi to libi vic.
Jen jsem mirne zmateny z ovladani. Ja mam naparovany mobil a druhy modul.Nic vic.Vse funguje.Hudba i telefonovani. Je prepinani mezi dvema BT moduly.
Zapnu BT, podrzim 3 sec. a spojime se ( 3x se mi stalo, ze jsem se nespojil ) Tak jsem vypnu,zapnul a pak uz to slo. Ale jak mam za jizdy pri komunikaci vypnou komunikaci mezi moduly? Snazil jsem se zase podrzet,ale furt kecame. Kdyz podrzim dele,tak to vypnu uplne. Kdyz znacknu hlavni vypinac jednou, tak tam tam hlasove vytaceni,dvakrat tam mam prehravani MP3 z modulu. Jsem z toho jelen
Upravil milanosor dne 25.07.2012 13:14
I pád na hubu je pohyb kupředu
Navic mozna mam pripominku ke kvalite reproduktoru na hudbu. Rozhovor mezi jezdci ok, ale na hudbu ty sluchatka nejsou. Taha to docela za usi. Ale asi se tam neda cekat nejaky pozitek z basoveho projevu.
A co jsem nenasel je otazka: Muzou byt naparovany dva mobily + hudba+GPS+druhy modul?
GPS mi BT nepodporuje, ale mlada mela problem s pripojovanim 2x mobil a zaroven jednotka.Furt se ji to od jednoho mobilu odpojovalo.Ale je to srot sluzebak,takze nevim jestli to nebude tim.Samostatne oba jeji MT funguji bez potizi.Po kupe moc ne.
I pád na hubu je pohyb kupředu
TomasTT napsal:
F4 tuším pípne nějakým tónem. Každopádně to poznáš.
Jo a neprislo mi, ze se neco ozve pri ztrate signalu.Pokud se druhy modul vypne manualne,tak se ozve pipnuti,ale pokud ztacim sygnal,zacnou se kouskovat sova a pak jen ticho
Musim znovu sednout na manual,mozna totiz ani nevyuzivam vsechny ktere to ma.
Upravil milanosor dne 25.07.2012 13:23
I pád na hubu je pohyb kupředu
Určitě si přečti manuál..
U F4 můžeš mít napárované dvě zařízení v režimu handsfree telefon, to znamená i navigaci GPS pokud má tento profil. Dva telefony fungují, používal jsem to dva roky, takže to vím 100% že to funguje ale možná záleží na tom, jaké to jsou telefony. Já používal Samsung smartphone s WM a starší BB. V pohodě to fungovalo. Jiné jsem nezkoušel ale celkem v pohodě fungovala i kombinace Zumo + mobil.
S tím připojováním druhé sady na interkom je potřeba držet a fakt nepustit až to podruhé pípne. Když to nedržíš dobře a přerušíš stisk, tak to vyvolá hlasové vytáčení a když moc dlouho, tak to vypneš úplně. Je to potřeba pustit po druhém pípnutí.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Pripojovani uz mame jaks taks nacvicene.Pocitam do tri, to je tesne po druhem pipnuti, pustim a vetsinou se pripojim.Ale jak za jizdy spravne rozpojit komunikaci mezi BT jednotkami?Take podrzet na dve pipnuti?
U tech dvou mobilu to bude pravdepodobne chyba prave mobilu.Me SonyEricson funguje okamzite. Na starsi Nokii to nebralo ani klic,tak jsem vymazaly pristroj, znovu naparovali a slo to. Asi chyba MT
Upravil milanosor dne 26.07.2012 07:41
I pád na hubu je pohyb kupředu
My jsme teď v pátek kupovali druhou F4ku v Touratechu a funguje to přesně jak jsme si představovali táta si poslouchá muziku ze svojí nokie, já na druhé motorce ze Zuma, když chce jeden nebo druhý mluvit s tím na druhé motorce, jen to podrží (počítání cca do 3 ) u druhého to pípne, a za další 3 vteřiny se spojí a můžeme mluvit, pak když už dokecáme, tak zmáčkne jeden nebo druhy znovu tlačítko a zas hraje muzika (teď nevím, jestli se musí odpauzovat nebo hraje rovnou... na mobilu snad i rovnou na Zumu teď nevím)...
HonzaGS-SV napsal:
My jsme teď v pátek kupovali druhou F4ku v Touratechu a funguje to přesně jak jsme si představovali táta si poslouchá muziku ze svojí nokie, já na druhé motorce ze Zuma, když chce jeden nebo druhý mluvit s tím na druhé motorce, jen to podrží (počítání cca do 3 ) u druhého to pípne, a za další 3 vteřiny se spojí a můžeme mluvit, pak když už dokecáme, tak zmáčkne jeden nebo druhy znovu tlačítko a zas hraje muzika (teď nevím, jestli se musí odpauzovat nebo hraje rovnou... na mobilu snad i rovnou na Zumu teď nevím)...
Takhle mi to jede taky.Pokud komunikuji s druhou BT jednotkou a pustim si muziku, hovor se odpoji.Pro napojeni 3sec. zmacknout.Ale pokud nikdo neposloucha nic a jen spolu mluvi a chcou prestat ( v ramci uspory baterie ), tak jak to spravne odpojit, aniz bych pustil muziku( dvojklik ),nebo dal hlasove vytaceni(jednoklik)?
Jo a muzika se pri hovoru pauzne.Pak 2x klik a pusti se tam kde to skoncilo.Aspon tak je to na MP3 z mojeho mobilu.
Upravil milanosor dne 26.07.2012 10:05
I pád na hubu je pohyb kupředu
hmm, nemám tady F4 abych to vyzkoušel ale mám dojem že 1x krátké zmáčknutí rozpojí interkom a 1x delší stisk vyvolá hlasové vytáčení.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT napsal:
hmm, nemám tady F4 abych to vyzkoušel ale mám dojem že 1x krátké zmáčknutí rozpojí interkom a 1x delší stisk vyvolá hlasové vytáčení.
Budu na to muset v klidu mrnout doma a ne az na motorce za jizdy. Mozna je to v prstech.Kor v rukavicich kdy chvili hledam, kde ten cudlik vubec je
Upravil milanosor dne 26.07.2012 13:16
I pád na hubu je pohyb kupředu