mam kat venku, prave kuli risku zacpani olovnatym benzinem v Asii.
Po navratu jsem poridil i koncovku (od Italu Giannelli) a jsem spokojen.Pouzivam to s homologovanou vlozkou a motorka je urcite zivejsi nez pred tim.
Hicksi, to am origo koncovka opravdu jen 1.2kg? vcera jsem ji v garazi prendaval a ta ma aspon 5.
BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...
dufino napsal:
Hicksi, to am origo koncovka opravdu jen 1.2kg? vcera jsem ji v garazi prendaval a ta ma aspon 5.
hele tak rozdil je udajne 3,9 kilo... akrap vs. serie.
To je vic, nez si pamatuju..
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tak pokud jsi takhle ekologicky smíšlející člověk tak tvůj argument chápu,ale z mýho hlediska je to blbost a kašlu na to....
a zbytek jsou jen výhody...
Tom
to neni jen o ekologii.. to je o s*ackach co tu vsichni dejchame. A treba takovej benzen nebo oxid uhelnatej je moc peknej.. zvlast na ruzny alergie, astma atd u deti.
jak nemam rad uredni buzeraci tak za tohle vych vas fakt trochu prismahnul
Pokud chci jezdit rychlejc, koupim si jinou moto.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tak pokud jsi takhle ekologicky smíšlející člověk........
...kdyby byl, jezdí na elekrtoskůtru....
vjetrnicku *****cku elektroskutr ma vejfuk v Prunerove
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
No jak řikám já chápu co mi řikáš ale ty nerozumíš co řikám já.....to neni o to jestli to jede rychlejš....
Každopádně nemáš jak to kontrolovat nikdo to ani neřeší ani na STK to nekontrolujou a ani Nemci a Rakušáci za to nebuzerujou takže ještě asi chvíli si budu užívat laděný svody )
A mezi náma to co řikáš je už extremismus dotaženej do konce,procento motorek bez katu a ostatních vozidel třeba i s katem ale nefunkčním je daleko větší,ale to bysme se zase dostali do nesmyslnejch debat který nikam nevedou.
ja chci ladak ne jen pro jeho zvuk na to si moc nepotrpim a origo sice neni zazrak ale je super jak nekdy boucha a strili
ale opravdu z ryze praktickych duvodu ktere jste mi nastinily - lepsi odvod spalin, uspora na vaze, snizeni spotreby popripúade vylepseni vykonostni krivky
foto meho budouciho vejfuku , jo homologacni vlozka tam je je jen vyndana
Toto všetko ti ponukam za 100 evri o nič nieje horší od nadneseného Akrapoviča. Na homolog. sa vyser . Za rúru z nápisom akrapovič si shopný dať 400€ ? si blázon.
Jeste bych si dal pozor jestli ma vyfuk hologaci, ucpavka neznamena homologaci.....vyfuk ma na mit na sobe vyrazene E....a nejaky cilso,pripadne mit i homologacni kartu. Akrap ho asi mit bude, ale i akrap dela levnejsi verze bez homologace
Jinak vypada pekne, se snizenim spotreby bych ale moc nepocital.
Aktualne 1250 GSA HP
sanko: sorry ale na to kaslat nebudu jelikoz dneska jsme jel do vidne 4 kontroly policajtu ti posledni brali vsechyn motorkare a bez vyjimky kontrolovali vyfuky borci predemnou dostali 100 Eur pokutu nesmeli pokracovat dal, dokonce tam meli nejakou brozuru kde meli fota a popis origo vyfuku melo to snad 200 stran
sanko napsal:
Toto všetko ti ponukam za 100 evri o nič nieje horší od nadneseného Akrapoviča. Na homolog. sa vyser . Za rúru z nápisom akrapovič si shopný dať 400€ ? si blázon.
Ten tvuj je taky titan-carbon?? Asi nee....tak to nesrovnavej,protoze se to neda
Aktualne 1250 GSA HP
Ja na vejfuky moc nejsem, uvazoval bych o nem az bych mel doladeny uplne vse ostatni a i tak bych se nehrnul... Mozna jsem skrt, ale prijde mi to malo pridany hodnoty za moc penez. Vyhoda jen v kolonach po meste. Navic nemam rad konflikty a rad jezdim i tam, kde spis chodi vejletnici, pejskari atd a upozornovat na sebe urvanym vejfukem a zbytecne nekoho nasirat mi prijde blbost.
Nicmene 800 je jedna z mala motorek, kde bych vejfuk resil relativne brzo a to hlavne z prostorovejch duvodu, ale asi bych ho nechal prevazne "vyvlozkovanej". Maiali nel Fango!
sanko napsal:
Karbon , je dobrý tak na rozsypanie ked to položíš.
To nemění nic na tom, že je to pořád výrobně dražší než ocel. Navíc ano Akrapovič je opravdu poněkud známější značka což v dnešní době bohužel znamená že se za ní víc platí, ale na druhou stranu je vždycky jeden výfuk na jednu motorku, většina má homologaci a ještě sem neviděl, že by designově neseděl k daný motorce. Nehledě na to, že samo BMW ho nabízí jako příslušenství.
Promiň, ale ani jednu z těhlech věcí výfuk, kterej nabízíš nesplňuje (design je samozřejmě věc názoru).