Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červen 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW F800GS, F700GS a F650GS
Strana 2 z 10:   1    2    3    4    5  ...  10  
 
Jak na to:
Tryskac
#21 
Přidané 16.07.2012 00:28

Příspěvků: 738
Registrace: 16.11.08
Asi sa to niektorým nebude páčiť, ale olejový filter som vždy prikrúcal iba rukou napriek tomu, že je na ňom predpis 14 Nm a /po sebe/ aj rukou povoľoval.
Starý filter v prípade potreby môžeš kludne prepichnúť napr. šrobovákom a tak povoliť.
 
Lainen
#22 
Jak na to:
Přidané 16.07.2012 07:42
Avatar člena


Příspěvků: 101
Registrace: 10.02.10
Já mám jen dotaz. Jestli už jste někdo měnili volnoběžku startéru? A na kolik taková výměna přijde, myslím hlavně cenu dílů? Prý to na 8-kile odchází po 40 tis...
 
hicks
#23 
Jak na to:
Přidané 16.07.2012 08:02
Avatar člena


Příspěvků: 16423
Registrace: 09.07.08
Lainen napsal:
Já mám jen dotaz. Jestli už jste někdo měnili volnoběžku startéru? A na kolik taková výměna přijde, myslím hlavně cenu dílů? Prý to na 8-kile odchází po 40 tis...


to jsem neslysel.

nepletes si to s alternatorem?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
swat
#24 
Jak na to:
Přidané 16.07.2012 12:42
Avatar člena


Příspěvků: 5271
Registrace: 18.03.07
Jsem ve štatlu , jaké je ten imbus na vypoustecim sroubu oleje? 10 nebo 12? Bych si ho koupil ....

Tak to byla 10ka.
Upravil swat dne 16.07.2012 22:39
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis Smile
 
swat
#25 
Jak na to:
Přidané 19.07.2012 17:26
Avatar člena


Příspěvků: 5271
Registrace: 18.03.07
Takový malý dotaz: kolik oleje do 800gs? V repromu je 2.9 ltr. když měním i oil filtr. Pak kontrola hladiny, nechat minutu odstát po nastartovaní zasunout měrku a o jednu otáčku otočit. Mělo by to pak ukazovat někde mezi střed a max, je tak?
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis Smile
 
kim
#26 
Jak na to:
Přidané 19.07.2012 18:44
Avatar člena


Příspěvků: 2506
Registrace: 12.10.08
Dávám 3.2l a je to po nápis MaX tedy něco málo nad ryskou (s výměnou filtru)
 
swat
#27 
Jak na to:
Přidané 19.07.2012 19:48
Avatar člena


Příspěvků: 5271
Registrace: 18.03.07
A máš jaký rok výroby? když jsem dal 2,9 ltr mám to přesně na max. Prelevat to nechci.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis Smile
 
kim
#28 
Jak na to:
Přidané 19.07.2012 21:59
Avatar člena


Příspěvků: 2506
Registrace: 12.10.08
Mám r.v.2009
 
Waltr
#29 
Jak na to:
Přidané 20.07.2012 05:09
Avatar člena


Příspěvků: 2751
Registrace: 27.06.08
kim napsal:
Dávám 3.2l a je to po nápis MaX tedy něco málo nad ryskou (s výměnou filtru)

Máš to po zahřátí na provozní teplotu?
 
swat
#30 
Jak na to:
Přidané 20.07.2012 08:49
Avatar člena


Příspěvků: 5271
Registrace: 18.03.07
3 deci rozdíl......to je nějaký divný ne? Měří se do na centrálním stojanu , bočním nebo to prostě jen postavím na rovno ? Všude píšou něco jiného, tak babo rad .........
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis Smile
 
Waltr
#31 
Jak na to:
Přidané 20.07.2012 15:33
Avatar člena


Příspěvků: 2751
Registrace: 27.06.08
Postav motocykl do vertikální polohy...říká servisní příručka. Já to nechám stát na gumách. Jsou i verze bez centrálu- tak mi to přijde logické.
Mimochodem kde píší že na centrálu?
 
swat
#32 
Jak na to:
Přidané 20.07.2012 15:39
Avatar člena


Příspěvků: 5271
Registrace: 18.03.07
Projížděl jsem fóra, bylo to myslím na f800riders.org ale nejsem si jist.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis Smile
 
kim
#33 
Jak na to:
Přidané 20.07.2012 16:40
Avatar člena


Příspěvků: 2506
Registrace: 12.10.08
Kontroluji nejlépe vždy po návratu z jízdy-tudíž zahřáto ,než sundám helmu a ostatní maškarádu (2min), je odstáto,stečeno (olej); na rovině na centrál.stojanu.
 
Tryskac
#34 
Jak na to:
Přidané 20.07.2012 21:44

Příspěvků: 738
Registrace: 16.11.08
Mne tam vlezie 3,2 -3,3 litra po jemne nad max. na ryske. Aj ked to nie je podla manuálu meriam tiež na hlavnom stojane. V tejto polohe by to malo ukazovať viac ako na kolesách - motor naklopený dopredu.
Myslím si nakolko má tento motor "dýchanie" až z veka ventilov / aj to pripchaté, no neviem prečo/ že kludne znesie aj 3,5 l.
 
schrek
#35 
Jak na to:
Přidané 20.07.2012 22:40
Avatar člena


Příspěvků: 8394
Registrace: 24.08.10
tak jsem zvedavej kolik mi tam v pondeli daji v INVELTU
 
http://
swat
#36 
Jak na to:
Přidané 20.07.2012 23:50
Avatar člena


Příspěvků: 5271
Registrace: 18.03.07
To mi neříkej že tam daš o 0,6 l víc než tam má být. Prej je horší pro motor když tam je toho oleje víc než by mělo být.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis Smile
 
kim
#37 
Jak na to:
Přidané 21.07.2012 08:06
Avatar člena


Příspěvků: 2506
Registrace: 12.10.08
Myslím že to berou tak že 2,9l je pro střední stav mezi ryskami nebo něco málo nad; když dáš po horní rysku nebo 3mm nad už je to o poznání víc oleje
 
Bulvic
#38 
Jak na to:
Přidané 01.08.2012 01:22
Avatar člena


Příspěvků: 96
Registrace: 11.12.08
hicks napsal:
Lainen napsal:
Já mám jen dotaz. Jestli už jste někdo měnili volnoběžku startéru? A na kolik taková výměna přijde, myslím hlavně cenu dílů? Prý to na 8-kile odchází po 40 tis...


to jsem neslysel.

nepletes si to s alternatorem?


Ahoj, mam na motorce najeto 52 000 km. Kupoval jsem ji novou, prosinec 2009.
Pred tydnem jsem se vracel z Rumunska a pred Brnem motorce dosla stava - rikam asi baterka (nesvitilo to a nestartovalo). V servise to identifikovali a odesel alternator ... cenu ti reknu presne ... 17tisíc, takže s prací jsem v tom byl po 52ti tisicich provozu za 20tisic Kč...
Jedu i když jízda dále zdá se býti nemožná !
 
hicks
#39 
Jak na to:
Přidané 01.08.2012 08:59
Avatar člena


Příspěvků: 16423
Registrace: 09.07.08
Bulvic napsal:
hicks napsal:
Lainen napsal:
Já mám jen dotaz. Jestli už jste někdo měnili volnoběžku startéru? A na kolik taková výměna přijde, myslím hlavně cenu dílů? Prý to na 8-kile odchází po 40 tis...


to jsem neslysel.

nepletes si to s alternatorem?


Ahoj, mam na motorce najeto 52 000 km. Kupoval jsem ji novou, prosinec 2009.
Pred tydnem jsem se vracel z Rumunska a pred Brnem motorce dosla stava - rikam asi baterka (nesvitilo to a nestartovalo). V servise to identifikovali a odesel alternator ... cenu ti reknu presne ... 17tisíc, takže s prací jsem v tom byl po 52ti tisicich provozu za 20tisic Kč...


vitej do klubu...:/
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
alesk
#40 
Jak na to:
Přidané 01.08.2012 09:33
Avatar člena


Příspěvků: 144
Registrace: 03.08.08
Co konkrétně odchází na tom altíku? Při takové raketě bych se to snažil vyřešit repasí Sad
Upravil alesk dne 01.08.2012 09:35
 
Strana 2 z 10:   1    2    3    4    5  ...  10  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW F800GS, F700GS a F650GS :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 63
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,701
Nejnovější člen: Kovi

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.30 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI