Asi sa to niektorým nebude páčiť, ale olejový filter som vždy prikrúcal iba rukou napriek tomu, že je na ňom predpis 14 Nm a /po sebe/ aj rukou povoľoval.
Starý filter v prípade potreby môžeš kludne prepichnúť napr. šrobovákom a tak povoliť.
Já mám jen dotaz. Jestli už jste někdo měnili volnoběžku startéru? A na kolik taková výměna přijde, myslím hlavně cenu dílů? Prý to na 8-kile odchází po 40 tis...
Lainen napsal:
Já mám jen dotaz. Jestli už jste někdo měnili volnoběžku startéru? A na kolik taková výměna přijde, myslím hlavně cenu dílů? Prý to na 8-kile odchází po 40 tis...
to jsem neslysel.
nepletes si to s alternatorem?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Jsem ve štatlu , jaké je ten imbus na vypoustecim sroubu oleje? 10 nebo 12? Bych si ho koupil ....
Tak to byla 10ka.
Upravil swat dne 16.07.2012 22:39
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Takový malý dotaz: kolik oleje do 800gs? V repromu je 2.9 ltr. když měním i oil filtr. Pak kontrola hladiny, nechat minutu odstát po nastartovaní zasunout měrku a o jednu otáčku otočit. Mělo by to pak ukazovat někde mezi střed a max, je tak?
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
A máš jaký rok výroby? když jsem dal 2,9 ltr mám to přesně na max. Prelevat to nechci.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
3 deci rozdíl......to je nějaký divný ne? Měří se do na centrálním stojanu , bočním nebo to prostě jen postavím na rovno ? Všude píšou něco jiného, tak babo rad .........
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Postav motocykl do vertikální polohy...říká servisní příručka. Já to nechám stát na gumách. Jsou i verze bez centrálu- tak mi to přijde logické.
Mimochodem kde píší že na centrálu?
Projížděl jsem fóra, bylo to myslím na f800riders.org ale nejsem si jist.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Kontroluji nejlépe vždy po návratu z jízdy-tudíž zahřáto ,než sundám helmu a ostatní maškarádu (2min), je odstáto,stečeno (olej); na rovině na centrál.stojanu.
Mne tam vlezie 3,2 -3,3 litra po jemne nad max. na ryske. Aj ked to nie je podla manuálu meriam tiež na hlavnom stojane. V tejto polohe by to malo ukazovať viac ako na kolesách - motor naklopený dopredu.
Myslím si nakolko má tento motor "dýchanie" až z veka ventilov / aj to pripchaté, no neviem prečo/ že kludne znesie aj 3,5 l.
To mi neříkej že tam daš o 0,6 l víc než tam má být. Prej je horší pro motor když tam je toho oleje víc než by mělo být.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Lainen napsal:
Já mám jen dotaz. Jestli už jste někdo měnili volnoběžku startéru? A na kolik taková výměna přijde, myslím hlavně cenu dílů? Prý to na 8-kile odchází po 40 tis...
to jsem neslysel.
nepletes si to s alternatorem?
Ahoj, mam na motorce najeto 52 000 km. Kupoval jsem ji novou, prosinec 2009.
Pred tydnem jsem se vracel z Rumunska a pred Brnem motorce dosla stava - rikam asi baterka (nesvitilo to a nestartovalo). V servise to identifikovali a odesel alternator ... cenu ti reknu presne ... 17tisíc, takže s prací jsem v tom byl po 52ti tisicich provozu za 20tisic Kč...
Jedu i když jízda dále zdá se býti nemožná !
Lainen napsal:
Já mám jen dotaz. Jestli už jste někdo měnili volnoběžku startéru? A na kolik taková výměna přijde, myslím hlavně cenu dílů? Prý to na 8-kile odchází po 40 tis...
to jsem neslysel.
nepletes si to s alternatorem?
Ahoj, mam na motorce najeto 52 000 km. Kupoval jsem ji novou, prosinec 2009.
Pred tydnem jsem se vracel z Rumunska a pred Brnem motorce dosla stava - rikam asi baterka (nesvitilo to a nestartovalo). V servise to identifikovali a odesel alternator ... cenu ti reknu presne ... 17tisíc, takže s prací jsem v tom byl po 52ti tisicich provozu za 20tisic Kč...
vitej do klubu...:/
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2