Vlku a jak vychází ředička a brzda. Jde to do úrovně snížení stupačky o 3cm doštelovat nebo se musí měnit nějaký táhla? Vzdálenost od řadičky je pro mě v pohodě. Mám botu vel. 8.
Zdenek 1150 napsal:
Vlku a jak vychází ředička a brzda. Jde to do úrovně snížení stupačky o 3cm doštelovat nebo se musí měnit nějaký táhla? Vzdálenost od řadičky je pro mě v pohodě. Mám botu vel. 8.
nevim ci dobre xapu otazku, ale pri stupackach SW Motech bez akyxkolvek ubrav, ich mas proste o 2,5 cm blzsie k radicke/ k brzde - a toto je nahouby, naprd sa radi a naprd sa naslapuje na zadnu brzdu
Plati to pre obe moznosti znizenia. Je to dane geometriou uxytenia tyxto stupaciek, preto xcem uxytenie zmenit, vyrobit tak ze bude mozne stupacky polohovat aj vzad - do rovnakej polohy ako su origo.
Ale kym to tak urobim, nadelil som si pod stromcek stavitelnu radicku od TT a to mi problem radicky a riadenia vyriesi-lo. Brzda je porad nahouby, ale zadnu moc neriesim a ked tak ju proste nohou nasmatram a stlacim
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára www.rallykopanice.sk
jsou -20mm a 52 mm široké s pořádnou dírou na bahno
Pěkný, ty Vlkovi jdou ale do dvou poloh (-15 a 30mm). Cena je asi stejná.
to milan - su preparadne, fakt hezky udelane stupacky, vies napisat ci su v rovnakej polohe ako origo stupacky? myslim polohu vpred/vzad voci radicke a brzde, nie polohu vysky-tu je jasne ze su nizsie kedze ide o znizene stupacky
zdenek 1150 - ceny neumim z hlavy, ale kazdy sie vie najst cenu SW Motech verzus TT stupaciek najst
Ja si xcem proste kym zacne sezona vyskovo i vodorovne stavitelne stupacky a ich uchytenie vyrobit a cenu vyroby + materialu este newim
bude to z "certalu" + nerez
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára www.rallykopanice.sk
vlk napsal:
SW Motech su stavitelne, ze znizis bud o 1,5cm alebo 3cm oproti origo.
maju vsak 2 zasadne nedostatky
1. pri znizeni o 3cm zavadza chodidlu kus drziaku/casti stupacky.
odstrnit to ide lahko: odfrezovanim
2. stupackami sice ziskas znizenie ale v oboch pripadoch ergonomia tychto stupaciek Ti zaroven stupacku priblizi k riadiacej pake o 2,5cm a to je uz riadne poznat, hlavne pri nas ktory mame 46ky cizmy, naprd sa hadzu kvalty, nohu musis velmi ohybat
k tomu vsetkemu ak znizis o 3cm a mas to predsunute o 2,5cm tak skrkas stupackami len taky rachot
toto prave riesim a skreslujem si model k vyrobeniu geometricky ineho drziaku, ktory mi zabezpeci len znizenie a nie predsunutie
Stupačky SW Motech mám 4 roky, velikost boty 9 a v ničem mi nepřekáží ani s nimi neškrtám o zem, přestože jezdím i ve dvou a hodně naložený, je to ale i o stylu jízdy.
Stupačky mají 2 polohy a pokud si pamatuji, jde o originální výšku a snížení o 1,5 cm. Kouknul jsem teď na stránky Sumoto, tam píší o originální poloze a snížení o 25 mm, což se mi nezdálo, tak jsem kouknul i na stránky výrobce a je to tak jak si pamatuji, uvádí tam doslova "•Adjustable in two different positions (original position and 15 mm lower)".
Komu nevadí cena, stupačky doporučuji.
Upravil Ivan dne 31.03.2015 11:59
Je to normalne wunderlich. Jezdi to na dost motorkach. Ono tam je vic dilu nez jen ty klemy na stupacky. Musi se upravit i razicka a brzda
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Uvažujem či nebude predsa lepšie v mojom pripade u R-ka kde potrebujem znižiť cca 3-4cm dole a 2-3cm dopredu použiť kompletne uchyty stupačiek aj z radičkou a brzd. pakou z GS-ky a mal by som to pekne aj v original stave a možno aj lacnejšie? Robil už niekto niekedy taku to upravu?
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.