Obvykle nic, na delší cesty (týden atd... nějaké základní nářadí):
Sada bitů, pak kvalitnějších bitů (Witte), pár malých (levnějších) oříšků na 1/4" čtyhran, šroubovák na bity, dvě vratidýlka s 1/4" čtyřhranem, prodloužení vratidýlek, redukce z čtyřhranu na bity, opačná redukce, v krabičce vteřiňáky, svorku, drát, brusný papír,x šroubů s několika matkami a podložkami, rozstřihaná podložka na myš (např. pod rezonující díly atd), x-stranových klíčů, nůž, izolační páska od 3M po původním majiteli (x let stará ale drží asi 10x lépe než to co se tady všude prodává), WD40, stahovací pásky, kombinačky (svlečené plastové rukojeti - na koncích byly asi o 2cm širší než celé kleště a nedařilo se mi je nacpat do krabičky... takže lehce vytuněné zahradní hadicí ) a to dole je prodlužující trubka na velkou ráčnu 1/2" kde mám asi 3x torx na kolo, třmen atd... a na 1150 ořech na zadní kolo to by +/- bylo vše... plus lepení pod sedlem
pak samozřejmě olej na dolívání, pár hadrů na otření atd...
Upravil HonzaGS-SV dne 02.08.2012 20:26
Co se týče nářadí platí, čím víc ho máš, tím víc jsi v pohodě když se něco stane, ale zas tahat půl vercajku z domova je kravina, protože nakonec použiješ stejně jen lepící pásku na utrženej blinkr když ti to upadne . Co se týče ostatního já nevyjíždím po Čechách bez: pov. výbavy a orig. nářadí a knotů na lepení navíc, kreditky, nepromoků, kurty, gumicuků, mot. oleje, multifunkčního nože, benz. hadičky, cyklobovden s lankem, lanko se zámkem, gumové rukavice (pro případ opravy). Do zahraničí vozím navíc určitě nepromoky na boty, náhradní rukavice, sirky, benzinové topení (do bot a kapes když je kurevská zima), všechny náhradní žárovky, vázací drát, stahovací plastové pásky, dvě gumicukové síťky, igeitky (hodí se na všechno možný)... Většinu vozím v duralovém kaslíku, který jsem si nechal vyrobit a dal jsem ho pod topcase s opěrkou který mám tím pádem výš a je to vhodnější pro přítulku (viz foto)... Jinak řeším to tak, že tankvak se snažím spíše nevozit (vadí mi při zatáčení), oblečení narvem do jednoho motoválce, spacák a karimatky do druhého motoválce, nepromoky, stan a náhradní boty do levého alu kufru, jídlo, ešusy, vařič, druhý spacák, v pravém alukufru, vrchní topcase naplním dresem a páteřákem, šátkama, kuklama a džínama, foťákem - jinak je prázdný a když je hic, tak to vyčenžuju a narvu tam i bundu... drobné peníze na mýtné a nebo benzin vozím u sebe a zbytek v zamčeným alukufru s dokladama, když náhodou vozím tankvak tak všechny doklady a prachy mám tam a navíc tam narvu drobnosti jako baterku, toaleťák, foťák mapu a takové pikačoviny... tož zdar a hodně kilometrů
petrguss přiložený následující obrázek:
[165.49Kb]
Upravil petrguss dne 02.08.2012 21:22
Život je krátkej, je potřeba si ho užít naplno! - tak proto BMW GS
díky, díky, díky, pro základní orientaci mi to stačí
vyjedu o něco delší cestu se stanem po ČR a uvidí se, ale je to klasika, co zapomenu, to se dokoupí na místě, i když ne vždy a všude to de, ale většinou se to nepotřebuje
www.jantruhlar.cz
ferry napsal:
mě by taky zajímalo co hicks vozí s sebou za kpzetky,do osmikila se furt někdo naváží,já třeba zatím nic nepotřeboval/mam najeto 20 tis./
slibuju ze to co nejdriv nafotim.
nejde tolik o osmikilo.. mam par vychytavek
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
ferry napsal:
mě by taky zajímalo co hicks vozí s sebou za kpzetky,do osmikila se furt někdo naváží,já třeba zatím nic nepotřeboval/mam najeto 20 tis./
slibuju ze to co nejdriv nafotim.
nejde tolik o osmikilo.. mam par vychytavek
...sem s nima, dobrých rad/vychytávek není nikdy dost
www.jantruhlar.cz
Do zahraničí se mi osvědčila plzeňská dvanáctka alespon dvě plechovky... Několikrát jsem potřeboval poradit nebo pomoct od místních a český pivo je ten nejlepší úplatek
petrguss napsal:
Co se týče nářadí platí, čím víc ho máš, tím víc jsi v pohodě když se něco stane, ale zas tahat půl vercajku z domova je kravina, protože nakonec použiješ stejně jen lepící pásku na utrženej blinkr když ti to upadne . Co se týče ostatního já nevyjíždím po Čechách bez: pov. výbavy a orig. nářadí a knotů na lepení navíc, kreditky, nepromoků, kurty, gumicuků, mot. oleje, multifunkčního nože, benz. hadičky, cyklobovden s lankem, lanko se zámkem, gumové rukavice (pro případ opravy). Do zahraničí vozím navíc určitě nepromoky na boty, náhradní rukavice, sirky, benzinové topení (do bot a kapes když je kurevská zima), všechny náhradní žárovky, vázací drát, stahovací plastové pásky, dvě gumicukové síťky, igeitky (hodí se na všechno možný)... Většinu vozím v duralovém kaslíku, který jsem si nechal vyrobit a dal jsem ho pod topcase s opěrkou který mám tím pádem výš a je to vhodnější pro přítulku (viz foto)... Jinak řeším to tak, že tankvak se snažím spíše nevozit (vadí mi při zatáčení), oblečení narvem do jednoho motoválce, spacák a karimatky do druhého motoválce, nepromoky, stan a náhradní boty do levého alu kufru, jídlo, ešusy, vařič, druhý spacák, v pravém alukufru, vrchní topcase naplním dresem a páteřákem, šátkama, kuklama a džínama, foťákem - jinak je prázdný a když je hic, tak to vyčenžuju a narvu tam i bundu... drobné peníze na mýtné a nebo benzin vozím u sebe a zbytek v zamčeným alukufru s dokladama, když náhodou vozím tankvak tak všechny doklady a prachy mám tam a navíc tam narvu drobnosti jako baterku, toaleťák, foťák mapu a takové pikačoviny... tož zdar a hodně kilometrů
prosím, co je to benzinové topení do bot a kapes.Ještě to neznám a věčně zmrzlá přítelkyně by to velmi ocenila.
Kochač GS Pavel -- jezdím tak abych dojel vcelku. www.diodky.cz
Pak mam jeste druhou, tu musim prinest z moto. Obe vozim v topcasu neustale.. na rucniku.
zleva zezhora:
- stahovaky ruzna delka
- baterka Fenix LD20 -- na 2x AA.. 180 lumenu vc. pouzdra -- cronium.cz
- prodluzovaci tyc do racny na bity NAREX omotana americkou paskou
- zapalovac Silva Helios ve Victorinox pouzdru -- bozi
- mikroracna(!) Victorinox s bitovnikem a pouzdrem
- Victorinox Swisschamp kudla (ma to i propisku -- 32 nastroju) + pouzdro
- Hitachi maly klesticky -- z Touratechu za dobry $$$
- 2x nahradni AA nabijecky Panasonic Infinium (bez samovybijeni)
- textilni pouzdro OBI
díky, potěšil jsi
zkus ještě pls to z moto
v top case bych to asi vozil připevněné na sucháči na vnitřním boku, aby se mi tam vešla přilba
www.jantruhlar.cz
petrguss napsal:
Co se týče nářadí platí, čím víc ho máš, tím víc jsi v pohodě když se něco stane, ale zas tahat půl vercajku z domova je kravina, protože nakonec použiješ stejně jen lepící pásku na utrženej blinkr když ti to upadne . Co se týče ostatního já nevyjíždím po Čechách bez: pov. výbavy a orig. nářadí a knotů na lepení navíc, kreditky, nepromoků, kurty, gumicuků, mot. oleje, multifunkčního nože, benz. hadičky, cyklobovden s lankem, lanko se zámkem, gumové rukavice (pro případ opravy). Do zahraničí vozím navíc určitě nepromoky na boty, náhradní rukavice, sirky, benzinové topení (do bot a kapes když je kurevská zima), všechny náhradní žárovky, vázací drát, stahovací plastové pásky, dvě gumicukové síťky, igeitky (hodí se na všechno možný)... Většinu vozím v duralovém kaslíku, který jsem si nechal vyrobit a dal jsem ho pod topcase s opěrkou který mám tím pádem výš a je to vhodnější pro přítulku (viz foto)... Jinak řeším to tak, že tankvak se snažím spíše nevozit (vadí mi při zatáčení), oblečení narvem do jednoho motoválce, spacák a karimatky do druhého motoválce, nepromoky, stan a náhradní boty do levého alu kufru, jídlo, ešusy, vařič, druhý spacák, v pravém alukufru, vrchní topcase naplním dresem a páteřákem, šátkama, kuklama a džínama, foťákem - jinak je prázdný a když je hic, tak to vyčenžuju a narvu tam i bundu... drobné peníze na mýtné a nebo benzin vozím u sebe a zbytek v zamčeným alukufru s dokladama, když náhodou vozím tankvak tak všechny doklady a prachy mám tam a navíc tam narvu drobnosti jako baterku, toaleťák, foťák mapu a takové pikačoviny... tož zdar a hodně kilometrů
prosím, co je to benzinové topení do bot a kapes.Ještě to neznám a věčně zmrzlá přítelkyně by to velmi ocenila.
nic závratného, jedná se o toto: http://www.e-army...-e408.html, naplníš tech. benzínem (já mám naplněno neustále), v případě zimy, zapálíš "doutnák" a vrazíš kamkoliv, řeším tím hlavně vysušení bot, rukavic a hlavně když je ku*evská zima tak to hodíš do kapsy a parádně to funguje (přítelkyně si taky libuje), vydrží to topit tak cca 2-5 hodin. Kamarád je používá i do spacáku - to jsem ještě nezkoušel (mě je ve spacáku vždy hic). Pokud budeš kupovat doporučuju koupit i náhradní punčošky (knoty). Jinak vozím 4 kusy a 150mm tech. benzinu (hodí se i na čištění ostatních věcí)...
Život je krátkej, je potřeba si ho užít naplno! - tak proto BMW GS
petrguss napsal:
Co se týče nářadí platí, čím víc ho máš, tím víc jsi v pohodě když se něco stane, ale zas tahat půl vercajku z domova je kravina, protože nakonec použiješ stejně jen lepící pásku na utrženej blinkr když ti to upadne . Co se týče ostatního já nevyjíždím po Čechách bez: pov. výbavy a orig. nářadí a knotů na lepení navíc, kreditky, nepromoků, kurty, gumicuků, mot. oleje, multifunkčního nože, benz. hadičky, cyklobovden s lankem, lanko se zámkem, gumové rukavice (pro případ opravy). Do zahraničí vozím navíc určitě nepromoky na boty, náhradní rukavice, sirky, benzinové topení (do bot a kapes když je kurevská zima), všechny náhradní žárovky, vázací drát, stahovací plastové pásky, dvě gumicukové síťky, igeitky (hodí se na všechno možný)... Většinu vozím v duralovém kaslíku, který jsem si nechal vyrobit a dal jsem ho pod topcase s opěrkou který mám tím pádem výš a je to vhodnější pro přítulku (viz foto)... Jinak řeším to tak, že tankvak se snažím spíše nevozit (vadí mi při zatáčení), oblečení narvem do jednoho motoválce, spacák a karimatky do druhého motoválce, nepromoky, stan a náhradní boty do levého alu kufru, jídlo, ešusy, vařič, druhý spacák, v pravém alukufru, vrchní topcase naplním dresem a páteřákem, šátkama, kuklama a džínama, foťákem - jinak je prázdný a když je hic, tak to vyčenžuju a narvu tam i bundu... drobné peníze na mýtné a nebo benzin vozím u sebe a zbytek v zamčeným alukufru s dokladama, když náhodou vozím tankvak tak všechny doklady a prachy mám tam a navíc tam narvu drobnosti jako baterku, toaleťák, foťák mapu a takové pikačoviny... tož zdar a hodně kilometrů
prosím, co je to benzinové topení do bot a kapes.Ještě to neznám a věčně zmrzlá přítelkyně by to velmi ocenila.
nic závratného, jedná se o toto: http://www.e-army...-e408.html, naplníš tech. benzínem (já mám naplněno neustále), v případě zimy, zapálíš "doutnák" a vrazíš kamkoliv, řeším tím hlavně vysušení bot, rukavic a hlavně když je ku*evská zima tak to hodíš do kapsy a parádně to funguje (přítelkyně si taky libuje), vydrží to topit tak cca 2-5 hodin. Kamarád je používá i do spacáku - to jsem ještě nezkoušel (mě je ve spacáku vždy hic). Pokud budeš kupovat doporučuju koupit i náhradní punčošky (knoty). Jinak vozím 4 kusy a 150mm tech. benzinu (hodí se i na čištění ostatních věcí)...
z tohohle jsem mel vzdycky stazenej zadek.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Mne by se pred 14ti dny hodila sada na opravu lanek. 70km od domova mi prasklo spojkovy lanko na my historicky XT250 a tak jsem to musel dojet bez spojky. Na kruhaku za Jicinem to byla celkem honicka... Ale novy GSo nema snad ani lanko na plynu...
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Hicks je břídil...amatér....já vozím tento vercajkje to velmi praktické...ale bohužel od té doby co jsem vercajk doplnil do tohoto stavu musím přespávat výhradně v penziónech,páč mi chybí místo na kempovací potřeby
3axap přiložený následující obrázek: