sanko napsal:
Vcera som sa fakt presvečil že to až taká hypotéza nebude*hmm* a na jednom fore som čítal , chlapík to meral, že po krátkej jazde mal na dekli spojky 47C a na druhej 85C , po dlhšej jazde sa to podla mna prehreje celé ale nejaké rozdily tam určite budú.
Ja to budem asi riešiť obalením výfuku,aspon niečo možno len placebo , kedže tu zmienované "rebrovanie" rotoru nemám možnosť spraviť. A po dosiahnutí cca 55000km si
kupim na cesty náhradný niekde tu:
http://www.ricksmotorsportelectrics.com/results.php
možno ho preventívne vymením.
Ani si nemyslím že ten Alt sa dá nejakými upravami extra zachrániť , tam je to súčet teplotných zmien a podla mna aj vibrárácií a jednoducho má určitú životnosť a mali tam dať Rotaxáci dačo kvalitnejšie resp. inak nadimenzované. Možno nejaký " prevíjač motorov" doma urobí lepší ako je origo.
+1 :)
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tak se to tu pěkne rozběhlo, akorát já jsem se ztratil. Víte tedy něco o tom "novym" alternatoru, udajně od BMW, ktery to přehřivani ma odstraňovat? nebo to nahoře jsou jen samo-domo úpravy?
Description New OEM Style BMW Stator: This stator does NOT come with a grommet or connector. Customers will have to re-use their old pieces. Lead wires may need to be cut to length.
Price $ 165.00F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
swat napsal:
Za 169 doláčů novej stator? Dobrá cena ne?
Product # 21-023
(21-023) New OEM Style BMW Stator
Description New OEM Style BMW Stator: This stator does NOT come with a grommet or connector. Customers will have to re-use their old pieces. Lead wires may need to be cut to length.
Je to tak. Rozdíl teplot spojka a altik je fakt markantní. Na tom spolkovým se dá udržet ruka ale kde je altik, věřím že na tom udělám vejce.....ta omotavka bude asi potřeba. Zítra se stavím v hd tuning shopu na krenove v brně a zjistím nejaky moudra.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
swat napsal:
Je to tak. Rozdíl teplot spojka a altik je fakt markantní. Na tom spolkovým se dá udržet ruka ale kde je altik, věřím že na tom udělám vejce.....ta omotavka bude asi potřeba. Zítra se stavím v hd tuning shopu na krenove v brně a zjistím nejaky moudra.
Ok omrkni to já do toho určitě pujdu,teď jsem jezdil o víkendu s vyhrnutýma nohavicema pod kolena v tom hicu a je fakt že na tu pravou stranu to hajcuje jako ku.va,podle mě na tom odcházení altiku má teplo od výfuku hlavní vliv; Zjisti jak se ta omotávka upevňuje jestli na to mají nějaký spony nebo ším se to tam aretuje
Ta omotavka se pridelava klasickejma paskama na manzety poloos aut. Omotas na zacatku das pasku po a jedey dal a je videt jen jedna nebo na zacatku i na konci. Je to jedno.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
na tu omotávku doporučuju nerezový šroubovací objímky, s těma páskama na poloosy se mi dělalo blbě a nešlo to pořádně stáhnout, asi jsou na to nějaký špéci kleště, fotky z omotávání tady: http://jtopman.ra...cz/Y-svod/
pak se ta omotávka stříkne speciálním vypalovacím silikonovým sprejem co stál 700,-, ale jde koupit v drogerii to samý na výfuky za 170,- a jednou za rok to přestříknout, s tou wapkou nevim, sice to udělá takovou tvrdou krustu po vypálení, ale ta wapka tomu dá dost zabrat.
JO! a ješte jedna rada pro motače termo pásek, před omotáváním to navlhčete!! dělá se s tím o 100% líp a i optický výsledek je pak někde jinde
Elektrokolo homemade 9kW, BMW R1200GS Adventure 2007, dále jsem měl - Yamaha XP 500 T-MAX 2004, Honda TRX 650 Rincon 2005, Journeyman Gladiator CF 500 2007, Honda XRV 750 Africa Twin 1994, ČZ 175 a fichtl
Tak jsem byl teď v tom HD servisu. Je to přesně tak jak píše Tomano79.
Před motanim navlhcit a na konci stáhnout páskou. Mají metr za 100 kč, v černé nebo bílé barvě. Časem bílá zašedne a černá zesvetla .
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Ještě jakou použít šířku na jednom odkazu nabízeli 2.5cm šířku a 4.5cm šířku tak dumám která bude lepší; na té Křence mají jaké šířky swate?a mají tam i ten spray na to?
Jovan napsal:
Tak se to tu pěkne rozběhlo, akorát já jsem se ztratil. Víte tedy něco o tom "novym" alternatoru, udajně od BMW, ktery to přehřivani ma odstraňovat? nebo to nahoře jsou jen samo-domo úpravy?
Toto by zaujímalo aj mňa.
Ale domnievam sa , že to nie je domáca úprava, ale nový dizajn od výrobcu.
Ale to by mohol omrknúť Bulvic ak ho bude meniť za origo.
Tak se mi to nějak nelíbí - kotouče svázané páskami, výfuk omotaný páskou - dyť ty naše motorky budou za chvíli vypadat jak váleční veteráni. Schreku, skus nahecovat Milánka, zda by nevytvořil rozšíření spodního krytu motoru, který by oddělil výfuky od motorové částí a přitom nasměroval proud vzduchu ze předu k alternátoru
kim: použij tu 4,5 cm a pěkně to přes sebe překládej, klidně polovinou, uvidíš, jak ti to bude vycházet, tou užší by ses umotal...hlavně to vlhčit a připravte se, že vás bude všechno svědit, je to jak stará skelná vata
Elektrokolo homemade 9kW, BMW R1200GS Adventure 2007, dále jsem měl - Yamaha XP 500 T-MAX 2004, Honda TRX 650 Rincon 2005, Journeyman Gladiator CF 500 2007, Honda XRV 750 Africa Twin 1994, ČZ 175 a fichtl
Tomano79 napsal:
kim: použij tu 4,5 cm a pěkně to přes sebe překládej, klidně polovinou, uvidíš, jak ti to bude vycházet, tou užší by ses umotal...hlavně to vlhčit a připravte se, že vás bude všechno svědit, je to jak stará skelná vata
Vlhčit tj normálně to před aplikací ponořit do vody nebo to chce nějak jen lehce?
kim: stačí dobře rozprašovačem, poznáš to, musí to změknout, je to myslím i v návodu, že se to nemá namáčet naprudko...
Elektrokolo homemade 9kW, BMW R1200GS Adventure 2007, dále jsem měl - Yamaha XP 500 T-MAX 2004, Honda TRX 650 Rincon 2005, Journeyman Gladiator CF 500 2007, Honda XRV 750 Africa Twin 1994, ČZ 175 a fichtl
Na křence mají tu širší. O spreji nic neříkal.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
A na čo Ti to bude? Ked to meria "až" do 200 ale milivoltov.
Kamarát má pravdu, lambda "ušetrí" na vyhrievaní a treba dúfať, že nebude potrebné sledovať aj teplotu nádrže.
Jovan pri opakovanom prezretí úvodnej fotografie je záver taký, že je to nový dizajn výrobcu -zmenený odliatok telesa volnobežky, otvory v rotore aj z nábehmi pre zvýšenie ventilačného účinku. Skrátka táto úprava sleduje primárny problém slabý odvod tepla z oblasti cievok.