Medik napsal:
No jo, ale Hicks má osmikilo, takže chybí to srovnání s GS boxerem
Hix si obcas... no mozna pomerne casto.. pujcuje Morabovo 1150GS ...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
jak napsal Tomáš TT. Ono to vlastně srovnávat nejde.. dvě naprosto odlišné motorky. ale Štěpán se ptal: eLTéčko je pohodlný, prostě komfort auta na dvou kolech a když přijde šotolina jede to dál.. budeš sice vypadat divně, když budeš stát na eLTéčku ve stupačkách ale já takhle projel několikrát pobaltí ještě v dobách, kdy tam byly asfaltová jen hlavní tahy a zbytek šotolina.. jde to a druhej den už si zvykneš a je to v poho.. prostě držíš plyn, stojíš ve stupačkách abys viděl velký díry a jedeš.. Pokud ale opravdu pojedeš ve většině případů asfalt, budeš spokojenej.. Já zatím na tom najel jenom 106.000 km.. Od západu až po Rusko, Rumunsko, Bosnu a já nevim kde co všechno ještě..
Medik napsal:
No jo, ale Hicks má osmikilo, takže chybí to srovnání s GS boxerem
...a hlavně:
1) Hicks má vždycky, všude a napořád pravdu!
2) když se ukáže možnost, že by tomu tak nebylo, pak platí bod 1) s dvojnásobnou vehemencí (neboť kromě ostatních musí především přesvědčit sám sebe, že jeho první výrok je pravdivý)
Hicksi, mám u tebe 30 kaček za diagnózu
Buď cestu najdu, nebo si udělám vlastní.
Medik napsal:
No jo, ale Hicks má osmikilo, takže chybí to srovnání s GS boxerem
...a hlavně:
1) Hicks má vždycky, všude a napořád pravdu!
2) když se ukáže možnost, že by tomu tak nebylo, pak platí bod 1) s dvojnásobnou vehemencí (neboť kromě ostatních musí především přesvědčit sám sebe, že jeho první výrok je pravdivý)
Hicksi, mám u tebe 30 kaček za diagnózu
radsi mi rekni konkretne v CEM v tomhle vlakne nemam pravdu?
myslim, ze trochu chytrejsi ondatre staci neco nalitat na motorkach a pak se kouknout na fotky:
---
1150: ~230kg
1200LT: 385(!!) kg
---
jinak pro ty, co si mysli, ze na kazde motorce plati jine fyzikalni zakony, moje prispevky nejsou
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Pochopitelně že s LT se po šotolině dá jezdit. Právě na korsice jsem si toho užil dost a dost. Ale je to jako s těmi auty - BMW řady 5 taky projede po šotolinové cestě - pomalu a opatrně aby se nic nepoškodilo. A asi ne přes nějaké hlubší brody a ne přes bahnitou louku. LT je to samé - opatrně se s tím nějaká rovnější šotolina projede ale rozhodně to pro jezdce není taková pohoda jako na GS. Třeba vracečky po šotolině v těch horách na korsice byly s LT sjízdný ale to, co GS jen profrnkli, jsme jeli třeba hodinu a byli jsme totálně vystresovaní.
Jinak ochrany má LT docela dost - laik to nevidí ale jsou tam ochranné prvky - třeba ty boční "křídla" z černého plastu skrývají pod plastem ocelové padáky. LT mi několikrát upadlo (většinou manipulace v nízké rychlosti, dojíždění do garáže po rampě, nečekaná prohlubeň v místě, kde člověk čeká dlažbu apod. Viděl jsem i větší pád (asi ve 30-40kmh rychlosti) a byly poškozené plasty a bok kufrů ale nic zásadního. O jediné opravdu vážné situaci vím z doslechu, kdy majitel vjížděl právě na korsice do brány hotelu, kde měli kolejnici na pojezd brány a vystupovala trošku z dlažby a cesta se tam prudce lámala (bylo to v kopci) a on na to najel spodkem a utrhnul si kus motoru. Něčím zůstal viset a urvalo se to. Každopádně na dlouhé cesty typu Birmingham - Praha nonostop, neznám nic lepšího. Jednou jsem se v poledne rozhodl že vyrazím na cestu a ve 3 ráno jsem byl uprostřed Anglie. Z Německa až do Calais v mírném dešti. Vůbec jsem o dešti nevěděl - poslouchal jsem muzičku, do Anglie dojel posledním vlakem eurotunelem a v pohodě v noci dojel do Birmingamu. Nebylo to nakonec přes těch magických 1000 mil ale "jen" asi něco málo přes 1500km ale byl jsem naprosto v pohodě, žádná zásadní únava. Myslím, že na GS bych takové dálky jezdit nezvládnul, únava tam je vyšší. Maximum na 1150GSA (s vyšším plexi než má obyčejné GS a tobinátorem) mám asi 900km a únava tam je opravdu nesrovnatelně vyšší. Ale stačí jedna šotolina, rozmlácená silnice a je všechno jinak.
Naprosto ale nesouhlasím s tím, že LT jezdí dobře jen rovně. Tohle není goldwing nebo electra. To může říct někdo, kdo na tom nikdy nejezdil. LT je od rychlosti dejme tomu 50km/h neuvěřitelně obratný, skvěle se klopí a manévruje. Jde s ním jezdit šílená střelba a jezdec nemusí být nějak moc extra dobrej. Ta motorka má problém jen s manévrováním v nízké rychlosti a určitě je lepší, když je majitel trošku vyšší a má dost síly než když je to 70kg a výška 170cm. Sedlo má sice docela nízko ale je široký a nohy z toho trčí do stran a menší lidi mají problém došlápnout a pokud tam je právě prohlubeň u kanálu, tak padají.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT napsal:
Naprosto ale nesouhlasím s tím, že LT jezdí dobře jen rovně. Tohle není goldwing nebo electra. To může říct někdo, kdo na tom nikdy nejezdil. LT je od rychlosti dejme tomu 50km/h neuvěřitelně obratný, skvěle se klopí a manévruje. Jde s ním jezdit šílená střelba a jezdec nemusí být nějak moc extra dobrej. Ta motorka má problém jen s manévrováním v nízké rychlosti a určitě je lepší, když je majitel trošku vyšší a má dost síly než když je to 70kg a výška 170cm. Sedlo má sice docela nízko ale je široký a nohy z toho trčí do stran a menší lidi mají problém došlápnout a pokud tam je právě prohlubeň u kanálu, tak padají.
tak to jsem fakt zvedavej... nekde si to snad pujcim
kazdopadne RT je urcite min mrstne, nez 12GS.. takze bych se fakt divil, ze by na tom LT bylo lepe...
Upravil hicks dne 06.08.2012 13:40
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vysvetlete mi prosim nekdo, proc je tu pulka prispevku o prujezdnosti LT po sotoline, kdyz zakladatel threadu jasne hned v uvodu napsal, ze jezdi 99,5% po asfaltu?
Pripada mi to jako marny hledani zpusobu pohanit hodne dobrou cestovni silnicni motorku i pres cestovni silnicni potreby tazatele...
Tak tohle vlákno mě opravdu zajímá. Mám půl roku velký GS a zjistil jsem, že terén pro mě bude zapovězen. Nějak na to nemám. Kamarády na enduro neukecám (mají naháče) a tak taky jezdím jen silnici. Vyhovuje mi na enduru posez, ale pošilhávám po něčem, co by mě lépe vyhovovalo. LT je opravdu polykač kilometrů. Chtěl bych něco, co vytáhnu na cestu k rodičům, kteří bydlí 10km od mého bydliště (obvykle i na GS si to prodloužím alespoň na 60km) prostě něco malinko sportovnějšího. A proto: má někdo zkušenost s K1200GT ?? Je to oproti LT takový rozdíl? Motor to má asi úplně jiný....
Tahle kočička se mi mooooc líbí http://www.motork...93031.html
Osobně jsem na LT neseděl, nemůžu poskytnout fundovaná rady (narozdíl od jiných co tu na tom taky neseděli ), každopádně jsem teď byl ve dvou s bagáží na 4 dny v Jeseníkách a myslím, že to je opravdu to, na co 1150GSA není dělaný. Pro 2 je to nepohodlný, v takový zátěži a při výšce tý motorky už je manévrování na místě nebo v nízký rychlosti opravdu megaopruz. Když jsem někde špatně odbočil radši jsem tudy už jel než bych se někde otáčel.
Neumím si představit že by LT v tomhle mohlo bejt horší. A předně ... má to zpátečku
Každopádně pokud jezdíš sám, spíš bych uvažoval o RT, přece jen boxer je boxer, nejsme holčičky (i když tuším že někdo k tomu bude mít výhrady )
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
lidi ja vas fakt nechapu... kdo tvrdi, ze s 12kou musis jezdit teren?!
vzdyt to jezdi casto lidi, CO PROSTE NEMAJI NA DRUHOU MOTORKU(!)..
i pro silnicni jezdeni po nasich cestach bych zustal u 12ky.. akorat misto te svoji z prvnich serii si kup 2010.
S nazorem -- jezdim po silnici, nemuzu mit GS.. zvlast velky.. NAPROSTO NESOUHLASIM.
GTcko fajn.. na nemeckou prazdnou dalnici.
---
spis bych dotaz polozil jinak:
a) jezdim hlavne rovne a po hladky silnici?
-> RT, GT, LT, 1600
zatacim? mam rad uzky silnicky?
-> GS
c) mesto? chci videt pred predni kolo?
-> GS
d) nechci aby to bez kufru vypadalo divne?
- GS, mozna GT
e) ma to byt fakt mrstny?
-> GS
atd
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
MotoPaja napsal:
Osobně jsem na LT neseděl, nemůžu poskytnout fundovaná rady (narozdíl od jiných co tu na tom taky neseděli ), každopádně jsem teď byl ve dvou s bagáží na 4 dny v Jeseníkách a myslím, že to je opravdu to, na co 1150GSA není dělaný. Pro 2 je to nepohodlný, v takový zátěži a při výšce tý motorky už je manévrování na místě nebo v nízký rychlosti opravdu megaopruz.
co je tohle zase za kravovinu?!
1150GS neni delana na cestovani ve 2?
co se tu objevi jako dalsi?
v prvni rade se NAUC manevrovat na miste, pak to svadej na moto.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
MotoPaja napsal:
Každopádně pokud jezdíš sám, spíš bych uvažoval o RT, přece jen boxer je boxer, nejsme holčičky (i když tuším že někdo k tomu bude mít výhrady )
... von i ten Káčkovej motor má cosi do sebe :-)) sice už není pro tak drsný chlapy, ale o to víc je pohodovej :-))
... hold si to musím zkusit na vlastní kůži ...
(ch)stepan
Alda napsal:
Vysvetlete mi prosim nekdo, proc je tu pulka prispevku o prujezdnosti LT po sotoline, kdyz zakladatel threadu jasne hned v uvodu napsal, ze jezdi 99,5% po asfaltu?
Pripada mi to jako marny hledani zpusobu pohanit hodne dobrou cestovni silnicni motorku i pres cestovni silnicni potreby tazatele...
Přesně to jsem chtěl napsat, ale byl jsi první
Splněný sen moje 1100GS
Alda napsal:
Vysvetlete mi prosim nekdo, proc je tu pulka prispevku o prujezdnosti LT po sotoline, kdyz zakladatel threadu jasne hned v uvodu napsal, ze jezdi 99,5% po asfaltu?
Pripada mi to jako marny hledani zpusobu pohanit hodne dobrou cestovni silnicni motorku i pres cestovni silnicni potreby tazatele...
Přesně to jsem chtěl napsat, ale byl jsi první
Tak to napis, treba prijde odpoved kdyz budem dva se stejnym dotazem
Hicksi smekám před tvou neotřesitelnou pravdou, ale třeba při přesunu (950km) přes turecko proti větru s kolegou, kterého jsem potkal na ST1100 Paneuropanu jsem mu na té rovné cestě hodně záviděl. Změnilo se to když jsme jeli po šotolině.
Pokud chstepan chce 16GT, tak si to asi nekupuje na šotolinu. A pokud jezdí hlavní tahy, tak si myslím že 16GT a GS nejde srovnávat. Z dotazu tazatele si myslím, že o kvalitách GS nepotřebuje slyšet. Asi jsou kvality GS jinde než hledá.
Myslím že rada na RT je přínosná, ale bláboli o tom že to nedá šotolinu je nesmysl. A předpokládám že dojíždět do práce na tom taky nechce.
Jinak to tu pěkně popsal Ježek A TomasTT.
Splněný sen moje 1100GS
jencekgs napsal:
Pokud chstepan chce 16GT, tak si to asi nekupuje na šotolinu. A pokud jezdí hlavní tahy, tak si myslím že 16GT a GS nejde srovnávat. Z dotazu tazatele si myslím, že o kvalitách GS nepotřebuje slyšet. Asi jsou kvality GS jinde než hledá.
Jenceku.. chtepan mluvi o starsim GTcku.. imho. Ne sestivalu.
Podle toho a jak pise, v tom v prvni rade myslim dost lita.
Ja bych treba RT jako jedinou moto fakt nesnes.
Upravil hicks dne 06.08.2012 15:03
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
jencekgs napsal:
Pokud chstepan chce 16GT, tak si to asi nekupuje na šotolinu. A pokud jezdí hlavní tahy, tak si myslím že 16GT a GS nejde srovnávat. Z dotazu tazatele si myslím, že o kvalitách GS nepotřebuje slyšet. Asi jsou kvality GS jinde než hledá.
Jenceku.. chtepan mluvi o starsim GTcku.. imho. Ne sestivalu.
v prvni rade se NAUC manevrovat na miste, pak to svadej na moto.
hixi já slibuju že se naučím manévrovat na místě s 500kg motorkou a Ty mi slib, že se naučíš číst a někdy se projedš na 1150 GSA v plný náloži, někde v kopečku nebo na polňačce se s tím v pohodě otočíš a napíšeš mi o tom pak obsáhlej elaborát
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
chstepan : když píšeš, že jezdíš hlavně v jednom tak je otázka jestli se Ti bude chtít s tím LT potýkat, ve dvou to je jasná volba (hlavně pro batůžka ), ale v jednom bych se toho možná trochu bál na takové to "domácí ježdění"
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?