Vevis: myslim,ze jsi moc ortodoxni. ja vim,ze mne Paji pojezdi na GSA kdy bude chtit, no a? Ne kazdej si kupuje 990 jen kvuli terenu, ja castecne ano,ale pak presne jak pise Bob, vaha,vykon to jsou dalsi hodne silny argumenty. Ja proste zmenu chtel a podle mne je to zmena k lepsimu. BMW mam rad, spis teda ty starsi novejsi uz ne moc,ale nedelam z nich modlu a nemusim prece do smrti jezdit jen na BMW. Takova Supertenerka podle mne taky jezdi lip nez GSA.
Tenhle thread nemel byt KTM vs BMW, Ja jen mam z pro mne novy motorky radost a myslim,ze i ta moto tady zajima vic lidi. Kdyz jedu tak mam usmev od ucha k uchu a to uz jsem na GS nemel(teda na 12GS co jsem mel naposled). Me osobne to staci
Upravil xavier dne 15.08.2012 17:22
Aktualne 1250 GSA HP
xavier napsal:
Vevis: myslim,ze jsi moc ortodoxni. ja vim,ze mne Paji pojezdi na GSA kdy bude chtit, no a? Ne kazdej si kupuje 990 jen kvuli terenu, ja castecne ano,ale pak presne jak pise Bob, vaha,vykon to jsou dalsi hodne silny argumenty. Ja proste zmenu chtel a podle mne je to zmena k lepsimu. BMW mam rad, spis teda ty starsi novejsi uz ne moc,ale nedelam z nich modlu a nemusim prece do smrti jezdit jen na BMW. Takova Supertenerka podle mne taky jezdi lip nez GSA.
Tenhle thread nemel byt KTM vs BMW, Ja jen mam z pro mne novy motorky radost a myslim,ze i ta moto tady zajima vic lidi. Kdyz jedu tak mam usmev od ucha k uchu a to uz jsem na GS nemel. Me osobne to staci
Tak to vubec neber osobne.Proti KTM 990 fakt nic nemam a nez BMW vodnika,tak radsi toto.Ale fakt mi prijde divne ti na GS strankach gratulovat!
Upravil vevis dne 15.08.2012 17:24
oranžády byli v terénu vždy o něco napřed, ale s tou 990R to bude v terénu pěkná dřina. Jesli bych kombinoval dvouvál a terén tak jedině viva la HP2!!! to je ale můj osobní názor.
Každopádně ti přeji krásné kilometry bez nehod na jinak super mašině
Na drinu v terenu jsem z GS zvyklej samo ze to neni kroska,ale vic motorek jsem mit nechtel,tak musi bejt jedna kompromisni
Upravil xavier dne 15.08.2012 17:29
Aktualne 1250 GSA HP
xavier napsal:
Vevis: myslim,ze jsi moc ortodoxni. ja vim,ze mne Paji pojezdi na GSA kdy bude chtit, no a? Ne kazdej si kupuje 990 jen kvuli terenu, ja castecne ano,ale pak presne jak pise Bob, vaha,vykon to jsou dalsi hodne silny argumenty. Ja proste zmenu chtel a podle mne je to zmena k lepsimu. BMW mam rad, spis teda ty starsi novejsi uz ne moc,ale nedelam z nich modlu a nemusim prece do smrti jezdit jen na BMW. Takova Supertenerka podle mne taky jezdi lip nez GSA.
Tenhle thread nemel byt KTM vs BMW, Ja jen mam z pro mne novy motorky radost a myslim,ze i ta moto tady zajima vic lidi. Kdyz jedu tak mam usmev od ucha k uchu a to uz jsem na GS nemel(teda na 12GS co jsem mel naposled). Me osobne to staci
Jako by si nevedel, ze to tak muze dopadnout
Ja BMW miluji a beru ji jako stroj s dusi, ale mam neco odjezdeneho i na ostrych endurech a kroskach......takze je to beztak jen o kompromisu co kdo chce. Verim, ze 990 bude dobrej kompromis. Ale ja bych to neuzivil. Jak se tady casto rika, kdo nema na banany, at si nekupuje opici. Ja mam sice BMW ale jsem rad , ze mi to nezere retezovku, a gumy urcite taky vydrzi dele nez na tehle trhacce spuntu Za me 1+ ale jen na vyzkousenou. Ted bych ji doma nechtel.Az nebudou delat vzduchovej boxer, tak klidne tohle
I pád na hubu je pohyb kupředu
Ja myslim, ze to tak horky snad nebude,nebo aspon horsi nez kdyz jsem jezdil na supersportech Mimochodem na 12GS jsem mel spotrebu 8l/100,proste jsem za to musel rvat aby to nejak jelo a jizda mne bavila(ano umi i za 5,5 ale to tak na dovoleny),ale sportovnejsi jizda tomu moc nesedi.Tady myslim to moc horsi nebude.
edit, tech 8 bylo i s dalnici to je pravda...
Upravil xavier dne 16.08.2012 00:42
Aktualne 1250 GSA HP
xavier napsal:
Ja myslim, ze to tak horky snad nebude,nebo aspon horsi nez kdyz jsem jezdil na supersportech Mimochodem na 12GS jsem mel spotrebu 8l/100,proste jsem za to musel rvat aby to nejak jelo a jizda mne bavila(ano umi i za 5,5 ale to tak na dovoleny),ale sportovnejsi jizda tomu moc nesedi.Tady myslim to moc horsi nebude.
Tomu se rika spatne zvoleny typ motorky To uz potom chapu prechod na KTM. Ja jezdim svizne za 6l ale to je asi tim, ze svizne jezdim jen zatacky.Na rovince si to jen brblam
I pád na hubu je pohyb kupředu
xavier napsal:
Na drinu v terenu jsem z GS zvyklej samo ze to neni kroska,ale vic motorek jsem mit nechtel,tak musi bejt jedna kompromisni
tady kompromis neexistuje... do terénu lehkou a na cesty BMW.... pokud se ovšem bavíme o TERÉNU... na šotolinky a to co většina jezdí je úplně jedno zda BMW nebo KTM
pěkná motorka jinak... přeji pěknou zábavu a o tom to je... ne?
TAKE IT EASY
xavier napsal:
Ja myslim, ze to tak horky snad nebude,nebo aspon horsi nez kdyz jsem jezdil na supersportech Mimochodem na 12GS jsem mel spotrebu 8l/100,proste jsem za to musel rvat aby to nejak jelo a jizda mne bavila(ano umi i za 5,5 ale to tak na dovoleny),ale sportovnejsi jizda tomu moc nesedi.Tady myslim to moc horsi nebude.
Hele pokud nemyslis jizdu po dalnici,tak tech 8l mi u GS prijde fakt ulet.Mozna tam byla nejaka chyba a pokud ne a fakt jezdis az takhle svizne,tak te na KTM tipuju tak na 11l!
xavier napsal:
Na drinu v terenu jsem z GS zvyklej samo ze to neni kroska,ale vic motorek jsem mit nechtel,tak musi bejt jedna kompromisni
tady kompromis neexistuje... do terénu lehkou a na cesty BMW.... pokud se ovšem bavíme o TERÉNU... na šotolinky a to co většina jezdí je úplně jedno zda BMW nebo KTM
pěkná motorka jinak... přeji pěknou zábavu a o tom to je... ne?
Na jednu stranu je to pravda.Na druhou stranu,kdyz na tezke motorce dokoncis rozumne nejakej off-road zavod,tak se sebou muzes bejt spokojenej.Kdyz koupis lehkou motorku,tak musis hodne zrychlit,casem na tom treba zacnes dost skakat a proste pujdes do vetsich extremu.Tady u nas se roky jezdilo enduro,byla tady motokrosova trat atd.A bohuzel tech kteri skoncili na vozejcku neni malo.Proto mam z male motorky respekt,protoze je mi jasne,ze na ni clovek hodne zrychli.A s tim souvisi i to riziko.
smazak73 napsal:
Xavier gratuluju moc pěkná....příjdeš na to,že v terénu to byla s 1150GS zbytečná dřina a trápení motorky spojky a motoru
Hele ja mam na 1100 pri 112000km puvodni spojku i motor.A par off akci uz to myslim odjelo.To mi teda rekni kolik km vydrzi spojka na ktm?
Spojkové lamely jsem měnil jestli si dobře vzpomínám v 64tis km.Práce na cca 30minut,materiál kolem 3.tis Kč.Kolega Qwert má spojku na LC8 ještě origo a pokud vím,do 100 000km už mu moc nechybí.Pro srovnání.Spojka na mé ex GS1150 se měnila někde kolem 90tis km a náklady na opravu se pohybovaly kolem 20tis plus,protože lamela sebou vzala i výstupní hřídel a KO byly i další díly spojky.Přeber si to jak chceš...
EDIT: Dal jsem si práci a pohledal fakturu od GS1150 (jo,jsem v papírech pedant )
Celková cena opravy 25tis Kč.Hřídel spojková,přítlačáky gufera,plus nějaké ty těsnění a drobnosti, plus práce. Fakt terno....
Upravil pavelgs dne 15.08.2012 18:53
vevis napsal:
Tak to je argument.Uznavam.Fakt jsem myslel,ze je provoz ktm drazsi a takovou zivotnost a ceny dilu jsem nepredpokladal.
Když jsem KTM kupoval,byl jsem taky na vážkách,jestli se to nebude sypat,ale po 2,5 letém provozování musím konstatovat,že spousty řečí,které se kolem téhle značky vedou,jsou opravdu jen řeči.Stačí dodržovat servisní intervaly a není problém.
vevis napsal:
Tak to je argument.Uznavam.Fakt jsem myslel,ze je provoz ktm drazsi a takovou zivotnost a ceny dilu jsem nepredpokladal.
Když jsem KTM kupoval,byl jsem taky na vážkách,jestli se to nebude sypat,ale po 2,5 letém provozování musím konstatovat,že spousty řečí,které se kolem téhle značky vedou,jsou opravdu jen řeči.Stačí dodržovat servisní intervaly a není problém.
Myslím a podle zkušeností soudím, že KTM je spolehlivá motorka pro ty kdo opravdu neojebou servis u BMW i když servis trošku šidíš tak jede bez keců dál. Co je do terenu lepší je jasné akorát terén není polní cesta Výměna spojky na 12GS (komplet) mě stála 15 tisíc (v BMW Ostrava). Jinak 120.000 km na 12 GS a stále krásně vrčí.
Upravil easyrider dne 15.08.2012 21:15