Mně teď v Pobaltí prasknul držák, co je na něm policajt přidělaný na motoru. Motorka byla taky nějakou dobu nahnutější, ale vůle v čepu OK, tak jsem si říkal, že se mi to asi zdá, a najednou se na pumpě v Litvě motorka složila - prasklý plech /cca 5mm silný), co na něm stojan drží. Prasklina byla ze 2/3 orezlá, takže trhlina se pomalu zvětšovala už delší dobu až už to ten zbytek neunesl...
no_-_name napsal:
Když už jsme u toho, to ten policajt je v základu fakt tak ****ně krátkej anebo ho mám nějak ohnutej? Zaklopenej u motorky sedí pěkně, vůle v tom čepu taky moc není, tak v čem je zakopanej pes že na něm mašina skoro leží a naložená skoro padá?
¨
A na moji 1150GSA je to taky dost nakloneny.Nekdy se to hodi,nekdy je to na obtiz. Na hrbolatejsim povrchu je to ok,ale kdyz mam moto nalozene a jsem na mirnem svahu nebo i rovine,tak je tam tendence na preklopeni. Vule tam neni, a drzak taky prasknuty taky neni,takze asi chyba konstrukce.I kdyz....snad jen jednou se mi stalo, ze se opravdu kvuli vaze vyvalila i pres stojan.Od te doby si davam vetsi pozor kde stojim.
I pád na hubu je pohyb kupředu
Chyba konstrukce to nebude, tisíce motorek stojí normálně. Obvykle je na vině vůle v čepu, kolem kterého se policajt sklápí, snažím se to pravidelně čistit a mazat, protože prach a zrnka písku jsou úžasné brusivo. Je to jednoduchá geometrie - pokud lze díky této vůli s vyklopeným stojanem viklat o 1-2 cm, tak se stojánek opře o zem o stejných 1-2 cm dál od motorky a je jakoby kratší. A protože je dlouhý cca 40 cm ale motorka vysoká přes 1,5 m, náklon motorky je o to patrnější. Průšvih je, když vám upadne policajt s držákem 1300 km od baráku uprostřed dovolené, na tandemu spolujezdec a 1150GSA s plnými kufry a na nich další, poměrně vysoký náklad. Takže po zastavení sleze spolujezdec, jistí balanc, slezu já a dám to na hlavní, teda pokud není poblíž něco, o co motorku pravou stranou opřu:-):-).