mám doma GS 01 a řazení celkem v normě - najeto 33tkm, taky "cvakne" při zařazení 1., DAKAR 04 "cvakne" o poznání víc - najeto 23tkm... celkem mě to děsí...
TOLI napsal(a):
To je v pohodě já mám už kolem 105tis km a furt v tom mlátí stejně
Tak to jsi mě potěšil... docela se mi honilo hlavou, jestli to nemám rozebrat... když jde takhle na hov*o řadit v autě je většinou v háji (křivej) přítlačák
Klucí, já mám poslední dobou problém při startu... Přijedu, chcípnu motor a pak když startuju, tak jsou to zvuky vážně jak z BVP a to jsem na vojně nebyl... Čím to může být? Z pravidla se to stává, když to chcípnu na řídítkách a ne klíčkem... Často to nedělám, klíčkem je to lepší, ale někdy mám plné ruce práce s parkováním a tak to prostě vypnu jen prstem... Ty zvuky při startu to ale dělá někdy i s tím klíčkem... Jako by se blbě zastavil motor a kolečka zůstala nějak divně natočena, ale nevyznám se v tom... Poradíte?
xhackerm napsal(a):
Klucí, já mám poslední dobou problém při startu... Přijedu, chcípnu motor a pak když startuju, tak jsou to zvuky vážně jak z BVP a to jsem na vojně nebyl... Čím to může být? Z pravidla se to stává, když to chcípnu na řídítkách a ne klíčkem... Často to nedělám, klíčkem je to lepší, ale někdy mám plné ruce práce s parkováním a tak to prostě vypnu jen prstem... Ty zvuky při startu to ale dělá někdy i s tím klíčkem... Jako by se blbě zastavil motor a kolečka zůstala nějak divně natočena, ale nevyznám se v tom... Poradíte?
Typoval bych startér (pastorek), udělej si výlet do Klatau - můžeme zkusit přehodit z mojí :-).
Zkus před chcípnutím vrknout plynem. Jinak po delším odstavení může i trochu rachotit rozvodák než se dostane olej k napínáku.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.