Ten novej dil neni ocelovej je porad z hliniku akorat uz to neni frezovane cele ale jakejsi odlitek opracovanej jen ve stycnejch plochach.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Tohle je bolest těchto starých unašečů - mám jich doma celou krabici, takhle popraskaných. Některé prasknou jen tak bez příčiny z ničeho nic a aniž by tomu někdo pomohl třeba nějakou nehodou - měnil jsem je i na motorkách, které měly jasný původ, kilometry a užívání /žádný offroad/ - možná to popraská vibracemi od kola nebo vyhřátím při brždění - kdo ví. Některé popraskají od nějaké nehody. některé prasknou u šroubů na kotouč při opravách koncových převodů, když nějaký "umělec" nahřívá unašeč i s brzdovým kotoučem (roztažnost materiálu zde bohužel zafunguje - unašeč se roztahuje víc než brzdový kotouč) - takže vždy před nahříváním musí kotouč dolů. Inovovaný díl je z dvouvačkových modelů a na staré typy rozvodovek se k němu musí koupit ještě vymezovací podložka (mezikus), tak jak psal servisák.
Určitě bych se to nepokoušel nijak opravovat - pouze vyměnit.
Upravil Tonda dne 03.09.2012 00:33
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Staré unašeče jsou na "jednovačkových" modelech a prvních "dvouvačkách" (do třetího nebo čtvrtého měsíce roku 2010) - prostě rozvodovky bez odvzdušnění.
Nový unašeč mají rozvodovky dvouvačkových modelů, které mají "odvzdušnění" (tj. cca od 3. nebo 4. měsíce 2010).
Upravil Tonda dne 03.09.2012 00:38
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
BIGR napsal:
[quote]servisak napsal:
NO SUPER! Díky,ale na to s.e.r.u. Zavařim to a bude...
Svaříš to a prdne ti to hned vedle. Je to brzda, dal bych jednoznačně nový ocelový díl....
Neni to brzda,je to u jednoho šroubu na kole. Ostatní jsou bez poškození a u kotouče taky. Takže toho drží ještě dost.
Za zkoušku nic nedám...
BIGR přiložený následující obrázek:
[105.27Kb]
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
Tonda napsal:
Inovovaný díl je z dvouvačkových modelů a na staré typy rozvodovek se k němu musí koupit ještě vymezovací podložka (mezikus), tak jak psal servisák.
Tady je to i s cenou:
01 Lock Ring 62X2 1 07119905076 $6.22
02 FLANGE 1 33117722831 $244.13
03 GUIDE RING 1 33117722797 $54.52
04 O-ring 62X2-N-FPM 80 1 07119907129 $2.55
05 backup ring 1 33117727059 $1.98
06 Shaft seal 75X90X8,5 1 33117722800 $31.27
BIGR přiložený následující obrázek:
[51.88Kb]
Upravil BIGR dne 03.09.2012 09:50
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
Rychlý dotaz.Prosím kolik je utahovací moment pro šroub co prochází spodní jehlovou klecí s pouzdrem a ložiskem s pouzdrem na zadním převodu(pod manžetou-vlnovcem)
A na kolik utáhnout šrouby zadního kotouče?Samozřejmně je kápnu loctite.
Díky
Mam rocnik 2005 ... bol som v BMW servise sa informovat podla VIN cisla ci na moto neboli zvolavacky .... mal som ich tam 5 a jedna s nich bola na prave tento unasac ... takze ho mam novy bezplatne ..