Ty dvoutakty běžně berou kolem 7 litrů, 4-takty jezdí kolem 2,5-4 litru... pěkný je od Yamahy XT 125
http://www.tipmot...rodej.html
ikdyž koukám, že to má jen 10 koní (ne KW)
tak pak možná trošku připlatit a WR125 (11KW/15koní)
Upravil HonzaGS-SV dne 19.09.2012 05:32
Já osobně bych koupil Hondu XL125R - motor je léty prověřený a vcelku bezproblémový. Když koupí udržovaný kus, tak bude spokojenej (a dílů na tyhle motory je dneska spousta). Dandyna je taky OK, jen bych prostě nepřekousnul vzhled (je fakt, že na ten to nejezdí, ale kdyby mi v dnešní době bylo 15let, tak se mi prostě líbit nebude )
DT 125 bude asi nejzajímavější svezení - něco jsem se na ní najezdil. Ale spotřeba při svižnější jízdě šla i na těch 7L - a u téhle motorky to k tomu vytáčení zápěstí v puberťáckých letech prostě svádělo.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Ono bacha na ten vzhled. To co dneska prodává Jawa je fakt otřesný, ale ten model co jsem měl já a co zmiňuje i Labus je tento: http://www.motoin...dandy.html
Nevím jak je to u Yamahy nebo Hondy, ale já na tom měl jak nožní tak el. startování, myslím že to je výhoda.
Tady jsou nějaké názory http://www.jawate...ocima.html.
Já chtěl místo ní MZ150, ale neměl jsem na to tenkrát papíry.
Našel jsem i fotky tý mojí...
xHackerM přiložený následující obrázek:
Tonda napsal:
Já osobně bych koupil Hondu XL125R - motor je léty prověřený a vcelku bezproblémový. Když koupí udržovaný kus, tak bude spokojenej (a dílů na tyhle motory je dneska spousta). Dandyna je taky OK, jen bych prostě nepřekousnul vzhled (je fakt, že na ten to nejezdí, ale kdyby mi v dnešní době bylo 15let, tak se mi prostě líbit nebude )
DT 125 bude asi nejzajímavější svezení - něco jsem se na ní najezdil. Ale spotřeba při svižnější jízdě šla i na těch 7L - a u téhle motorky to k tomu vytáčení zápěstí v puberťáckých letech prostě svádělo.
Taky bych šel do Hondy. Absolutně bezproblémová motorka a náhradní díly 100% zajištěný. Kdykoli jsem potřeboval i sebemenší kravinku,tak do dvou dnů to bylo k vyzvednutí. Teď jsem třeba potřeboval na XR400R držák lanka dekompresoru a taky bez problémů...
Čínu v žádným případě. Teda pokud chceš jezdit a ne montovat. Jestli sháníš něco jako je Merkur,tak si pak kup Čínskou stavebnici.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
čínu ne,to rači zadřenou Yamahu nebo Suzuki to jde opravit.Já osobně Yamaha DT 125 2t. Fífo zajdi za Mírou Růžičkou ten ji má už několik let a jezdí na ní každý den do práce je max spokojenej.
Upravil Jarda fm dne 19.09.2012 20:10
To je tedy opravdu dizajnérskej kousek! Obzvlášť ten výfuk...
Ale když se to někomu líbí. A nebo když mu to nevadí a kouká na užitnou hodnotu,tak pak proč ne.
Kde jsou ty doby kdy se k nám jezdil dívat pan Honda jak vypadá motorka...
Upravil BIGR dne 19.09.2012 09:06
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
To je tedy opravdu dizajnérskej kousek! Obzvlášť ten výfuk...
Ale když se to někomu líbí. A nebo když mu to nevadí a kouká na užitnou hodnotu,tak pak proč ne.
Kde jsou ty doby kdy se k nám jezdil dívat pan Honda jak vypadá motorka...
Jak píšeš, když někomu nevadí, jak to vypadá... Byl to dárek od strejdy, přesedlával jsem na ni ze Simsona... Taky jsem napřed ofrňoval nos, zkoušel jsem aspoň tu verzi Dakar sehnat, ale jako 15ti letej svišť jsem byl rád, že jsem vůbec něco dostal... Něco, co fungovalo, mělo levný provoz a ND, bylo to jednoduchý, a táhlo to... A možná mě to i naučilo dívat se spíš na tu užitnou hodnotu, než na to, jak něco vypadá...
tak já trochu jiná zkušenost:
po 15ti leté pauze od motorek jsem začínal na kentoya trigger 200ccm, čína, samozřejmě žádný dizajn.skvost to nebyl, dílenský zprac. taky za moc nestálo... a vzpomínám na ní se slzou v oku.... je fakt že občas na křižovatce při červený jsem rukou pro sichr projel hlavní šroubový spoje, občas doplnil vypadnutý šroubek, poladila se trochu elektrika...ale dle mě v tyhle době se sežene za pár peněz a na naučení s tím že půjde za 2 roky z baráku, myslím že dobrá volba.. ..
No a asi půl roku mám jukinu smajlika - a spokojenost, je to dříč - viď, Zetore????
Tak to můj názor na čínu...
Takovou cinu jsem myslel, zadny mao tao na Yuki jezdilo plno kluku a zadny extra prusery nemeli... Myslim, ze by chtelo nahodit cenu a podle ty doporucovat. Skaceme tu od 10 do 100 tisic...
Jarda fm napsal:
čínu ne,to rači zadřenou Yamahu nebo Suzuki to jde opravit.Já osobně Suzuki DT 125 2t. Fífo zajdi za Mírou Růžičkou ten ji má už několik let a jezdí na ní každý den do práce je max spokojenej.
[quote]Tonda napsal:
Já osobně bych koupil Hondu XL125R - motor je léty prověřený a vcelku bezproblémový. Když koupí udržovaný kus, tak bude spokojenej (a dílů na tyhle motory je dneska spousta).quote]
Tohle můžu podepsat... my měli teda už tu novější XR 125 L, ale to je v podstatě to samý, akorát jinka opláštěný.
Motorka naprosto v pohodě, s bratrem jsme na ni nalitali asi 25000km bez jediny závady a to tak 50 % z toho se jelo na plnej plyn
Přes 3 litry spotřeby se člověk nedostal ani když chtěl.
Jediný v terénu nevyhovující by mohlo bejt přední 19" kolo, ale u týhle motorky to stejně na žádnej cross neni.
2T sice jede úplně jinak, ale provozní náklady jsou na úrovni velký motorky.
jardajerman@seznam.cz
Vím že to není uplné enduro, ale co takhle malé Varadero? Já na ní po 10ti letech znovuzačínal. Spotřeba skvělá (3,2l), jízdní vlastnosti taky fajn, rozbitou šotolinu, pole, polňačku i asfaltku to se mnou projelo. Vmax pří mém skorocentu 100kmh v pohodě a když bylo bezvětří tak dávala aj těch 120. Když dulo do zad, tak šla na 5ku až do omezovače Motor prověřený a pokud se o ni člověk aspoň trochu stará, tak si myslím, že prakticky nesmrtelný.
Shodou okolností se toho mojeho zabvuji, takže kdyby byl zájem tak PM
... BMW I´m lovin it ...
My beloved, My precious, My R1100GS, R1200GS 30 Jähre 2010
Toš to máš tak. Kúpíš cedník, teče. Zalepíš ďúry, necedí
Jarda fm napsal:
čínu ne,to rači zadřenou Yamahu nebo Suzuki to jde opravit.Já osobně Suzuki DT 125 2t. Fífo zajdi za Mírou Růžičkou ten ji má už několik let a jezdí na ní každý den do práce je max spokojenej.