hobrnos napsal:
3.
Je lepší, ale už mám osmikilo, tak to nepřiznám
hele ja mam narozdil od Tebe dostatecne velkej pindour, abych sobe i ostatnim priznal, ze mne nejaka motorka fakt bere
---
dnes to snad napisu... konecne jsem se snad zacal lecit
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hobrnos napsal:
Nebavíme se o pinďourech, ale o motorkách a to je rozdíl
ale vubec, vzhledem k tomu, ze mas malej pindour tak nemuzes byt objektivni ani o motorkach a nedokazes pochopit, ze Hix s velkym pindourem ma ego (a pindoura) stabilni natolik, ze muze psat a mluvit objektivne
No nic, jdu si proplachnout nozdry a pustim se do psani
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hobrnos napsal:
Nebavíme se o pinďourech, ale o motorkách a to je rozdíl
ale vubec, vzhledem k tomu, ze mas malej pindour tak nemuzes byt objektivni ani o motorkach a nedokazes pochopit, ze Hix s velkym pindourem ma ego (a pindoura) stabilni natolik, ze muze psat a mluvit objektivne
No nic, jdu si proplachnout nozdry a pustim se do psani
Nemá se to, ale závidím Ti. Mít stabilní ego a ještě velkého stabilního pinďoura- to je můj sen.
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
hobrnos napsal:
Nebavíme se o pinďourech, ale o motorkách a to je rozdíl
ale vubec, vzhledem k tomu, ze mas malej pindour tak nemuzes byt objektivni ani o motorkach a nedokazes pochopit, ze Hix s velkym pindourem ma ego (a pindoura) stabilni natolik, ze muze psat a mluvit objektivne
No nic, jdu si proplachnout nozdry a pustim se do psani
Nemá se to, ale závidím Ti. Mít stabilní ego a ještě velkého stabilního pinďoura- to je můj sen.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Taky čekám na tu recenzi ale bude to asi trhák když si dává tak na čas. Už mi připadá jak moja, slibuje, slibuje a nic.....
Upravil LukyGs dne 30.09.2012 23:00
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
Taky čekám na tu recenzi ale bude to asi trhák když si dává tak na čas. Už mi připadá jak moja, slibuje, slibuje a nic.....
jsem misto psani resil zas praci...
hned rano to snad uz konecne napisu... meli jsme tu psychopracovni vikend a k tomu ta zkurv. chripka.
als snad problem vyresen uff...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
delam na tom!
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Nechajte ho, problém nie je v článku ale v tom, ako sa potichu zbaviť plastomr....teda 800-ky a pritom si zachovať hiksoimage
Upravil glock7 dne 01.10.2012 13:38
Glock-plastik fantastik :-)
huz to bude!
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Protože byl Boris (Morabo) tak hodný, měl jsem na 3 dny půjčenou jeho výročku 1150, protože moje krásná úžasná 800GS je v servisu na výměně pístů Skalní 1150kaři si rovnou přestante mnou ruce i faly... není žádné "my jsme to věděli" -- je to po poctivých 135 000 km a zbytek motoru je prý jak nový
Přes rok si motorky vzájemně občas a dle potřeby prohazujeme, takže to ROZHODNĚ nebyla moje první jízda na 1150... ale jedna z mála, kdy jsem na Morabově motorce nevisel jak záchodový pawůk, jelikoz má obvykle řidítka laděná na jízdu ve stupačkách při 195cm jezdci. Valentino-Hix Rossi aka král zatáček u NeuKnína je o 20cm menší, takže mi Boris naštěstí řidítka snížil.
----
ONROAD TEST
----
Začnu hned výsledkem -- každý, kdo tvrdí, že jeho 1150, případně 800 je tisíckrát lepší motorka, než ta druhá z téhle dvojice, ví buď kulové, nebo neumí jezdit na motorce, nebo je fakt trochu kr*tén.
Hixova odpověď je jednoduchá -- potřebuju oboje
Stačila chvíle a obvyklá trasa a byl jsem NAPROSTO doma. Motorka se prostě chová PODOBNĚ, jako achthudert.. v některých momentech je prostě boží -- konkrétně zatáčení za prudký roh s teleleverem, většinou je cca stejná a někdy chybí osmikilo.
Každá má svoje plusy a mínusy a je NA JEZDCI, jestli ty výhody využije a ZNÁSOBÍ a nafoukne, anebo bude tlačit motorku do momentů, kdy jí to tolik nesedne. To je neco jako chtít po absolventce KTF UK aby se kroutila u tyce pod halogenama, misto aby clovek proste jen zhasnul.
ZÁKRUTY
Poslední dobou tlačím do zatáček zadek do boku a ven + dávam o to víc kontra.. a tahle technika VÝBORNĚ funguje i na 1150.
Nedá se říct, že by to zatáčelo (dobře, byly tam špunty) nějak výrazně líp, tedy kromě PRUDKÝCH otoček ve městě, kde telelever naprosto kraluje.. to přední kolo je proste vystrčené ven a je to cejtit.
Hbitost.. myslel jsem si, že je 800 hbitější -- už si to nemyslim. Když s tim človek cvičí, i 1150 zatáčí prudce a jak fsteklý.
Ustřelování na suchu v teple té E-09 vzadu v důstojné rychlosti.. za začátku jsem měl strach, ale hranice kdy už to trochu driftovalo přicházela zřetelně a celkem pozdě.
MOTOR A ODEZVA NA PLYN
1150 kurevsky táhne, přijde mi mozna malinko výkonnější než 800, ale oproti osmikilu je motorový projev znatelně nudnější. 800 je takovej uštěkanej mladší rotvajler... subjektivně to ukrutně akceleruje, ale v reálu to má hlavně šílený a okamžitý nástup výkonu. Což je alespon pro mně mooc zábavný.
Výhoda je, že se člověk pobaví ještě v poměrně rozumné rychlosti, může dávat plnej kotel, motor řve a přitom pořád jede kilo a ne 150... i když má SUBJEKTIVNĚ pocit, že právě vyrval všechen asfalt, vyděsil školačky až v Chuchli a má tam 200. Tady nenarážím na 1150, ale na novou generaci 120+HP endur.
Nicméně -- tady je to jasné...
PŘEVODOVKA
Boris tam má rychlou šestku, což je fantastická věc. Na dálniční přesuny je má 1150 s tím plexi, co tam má, posunutý komfort cca o 20-30km/h výš, než osmikilo. Takže chci moto s rychlou šestkou.
ŽEHLENÍ NEROVNOSTÍ
Jednoznačně míň vyklepanej na 800. A to i na full předpětí vzdau. 1150 je taková celá tužší.. a to včetně přenosu ran a děr do těla fahrera.
TOVÁRNÍ NASTAVENÍ BRZD
Jasně vede 1150 -- zvlášt vepředu. 800 s origo destičkama proste moc nebrzdí. Stačí ale koupit třeba AP Racingy (v Yacomi)
KOKPIT A ELEKTRONIKA
tam je to jasné.. 800 je zřetelně novější motorka a má cca vše, co potřebujeme. Na 1150 hlavně chybí ten prokletej teploměr... zvlášt pro nás, co jezdíme po večerech na podzim meziměsto.
VÁHA
Manipulace na místě citelně snaší s 800.. zatlačení 1150 do garáže trochu do kopce žádná sranda.
PLEXI
o trochu lepší na 1150. Vychytal jsem super vítr/bezvětří, kdy tam byl fakt klid. Takový na 800 neni. Ale stačil i lehký boční vítr a celkem se to srovnalo.
KLEPÁNÍ STUPAČEK
řádově menší na 1150. Cca jako 800 s bačkůrkama.
ÚTRATA ZA BENZÍN
na 800 snad poloviční trochu jsem koukal... těch cca 5-6 tisíc co měsíčně projedu na 800 by tady bylo snad 10.
ŠTELOVÁNÍ PŘEDPĚTÍ NA SÉRIOVÉM TLUMIČI
na 800 řádově menší vopruz... je k tomu pěkněj klíč, co to celé zjednodušuje a zrychluje
SEDLO
paradoxně mně víc bolel na dvoudílném 1150, než na sníženém (taky origo) 800.
ZVUK
800 lepší z motoru, 1150 super sexy zvuk se soukolí v převodovce a kardanu fakt máš pocit, že tam ty kolečka dole něco dělají... neco jako kdyz Walter Nowotny poprve nahodil motor sve 262ky.. cosi mezi prevodovkou a turbinou... mooc pekne.
DÍLENSKÉ ZPRACOVÁNÍ
na 1150 je zřetělně vidět, že to 10 let nazpátek byl TOP model a to v dobách, kdy BMW ještě tolik nešetřilo. Je to detailisticky dotažené, složité a robustní... v dobrém i špatném smyslu. 800 nebyl nikdy úplně top model a navíc je z doby, kdy už BMW více šetří... a je to trochu vidět... minimálně na drobnostech..
----
SEČTENI PODTRŽENO..
pro onroad použití jsem si víceméně jist, že ani jedna motorka nad tou druhou nějak podstatně nevyčuhuje. Kdo tvrdí opak je podle mně v první řadě zabedněnej dogmatik.
Takže ideální stav -- mít v garáži oboje a po týdnu je střídat.
Upravil hicks dne 01.10.2012 23:05
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
jeste jsem k motoru pripral komentar k tem megaendurum, co ted lezou ven.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2