Monti napsal:
díky moc za odpovědi. Prvních 100km jsem se s tím vyloženě pral. Hlavně blbí zlozvyk ze soutěžního endura - podřazování s mezi plynem. Jednou jsem to prubnul v zatáče, to se děli věci. ale postupně jsem si jí ošahával a mooooc my sedí.
Jinak mám v mérku starší 2004 u nás v okolí, cca 44 tis najeto. tak uvidíme.
s meziplynem podrazujeme snad vsichni, ne? jen trochu synchronizuj otacky...
posledních 8 roků jezdím jenom čtyřkolky a ještě jenom s variátorem, tak se nedivte že na tom jezdím jak blb. Jenom jsem si nebyl jistý jak se má GS opravdu chovat. Já do toho zase prijdu.
jinak to, ze to chce padat muze byt i spatnym tlakem + tim, ze to naklopis mimo stredni sloupec spuntu...
pripadne hranou na sjety pneu atd.. pokud jsi ted jezdil 4koly, tak to asi neres.
Kazdopadne do zatacek to pada. Krasne.
ahoj díky za radu, dneska jsem dal druhou jízdu na geesu. chyba s padáním byla ve špatném tlaku v pneu. dofouknul jsem, a teď je to správné chrochtání. Musím uznat že se hezky vede. Volba asi tedy padla, jdu rozbít prasátko.
Monti napsal:
díky moc za odpovědi. Prvních 100km jsem se s tím vyloženě pral. Hlavně blbí zlozvyk ze soutěžního endura - podřazování s mezi plynem. Jednou jsem to prubnul v zatáče, to se děli věci. ale postupně jsem si jí ošahával a mooooc my sedí.
Jinak mám v mérku starší 2004 u nás v okolí, cca 44 tis najeto. tak uvidíme.
s meziplynem podrazujeme snad vsichni, ne? jen trochu synchronizuj otacky...
posledních 8 roků jezdím jenom čtyřkolky a ještě jenom s variátorem, tak se nedivte že na tom jezdím jak blb. Jenom jsem si nebyl jistý jak se má GS opravdu chovat. Já do toho zase prijdu.
jinak to, ze to chce padat muze byt i spatnym tlakem + tim, ze to naklopis mimo stredni sloupec spuntu...
pripadne hranou na sjety pneu atd.. pokud jsi ted jezdil 4koly, tak to asi neres.
Kazdopadne do zatacek to pada. Krasne.
ahoj díky za radu, dneska jsem dal druhou jízdu na geesu. chyba s padáním byla ve špatném tlaku v pneu. dofouknul jsem, a teď je to správné chrochtání. Musím uznat že se hezky vede. Volba asi tedy padla, jdu rozbít prasátko.
gratuluju
tlak je fakt dulezitej... ja jsem linej porad dofukovat a kontrolovat a doplacim na to.. je to cejtit...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Monti napsal:
díky moc za odpovědi. Prvních 100km jsem se s tím vyloženě pral. Hlavně blbí zlozvyk ze soutěžního endura - podřazování s mezi plynem. Jednou jsem to prubnul v zatáče, to se děli věci. ale postupně jsem si jí ošahával a mooooc my sedí.
Jinak mám v mérku starší 2004 u nás v okolí, cca 44 tis najeto. tak uvidíme.
s meziplynem podrazujeme snad vsichni, ne? jen trochu synchronizuj otacky...
posledních 8 roků jezdím jenom čtyřkolky a ještě jenom s variátorem, tak se nedivte že na tom jezdím jak blb. Jenom jsem si nebyl jistý jak se má GS opravdu chovat. Já do toho zase prijdu.
jinak to, ze to chce padat muze byt i spatnym tlakem + tim, ze to naklopis mimo stredni sloupec spuntu...
pripadne hranou na sjety pneu atd.. pokud jsi ted jezdil 4koly, tak to asi neres.
Kazdopadne do zatacek to pada. Krasne.
ahoj díky za radu, dneska jsem dal druhou jízdu na geesu. chyba s padáním byla ve špatném tlaku v pneu. dofouknul jsem, a teď je to správné chrochtání. Musím uznat že se hezky vede. Volba asi tedy padla, jdu rozbít prasátko.
gratuluju
tlak je fakt dulezitej... ja jsem linej porad dofukovat a kontrolovat a doplacim na to.. je