LukyGS: S kardanovou hřídelí to nemá nic společného. Kardanové hřídele jsou stejné od r.04 do r.07 (a "spodní" křížky i "spodní" drážkování jsou stejné u všech modelů r.04 - r.2010(a vejš) - rozdíl je u kardanu jen v jeho části u převodovky - tam je od 08 a vejš větší průměr výstupní hřídele převodovky) - tam by tedy problém s montáží nebyl - koncový převod tam z modelu 2010 a vejš normálně fyzicky namontuješ (stejnej převod - tedy 32/11 mají i konc. převody z 2008 a 2009). Problém je to, že máš model 1200GS, který má brzdy s posilovačem - je jiný počet děr na talířovém kole, jiná (větší) díra na čidlo, a tedy bys měl nefunkční rychloměr a ABS. Já mám 2007 - tedy brzdy bez posilovače jako na 2008(a vejš) - tam to jde.
Upravil Tonda dne 24.09.2012 00:03
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
LukyGs napsal:
Na tom okruhu mu jedna 12ka ujela...
Jinak s tím koncovým převodem je to dost zajímavé, to normálně a bez dalších úprav pasuje na rok 06?
Ta 1200 startovala z první řady, 1100 ze třetí - byla před ním už na startu, pak jezdili dost vyrovnaně - a on jel na TKC.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
LukyGs napsal:
Jo laďák je taky v lánu ale teď by mě žena zabila kdybych si ho i se svody za 30tis. koupil po koupi motoru a pár dalších blbostí. Todle vyjde na tři litry+práce takže do 5000kč a dělá to firma která by mohla bejt zárukou toho že ten výkon půjde nahoru oproti tady tak často zmiňovaných power boxech který sou na nic.
Kup si laďák a otevřeny svody a k tomu KN. Zrovna tady na fóru jeden maník prodává svody+koncovku, sice jetý 2 roky, ale v super stavu, na začátek by ti to stačilo a žena ti to za ty prachy jen schválí
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
LukyGs napsal:
Jo laďák je taky v lánu ale teď by mě žena zabila kdybych si ho i se svody za 30tis. koupil po koupi motoru a pár dalších blbostí. Todle vyjde na tři litry+práce takže do 5000kč a dělá to firma která by mohla bejt zárukou toho že ten výkon půjde nahoru oproti tady tak často zmiňovaných power boxech který sou na nic.
Kup si laďák a otevřeny svody a k tomu KN. Zrovna tady na fóru jeden maník prodává svody+koncovku, sice jetý 2 roky, ale v super stavu, na začátek by ti to stačilo a žena ti to za ty prachy jen schválí
jo z toho kravalu a smradu maji vsichni radost.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
LukyGs napsal:
Jo laďák je taky v lánu ale teď by mě žena zabila kdybych si ho i se svody za 30tis. koupil po koupi motoru a pár dalších blbostí. Todle vyjde na tři litry+práce takže do 5000kč a dělá to firma která by mohla bejt zárukou toho že ten výkon půjde nahoru oproti tady tak často zmiňovaných power boxech který sou na nic.
Kup si laďák a otevřeny svody a k tomu KN. Zrovna tady na fóru jeden maník prodává svody+koncovku, sice jetý 2 roky, ale v super stavu, na začátek by ti to stačilo a žena ti to za ty prachy jen schválí
jo z toho kravalu a smradu maji vsichni radost.
můžeš si tam dát ucpávku, když ti vadí kravál. a smrad - rozdíl nepoznám, ty jo?
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
LukyGs napsal:
Jo laďák je taky v lánu ale teď by mě žena zabila kdybych si ho i se svody za 30tis. koupil po koupi motoru a pár dalších blbostí. Todle vyjde na tři litry+práce takže do 5000kč a dělá to firma která by mohla bejt zárukou toho že ten výkon půjde nahoru oproti tady tak často zmiňovaných power boxech který sou na nic.
Kup si laďák a otevřeny svody a k tomu KN. Zrovna tady na fóru jeden maník prodává svody+koncovku, sice jetý 2 roky, ale v super stavu, na začátek by ti to stačilo a žena ti to za ty prachy jen schválí
jo z toho kravalu a smradu maji vsichni radost.
můžeš si tam dát ucpávku, když ti vadí kravál. a smrad - rozdíl nepoznám, ty jo?
Jo jenže já to chci homologovaný, aspoň tu koncovku aby měla homologaci. Vím že prodáváš svody a koncovku ale to můžu mít nové za 7tis. a taky bez homologace koncovky i svodu. Proč to vůbec prodáváš, nebyl jsi s tím spokojen? Koukal jsem že tam máš opět laděnej svod i koncovku ale značkový a koncovku s homologací
Upravil LukyGs dne 25.09.2012 01:17
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
Mardock napsal:
Luky ty potřebuješ jinou motorku (např. multistradu) a né vostrý vačky
No tak zase todlenc né, ale víš jak to je. Jak si člověk zvykne na určitej výkon tak pak když se to naloží a motorce chvíli trvá než se rozjede tak ten výkon pak tak nějak chceš dohnat aby to jelo plně naložený stejně jak když jedeš sám.
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
Mardock napsal:
Luky ty potřebuješ jinou motorku (např. multistradu) a né vostrý vačky
No tak zase todlenc né, ale víš jak to je. Jak si člověk zvykne na určitej výkon tak pak když se to naloží a motorce chvíli trvá než se rozjede tak ten výkon pak tak nějak chceš dohnat aby to jelo plně naložený stejně jak když jedeš sám.
Já jsem taky měl před GS silnější motorku, ale tuhle potřebu nemám, prostě GS je o něčem jiném, než o výkonu.
LukyGs napsal:
Jo laďák je taky v lánu ale teď by mě žena zabila kdybych si ho i se svody za 30tis. koupil po koupi motoru a pár dalších blbostí. Todle vyjde na tři litry+práce takže do 5000kč a dělá to firma která by mohla bejt zárukou toho že ten výkon půjde nahoru oproti tady tak často zmiňovaných power boxech který sou na nic.
Kup si laďák a otevřeny svody a k tomu KN. Zrovna tady na fóru jeden maník prodává svody+koncovku, sice jetý 2 roky, ale v super stavu, na začátek by ti to stačilo a žena ti to za ty prachy jen schválí
jo z toho kravalu a smradu maji vsichni radost.
můžeš si tam dát ucpávku, když ti vadí kravál. a smrad - rozdíl nepoznám, ty jo?
Jo jenže já to chci homologovaný, aspoň tu koncovku aby měla homologaci. Vím že prodáváš svody a koncovku ale to můžu mít nové za 7tis. a taky bez homologace koncovky i svodu. Proč to vůbec prodáváš, nebyl jsi s tím spokojen? Koukal jsem že tam máš opět laděnej svod i koncovku ale značkový a koncovku s homologací
Koupil jsem akrapoviče, svody jsou pochopitelně nehomologovaný, ale koncovka jo, nicméně tu ucpávku jstem stejně vyndal, není to s ní ono , takhle je to ok.
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
Mardock napsal:
Luky ty potřebuješ jinou motorku (např. multistradu) a né vostrý vačky
No tak zase todlenc né, ale víš jak to je. Jak si člověk zvykne na určitej výkon tak pak když se to naloží a motorce chvíli trvá než se rozjede tak ten výkon pak tak nějak chceš dohnat aby to jelo plně naložený stejně jak když jedeš sám.
Pak si ale taky zvykneš na ten vyšší výkon...
jardajerman@seznam.cz
Mardock napsal:
Luky ty potřebuješ jinou motorku (např. multistradu) a né vostrý vačky
No tak zase todlenc né, ale víš jak to je. Jak si člověk zvykne na určitej výkon tak pak když se to naloží a motorce chvíli trvá než se rozjede tak ten výkon pak tak nějak chceš dohnat aby to jelo plně naložený stejně jak když jedeš sám.
Pak si ale taky zvykneš na ten vyšší výkon...
TAk pak už jedině HOSS BOSS. S motorem z Corvety by to mělo chvilku vydržet
KOCHAČ AMATÉR http://mardock.ra...
Jara Cimrman napsal:
Jsou dvě možnosti, jezdit plně naloženej nebo jezdit s kreditkouJ.C.
Kreditky sebou vozím stále min.2 a plně naložen jezdím tak 1 za dva měsíce když ukecám ženu ať se mnou na motorce někam vyrazí(ukecávám protože bez dětí se jí moc nechce a už mi říkala ať koupím saidku).
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
Té saidce se vyhýbám jak čert kříži, to už by nebyla ta romantika ve dvou kdybych ty naše zbojníky bral i na víkend na moto
http://www.zednic... http://luky2.rajc...