JRM66 napsal:
Ked už sme u tych vík tak, sa popytam či mal niekto z vas panove problem s netesnostou nalievacieho vyčka u originalneho dekliku v ktorom je O-kružok 18x4. Ide o to že pred nedavnom sa robila kontrola vole ventilov a od tejto chvile mi ser.e na lavu nohu z ničoho nič enormne množstvo motoroveho oleja, su aj badatelne stopy po oleji tesne za spominanym vyčkom. Na pravom valci mi od kupi mašiny jemne presakuje podhlavovy O-kružok čo je aj jemne badatelne najma na čižme, ale ta lava strana je niekolko nasobne intenzivnejšia a hlavne to serie dost vyššie mimo čižmu rovno do textilu. Ešte jeden dotaz: Ake použivate vyčko na mot. olej, origo alebo radšej ine tuningove?
Dost často neprolíná olej právě přes ten o-kroužek 18x4 pod víčkem (ten lidi mylně mění), ale okolo o-kroužku, který je mezi tím černým plastovým nalévacím hrdlem a ventilovým víkem (č.dílu 11141340901).
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
To Tonda: Da sa to tesnenie vymenit z vonku bez nutnosti demontaže víka? ..To brnak: Upsss, ja som si nejak nepozorne pozrel manual a žil som v domienke že, su tam dve tesnenia jedno pod valcom a druhe pod hlavou, ale teraz po tvojej interpretacii som si to preveril a dva O-kružky su fakt iba pod valcom.
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.
Vyměňuji ho tak, že ho vytlačím zevnitř víka směrem ven. Potom dobře očistit, dát nový o-kroužek na plastové hrdlo a natlačit zpět. Dva malé o-kroužky jsou jen mezi válcem a blokem (těsní vedení oleje k hlavě válce) + ještě válec/blok motoru je těsnící tmel (silikon). Pod hlavou je těsnění (tak jak ti psal brnak) - jestli ti to prolíná tam, tak je načase sundat hlavu, zkontrolovat dosedací plochy jestli jsou rovné, vše dokonale očistit, dát nové těsnění pod hlavu, nasadit hlavu a vše dotáhnout předepsanými momenty.
Upravil Tonda dne 17.10.2012 08:25
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Tonda napsal:
Vyměňuji ho tak, že ho vytlačím zevnitř víka směrem ven. Potom dobře očistit, dát nový o-kroužek na plastové hrdlo a natlačit zpět.
Každopadne dikes Tondo za info. Pretože to nedokažem z vnutra bez demontaže víka vytlačit tak, sa natiska otazka či už to nie je lepšie vymeniť za napriklad origo bezpečnostne vyčko viz kod: 71 60 7 674 505 SET: OIL COVER LID, LOCKABLE - CHROM pripadne aj niečo ine?
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.
Jestliže máš ten případ, který jsem ti popsal výše (tj. netěsnost o-kroužku /č. dílu 11141340901/ mezi plastovým plnícím hrdlem /č. dílu 11147659578/ a ventilovým víkem) tak ti to bezpečnostní víčko nic neřeší. Musíš nejprve sundat víko, vytlačit plnící hrdlo, vyměnit o-kroužek, natlačit hrdlo zpátky, a potom řešit jestli si necháš zátku plastovou nebo koupíš zamykací od BMW nebo třeba od TT, Wunderlich apod.
Upravil Tonda dne 17.10.2012 09:52
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Zdravím, nevíte někdo rozměr toho o-kroužku co těsní hrdlo nalévání oleje? Včera jsem jel na otočku asi 350km a po jízdě jsem našel olej na víku a pár kapek na nohavici. V sobotu odjíždím na dovolenou a díl z BMW pod číslem 11141340901 bude stejně až příští týden. Zkusil bych ho dle rozměrů koupit zítra v zeleným baráku na Průmyslové. Nejedná se o o-kroužek 18x4, ten jsem pro jistotu měl v zásobě.
Díky za pomoc!
bmwgsa napsal:
A co ho koupit nekde kde je skladem?
Možná, kdybys měl URL na vaší firmu vyplněnou aspoň v profilu (když už ne v podpisu), usnadnilo by to výrazně komunikaci...
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Nemuzu si tu zadarmo delat reklamu.. takze proto.. ale nastesti tady vetsina lidi vi kdo je nejlevnejsi a kdo vetsinu spotrebnich dilu ma většinou skladem tak treba mu nekdo poradi..
Díky všem za rady. Už jsem sehnal viton kroužek dle rady od agentahonzy.
Večer vyměním a po dovolené objednám origo díly. Oba obchody znám a už jsem nakupoval. Potřeboval jsem urgentně a neměl jsem čas objíždět dnes po obchodech.