to co píše vlk se stát může, co je reálnější, že po pádu motorky (třeba i ze stojanu na parkovišti) nebo že vám do kufru ťukne někdo jiný a hned vám přestanou těsnit. V tomto případě už nestačí kufr jen otočit a vylít vodu.
Není nad tašky v kufrech chlapi a to nemluvím o tom, když přijedete někam na ubytko, Vezmu tašku a jdu
Mám boční hliníkáče s brašnama, je to paráda, ale říkám v topcase bude jen helma když někde zastavím, jinak tam bude foťák případně ještě kamera za jízdy... Takže fakt budu polstrovat kobercem
Já mám v kufrech tašky jak píše 3X je to výhoda někam dojedeš bafneš tašky a mažeš,ale polstrování chci udělat taky ale z důvodu aby když dám něco vychlazeného do kufru aby si to udrželo chvílu svou teplotu takže asi seženu buď mirelon a nebo karimatku
Což výhoda to je, ale říkám, že mi jde o to abych tam pohodlně uložil a vyndal helmu a nemusel se ještě navíc prát s taškou..., která mi svým otvorem ještě zmenšuje manipulační prostor.
Takže nakonec to opravdu vyhrál zátěžák na dně na překrytí šroubů, prostupu na kabel (pro měnič napětí) a taky měkkému dnu kvůli helmě je použit 2cm molitan na kterém je volně položen také zátěžový koberec. Koberec je v jednom kuse kolem dokola, k uchycení byl použit Chemopren Extrem - pěkně to tedy zatím smrdí ale snad to o to bude lépe držet :-)
Nejdříve jsem kufr z opatrnosti zabalil do strečové fólie, dno zalepil krycí páskou - stejně jako horní hranu kufru (abych to nezpatlal chemoprénem...). Potom jsem krejčovským metrem pořádně naměřil délku a radši asi 3cm přidal (radši víc než mín):-) a postupně začal lepit - lepidlo jsem z tuby nanášel jak na koberec tak na stěnu kufru... a postupně dolepoval poslední stěnu jsem si nechal volně a jen jsem zatlačil koberec abych viděl kde vyjde spoj a zde jsem přebytečný kus odstřihl, poté nanesl zezadu lepidlo + lepidlo na stěnu kufru, zamáčknul a čekal :-) - zatím to pěkně smrdí :-)
Poté jsem vzal ten 2cm molitan, zaříznul aby odpovídal dnu kufru a ještě po obdovu jsem seřízl spodní hranu cca do 45° aby též kopírovala dno kufru - sedí perfektně... drobné nerovnosti molitan hezky vyrovná a poté je zakryt jen navolno položeným kusem zátěžového koberce. Jinak náklady bez lepidla cca 200Kč (a to proto, že mi museli řezat z 4m šírky koberce 40cm pruh :-D)
HonzaGS-SV napsal:
Takže nakonec to opravdu vyhrál zátěžák na dně na překrytí šroubů, prostupu na kabel (pro měnič napětí) a taky měkkému dnu kvůli helmě je použit 2cm molitan na kterém je volně položen také zátěžový koberec. Koberec je v jednom kuse kolem dokola, k uchycení byl použit Chemopren Extrem - pěkně to tedy zatím smrdí ale snad to o to bude lépe držet :-)
Nejdříve jsem kufr z opatrnosti zabalil do strečové fólie, dno zalepil krycí páskou - stejně jako horní hranu kufru (abych to nezpatlal chemoprénem...). Potom jsem krejčovským metrem pořádně naměřil délku a radši asi 3cm přidal (radši víc než mín):-) a postupně začal lepit - lepidlo jsem z tuby nanášel jak na koberec tak na stěnu kufru... a postupně dolepoval poslední stěnu jsem si nechal volně a jen jsem zatlačil koberec abych viděl kde vyjde spoj a zde jsem přebytečný kus odstřihl, poté nanesl zezadu lepidlo + lepidlo na stěnu kufru, zamáčknul a čekal :-) - zatím to pěkně smrdí :-)
Poté jsem vzal ten 2cm molitan, zaříznul aby odpovídal dnu kufru a ještě po obdovu jsem seřízl spodní hranu cca do 45° aby též kopírovala dno kufru - sedí perfektně... drobné nerovnosti molitan hezky vyrovná a poté je zakryt jen navolno položeným kusem zátěžového koberce. Jinak náklady bez lepidla cca 200Kč (a to proto, že mi museli řezat z 4m šírky koberce 40cm pruh :-D)
to bude při převozu jen na zrcadlovku v brašně a když se půjde na výšlap tak se tam dá helma a zamkne... jinak zas tak tvrdý není - je to ten pružnější a měkčí - není zespoda pogumovaný...