Novej napsal:
já to poznal podle toho že brzdím jen a jen přední a destičky měním jen vzadu :-)
Me se zadni nesjizdej. Taky pouzivam jen predni brzdu.
Mám takovou za roky vysledovanou zkušenost, že se zadní desky o dost dříve ojedou na modelech s posilovačem (dá se říct odhadem tak o třetinu dříve). Přitom obojí systém brzd (ať s posilovačem nebo bez něj) je duální. Vysledováno u lidí, o kterých dá se říci vím jak jezdí, jezdí za mnou na servis delší dobu a jezdí stejný desky.
Upravil Tonda dne 15.10.2012 09:34
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Novej napsal:
já to poznal podle toho že brzdím jen a jen přední a destičky měním jen vzadu :-)
Me se zadni nesjizdej. Taky pouzivam jen predni brzdu.
Mám takovou za roky vysledovanou zkušenost, že se zadní desky o dost dříve ojedou na modelech s posilovačem (dá se říct odhadem tak o třetinu dříve). Přitom obojí systém brzd (ať s posilovačem nebo bez něj) je duální. Vysledováno u lidí, o kterých dá se říci vím jak jezdí, jezdí za mnou na servis delší dobu a jezdí stejný desky.
Ja menil zadni desky jen jednou. Nevim kdy, ale je to uz dost dlouho. Dal jsem zase orig. a rozhodne nejsou sjety. Takze na 100tkm jsem na druhy sade, ktera toho ma jeste hodne pred sebou.
Já měnil poprvé zadní desky v 38tis. Přední byli cca v polovině. Jezdím stylem brzda plyn a mám model 2007.
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
Já měnil zadní desky před dvěma měsícema -cca 3000 km- a teď už jsou na kaši znova (sintrovaný FERODO) respektive je na kaši pravá destička po směru jízdy, tudíž ta, na kterou netlačí pístky A k tomu navíc je zadní kotouč po smrti. Najeto má motorka 34800km
Brzdím předkem a dávám si majzla abych za jízdy nestál na zadní brzdě. Když dám moto na centrál stojan, zabrzdím, pustím brzdu, tak se kolo volně točí. Kdo mi prozradí kde je zakopanej pes?
Duály se taky poznaj tak, že nelze BURNOUTem spálit zadní gumu
Upravil Stewe dne 15.10.2012 18:19
GSA 1250 Rallye 2024
Stewe napsal:
Já měnil zadní desky před dvěma měsícema -cca 3000 km- a teď už jsou na kaši znova (sintrovaný FERODO) respektive je na kaši pravá destička po směru jízdy, tudíž ta, na kterou netlačí pístky A k tomu navíc je zadní kotouč po smrti. Najeto má motorka 34800km
Brzdím předkem a dávám si majzla abych za jízdy nestál na zadní brzdě. Když dám moto na centrál stojan, zabrzdím, pustím brzdu, tak se kolo volně točí. Kdo mi prozradí kde je zakopanej pes?
Duály se taky poznaj tak, že nelze BURNOUTem spálit zadní gumu
ferodo vyhoď,dej originál a využívej brzdný účinek motoru a uvidíš,že vydrží.
Dum spiro,spero.
Stewe - desky a kotouče určitě Brembo nebo TRW. Desky Ferodo a GoldFren jsou největší rašple na kotouče. Taky si zkontroluj jak je na tom plovoucí uložení zadního třmenu - někdy je pěkně zatuhlé a potom nechodí. Taky si zkontroluj vůli zadního kola - jestli je větší než 1mm od osy kola vůči ráfku, tak je to taky špatně a má to v kombinaci se zatuhlým plovoucím třmenem na "žraní" desek velký vliv.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
A určitě si promazej pístky vysokoteplotní vazelinou... měl jsem stejný problém na předku, kdy byly destičky OK, ale levá strana na předku (tam kde nejsou pístky) byla už na plech..
bylo to tím, že se špatně vracel jeden pístek, tedy spíše se ani nevysunoval...
tak jsem všude nasadil bremba (poloviční cena originálu, přitom je to to samé) a zatím spokojenost. jen před sezonou, to promažu znova.
Když je vůle, cesta se najde
Díky pánové. Vysokoteplotní vazelínu už mám koupenou + ještě pro sichr vyměním brzdovku. Takže bez obav můžu koupit zubatej kotouč od TRW a k tomu desky od bremba ju?
GSA 1250 Rallye 2024
Stewe napsal:
Díky pánové. Vysokoteplotní vazelínu už mám koupenou + ještě pro sichr vyměním brzdovku. Takže bez obav můžu koupit zubatej kotouč od TRW a k tomu desky od bremba ju?
Určitě.. a kup červený Bremba
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Stewe>to,že využíváš brzdného účinku motoru neznamená,že by jsi si neužil jízdu,stačí zavřít plyn o pár metrů dříve a věř mi,že se po silnici nijak neplazím.je to jako by jsi si ztěžoval,že ti okruhová motorka žere jako blázen benzín,destičky i gumy.Je to v rukách a v hlavě.
Dum spiro,spero.
Biker775> já si nestěžoval, já jen řeším problém. Samozřejmě, že využívám brzdného účinku motoru, ale na brždění tam dali páni v Deutschlandu BREMBA a hádej na co. Jestli jezdí někdo tak nebo onak, o tom diskuze není.
Další otázka: Lze nějakým způsobem ty duální brzdy vypnout?
GSA 1250 Rallye 2024
Kucí, jakou používáte vysokoteplotní vazelínu na čepy? Dejte mi typ na nějakej e-shop, projížděl jsem net a týhle vazelíny se dá sehnat míň jak uranu...
Jo, je to ono, ale taky prakticky nesehnatelný. Narazil jsem jen na jeden obchod. Né že bych jich potřeboval víc, ale překvapuje mě, že to asi nikdo nepotřebuje, zřejmě se čepy mažou kuníma hovn*ma... Ale stejně Tondo dík...