jj.. at urcite zustane a referuje.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Waltr napsal:
Byla to jedna z eventualit, docela se mi líbí. Ale nesmím si ji prohlížet z blízka. Tak ať ti slouží k spokojenosti. Slyšel jsem na ni nějakou story o vačkách ...ale vše má své.
Práve že z blízka ma hodne stále prekvapoje , detaily, kavalitné komponenty, páčky ,brzdy, už v základe neni čo meniť , potrebuje len deflektor.Včera som sa hral s nastavením podvozku a teraz je to fakt dobré , Chlapci si dali záležať ,že čo prinesie budúcnosť uvidíme. Oproti prvému modelu je o hodne lepšia , celkom pružne zareagovali na nedostatky.
Waltr napsal:
Byla to jedna z eventualit, docela se mi líbí. Ale nesmím si ji prohlížet z blízka. Tak ať ti slouží k spokojenosti. Slyšel jsem na ni nějakou story o vačkách ...ale vše má své.
Práve že z blízka ma hodne stále prekvapoje , detaily, kavalitné komponenty, páčky ,brzdy, už v základe neni čo meniť , potrebuje len deflektor.Včera som sa hral s nastavením podvozku a teraz je to fakt dobré , Chlapci si dali záležať ,že čo prinesie budúcnosť uvidíme. Oproti prvému modelu je o hodne lepšia , celkom pružne zareagovali na nedostatky.
hod sem prosim PORADNE fotky i detailu...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
no mě tedy tenkráte zklamalo především zpracování brýlí, rámu v oblasti výfuků a výfuk. Na to jak se tvářil zpracováním motor- tedy emblém, mi přišlo jako od číňanů. Ale možn je změněno, a možná mám prostě jiný vkus.
Waltr napsal:
no mě tedy tenkráte zklamalo především zpracování brýlí, rámu v oblasti výfuků a výfuk. Na to jak se tvářil zpracováním motor- tedy emblém, mi přišlo jako od číňanů. Ale možn je změněno, a možná mám prostě jiný vkus.
Hlavně si dotahuj šrouby objímek na horních brýlích. Rády se povolují.
Soichiro Honda: "Život se měří okamžiky, které se dotknou Tvého srdce"
12GS [2004] 16GT [2012]
sanko napsal:
Dnes prvých sto km Je to velmi príjemná motorka. Celkom si viem predstaviť že spolu zostarneme.
Velka gratulace. Zklamany nebudes. Mam 40tis a bez sebemensi zavadicky.
Hlavne to ma koule a kdyz za to vezmes tak tak dychavicna GS-a nechas cucet do vyfuku "cinske vyroby"
Guzzisti jsou fajn skupina
Gratulace k italce. To sis teda pohnul s tou změnou motorky. Ani ne před měsícem si referoval minirecenzi na 650 twin, kde si zmiňoval, že máš v plánu přejít na guzzi a už je tu holka snědá italská. tak ať moc nezlobí, jak to mají ve zvyku.
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Waltr napsal:
no mě tedy tenkráte zklamalo především zpracování brýlí, rámu v oblasti výfuků a výfuk. Na to jak se tvářil zpracováním motor- tedy emblém, mi přišlo jako od číňanů. Ale možn je změněno, a možná mám prostě jiný vkus.
Maš pravdu taliani nikdy nemali vkus
nemuzu vice nesouhlasit.
treba Aprilie jsou dlouhodobe NADHERNY. To same Ducati.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
sanko napsal:
Dnes prvých sto km Je to velmi príjemná motorka. Celkom si viem predstaviť že spolu zostarneme.
Velka gratulace. Zklamany nebudes. Mam 40tis a bez sebemensi zavadicky.
Hlavne to ma koule a kdyz za to vezmes tak tak dychavicna GS-a nechas cucet do vyfuku "cinske vyroby"
Guzzisti jsou fajn skupina
zavadejici informace
a) asi jsi nejel na 2010 DOHC
a uz vubec ne na osmikile
c) nemluve o 1200 GS LC
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
sanko napsal:
Dnes prvých sto km Je to velmi príjemná motorka. Celkom si viem predstaviť že spolu zostarneme.
Velka gratulace. Zklamany nebudes. Mam 40tis a bez sebemensi zavadicky.
Hlavne to ma koule a kdyz za to vezmes tak tak dychavicna GS-a nechas cucet do vyfuku "cinske vyroby"
Guzzisti jsou fajn skupina
zavadejici informace
a) asi jsi nejel na 2010 DOHC
a uz vubec ne na osmikile
c) nemluve o 1200 GS LC
Jetli je to opravdu Guzista tak to njkdy nepochopí...
Nerád by som tu porovnával BMW vs MG bola to taká stastná náhoda táká rychlá výmena. Som hodne promiskuitný na motorky, preto o nej poviem len nestrannu pravdu, lebo nemám problem ju pustiť dalej ako som to už vela krát urobil.
No,ale po 1000km krásneho vikendu sa na pár sezon asi "usadím".
Ked som do toho šiel, bal som sa hmotnosti /preto ju neskusený predmajitel predal, neuvedomil si že nie je pre začiatočníka/ ale je prekvapivo ovladatelná a tým že má predsunutý predok perfektne cítiť predok či na šotoline alebo drobné šmyky na ceste.
Jazdím hodne vo dvojici a manželka sa rada opiera o kufor čím trebárs 650ku alebo BUELLa v poriadných zákrutách trochen rozhadzovalo. MG je jak klinec na ceste. Motor ma vlastný feeling do 4500 vyslovene čopruješ a za krásneho hlbokého bublania sa rozbaluje od najnižších otáčok zo zákrut, vyslovene cítiš každý uder piestu je to fakt návykové.A nad 4500 je to iná motorka a možeš ísť palbu. V sérii má krásny hlboký zvuk a dokonca som čítal že s ladákom ho stratíš ale pre usporu asi 7kg ho asi raz kupim.
Mimo asfaltu pekne v stupačkách trialovo na volnobech ako traktor, prekvapivo dobre sa ovláda cez spojku všetko "cítiť" a reaguje tak ako má, šotoliny s manželkou v pohode asi nahodím štuple.Ozaj a ABS zapína naozaj až ked treba , zadná brzda na rozdiel od mnohých motoriek funguje fakt dobre, predná na jeden prst funguje tak že ženu by som ani neudržal. A fakt je pohodlná a baví celý deň a nemusíš pritom ísť palbu, nežene ta ako nejaký štvovalec a nenudí ako napríklad V stom.
Negatíva - pre niekoho vibrácie pre mna erekcia aj manželka si chváli spotreba 5,5-6,2 vo dvojici aj to je v pohode.
Takže zostáva a teším sa z nej stále viac.
Nicholas1 napsal:
Víte, proč se majitelé italských motorek na silnici nezdraví?
No protože se už jednou zdravili - ráno v servise...;-)
Jooooo, to uz jsem slysel na kamiony Mercedes, Harleye, Fordy.
V poho, jen jsem napsal, ze jsem s Guzzi spokojeny. Dlouho jsem premyslel i o GS a proste jsem se rozhodl takhle a nelituji.
Budu ji mit 5 sezonu a priste pri vyberu urcite "GS vodnika" nevynecham. Ten papirovy vykon slibuje trochu neco navic. Vyzkousime, uvidime.
Rad na vase forum chodim a rozhodne se nechci dohadovat. Nasel jsem zde spoustu inspiraci a rad.
Treba pristi sezonu s vrtuli v profilu
docik napsal:
Rad na vase forum chodim a rozhodne se nechci dohadovat. Nasel jsem zde spoustu inspiraci a rad.
Treba pristi sezonu s vrtuli v profilu
nejde o dohadovani... jde o argumenty
uz jenom to, ze pises o GS je divny... mezi 11kou a 12 DOHC je celkem -- ted myslim motorove -- rozdil.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
sanko napsal:
Nerád by som tu porovnával BMW vs MG bola to taká stastná náhoda táká rychlá výmena. Som hodne promiskuitný na motorky, preto o nej poviem len nestrannu pravdu, lebo nemám problem ju pustiť dalej ako som to už vela krát urobil.
No,ale po 1000km krásneho vikendu sa na pár sezon asi "usadím".
Ked som do toho šiel, bal som sa hmotnosti /preto ju neskusený predmajitel predal, neuvedomil si že nie je pre začiatočníka/ ale je prekvapivo ovladatelná a tým že má predsunutý predok perfektne cítiť predok či na šotoline alebo drobné šmyky na ceste.
Jazdím hodne vo dvojici a manželka sa rada opiera o kufor čím trebárs 650ku alebo BUELLa v poriadných zákrutách trochen rozhadzovalo. MG je jak klinec na ceste. Motor ma vlastný feeling do 4500 vyslovene čopruješ a za krásneho hlbokého bublania sa rozbaluje od najnižších otáčok zo zákrut, vyslovene cítiš každý uder piestu je to fakt návykové.A nad 4500 je to iná motorka a možeš ísť palbu. V sérii má krásny hlboký zvuk a dokonca som čítal že s ladákom ho stratíš ale pre usporu asi 7kg ho asi raz kupim.
Mimo asfaltu pekne v stupačkách trialovo na volnobech ako traktor, prekvapivo dobre sa ovláda cez spojku všetko "cítiť" a reaguje tak ako má, šotoliny s manželkou v pohode asi nahodím štuple.Ozaj a ABS zapína naozaj až ked treba , zadná brzda na rozdiel od mnohých motoriek funguje fakt dobre, predná na jeden prst funguje tak že ženu by som ani neudržal. A fakt je pohodlná a baví celý deň a nemusíš pritom ísť palbu, nežene ta ako nejaký štvovalec a nenudí ako napríklad V stom.
Negatíva - pre niekoho vibrácie pre mna erekcia aj manželka si chváli spotreba 5,5-6,2 vo dvojici aj to je v pohode.
Takže zostáva a teším sa z nej stále viac.
S tímto příspěvkem by jsi získal ocenění na nějakém Guzzi fórumožná by si potom víc guzzistů koupilo to skvělé Stelvio
Hele neber to osobně, ale přečetl jsem několik testů, a nesouhlasí tam nic.
Tedy skoro, někde psali že do 6000t to nejede. Nic ve zlém, já na ni nikdy nejel, a zajímalo by mě to. Ale fakt je ten, že GS je prostě vždy vítěz, a ostatní se snaží přiblížit. Ale taky je dost možné že ti prostě více sedla, a to je dobře. Užívej.
Waltr: ja som písal svoje pocity a mám s čím porovnať Buell XB 12 Ullysses , Ducati Multistrada 1100, Yamaha MT01, a stále jazdím motokros a enduro, keby to bola blbost tak to predám a hotovo.
Ja ti ale neberem ze máš najlepsiu motorku na svete, nemusíš si vymýšlať.
sanko napsal:
Waltr: ja som písal svoje pocity a mám s čím porovnať Buell XB 12 Ullysses , Ducati Multistrada 1100, Yamaha MT01, a stále jazdím motokros a enduro, keby to bola blbost tak to predám a hotovo.
Ja ti ale neberem ze máš najlepsiu motorku na svete, nemusíš si vymýšlať.
Tak poté co jsi tady zveřejnil seznam křápů se kterými to srovnáváš tak je mi jasné,že jsi z toho nadšený.....