vlastimil napsal:
1100GS už předělávám k obrazu svému (tak aby se co nejvíce podobala R100vce) a potřebuji poradit jaký výfuk koupit?Určitě ne LeoVince.Díky.
Laser s komplet svodem + KN filtr
KN už tam mám, kdo prodává Laser v ČR?
....treba Moto Travnicek v Uherskem Brode.
R 100 GS PD, 1995
R 1200 GSA, 2012
R 1100 GS, 1998
F 650 GS, 2005
XT 600 Z TÉNÉRÉ, 1990
Historie: Africa Twin XRV 650, 1989
Truhla nemá kapsičky a zážitky Ti nikdo nesebere. www.lj-tech.cz
Docela peknej Zach za deset papiru! http://www.ebay.d...51a27438a0
Upravil JRM66 dne 19.10.2012 22:43
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.
Mardock napsal:
no já nevím ale mě ten zach příjde jako pěkná nuda viz video. Sice je to 1150 ale to je fuk.
no, neviem na čo pozeráš pri výbere laďáku ty, ale u mňa je to 1 hmotnosť, 2 veľkosť , 3 hlučnosť ( osobne chcem čo najtichší ) a až na poslednom mieste je samotný zvuk. Mám Remus ale chystám sa na zmenu za Zacha
Glock-plastik fantastik :-)
Mardock napsal:
no já nevím ale mě ten zach příjde jako pěkná nuda viz video. Sice je to 1150 ale to je fuk.
Tak zaprvé tam má vložku...a pokud to má za katem,tak to má jen hlubší zvuk. Pokud ho dáš za Y-svod (což mám Já) tak je to řev z pekel...
Upravil zetor dne 20.10.2012 10:41
Mardock napsal:
no já nevím ale mě ten zach příjde jako pěkná nuda viz video. Sice je to 1150 ale to je fuk.
no, neviem na čo pozeráš pri výbere laďáku ty, ale u mňa je to 1 hmotnosť, 2 veľkosť , 3 hlučnosť ( osobne chcem čo najtichší ) a až na poslednom mieste je samotný zvuk. Mám Remus ale chystám sa na zmenu za Zacha
Mardock napsal:
no já nevím ale mě ten zach příjde jako pěkná nuda viz video. Sice je to 1150 ale to je fuk.
Tak zaprvé tam má vložku...a pokud to má za katem,tak to má jen hlubší zvuk. Pokud ho dáš za Y-svod (což mám Já) tak je to řev z pekel...
a za třeti na 1100 gs je právě obří katalyzátor na kterej se to napojí
.....no a ten katalyzator je potreba dat do prd.ele, nahradit jednoduchym svodem a pak to zni aj jede lip. Me to dokonce aj min zere...
R 100 GS PD, 1995
R 1200 GSA, 2012
R 1100 GS, 1998
F 650 GS, 2005
XT 600 Z TÉNÉRÉ, 1990
Historie: Africa Twin XRV 650, 1989
Truhla nemá kapsičky a zážitky Ti nikdo nesebere. www.lj-tech.cz
Mardock napsal:
no já nevím ale mě ten zach příjde jako pěkná nuda viz video. Sice je to 1150 ale to je fuk.
Tak zaprvé tam má vložku...a pokud to má za katem,tak to má jen hlubší zvuk. Pokud ho dáš za Y-svod (což mám Já) tak je to řev z pekel...
a za třeti na 1100 gs je právě obří katalyzátor na kterej se to napojí
.....no a ten katalyzator je potreba dat do prd.ele, nahradit jednoduchym svodem a pak to zni aj jede lip. Me to dokonce aj min zere...
o tom nepochybuju, že to půjde takhle udělat. A kolik stojí nechat udělat takovej svod (když nemáš kámoše co to umí udělat) ?
KOCHAČ AMATÉR http://mardock.ra...
Mardock napsal:
no já nevím ale mě ten zach příjde jako pěkná nuda viz video. Sice je to 1150 ale to je fuk.
Tak zaprvé tam má vložku...a pokud to má za katem,tak to má jen hlubší zvuk. Pokud ho dáš za Y-svod (což mám Já) tak je to řev z pekel...
a za třeti na 1100 gs je právě obří katalyzátor na kterej se to napojí
.....no a ten katalyzator je potreba dat do prd.ele, nahradit jednoduchym svodem a pak to zni aj jede lip. Me to dokonce aj min zere...
Chlape,Ty jsi můj člověkTebe mi seslalo samo nebeale teď mi napiš kde koupím ten mezisvod se závitem pro lambdu mezi koleno a tlumič Zach na 1100GSDíky
Mardock napsal:
no já nevím ale mě ten zach příjde jako pěkná nuda viz video. Sice je to 1150 ale to je fuk.
Tak zaprvé tam má vložku...a pokud to má za katem,tak to má jen hlubší zvuk. Pokud ho dáš za Y-svod (což mám Já) tak je to řev z pekel...
a za třeti na 1100 gs je právě obří katalyzátor na kterej se to napojí
.....no a ten katalyzator je potreba dat do prd.ele, nahradit jednoduchym svodem a pak to zni aj jede lip. Me to dokonce aj min zere...
Chlape,Ty jsi můj člověkTebe mi seslalo samo nebeale teď mi napiš kde koupím ten mezisvod se závitem pro lambdu mezi koleno a tlumič Zach na 1100GSDíky
Trochu se tu plete 1150 a 1100, ale...
Výrobci s homologací pro 1100GS
(Laser, Leo Vince, Remus, G.P.R.) jsou včetně mezisvodu se závitem pro lambdu.
Zach je i s katem, tam by jsi musel řešit mezisvod sám.
Trochu oživíme.. má někdo zkušenost s tlumivkou za katik ? Zkoušel někdo nechat origo katik a dat jen tlumivku..krom toho celku od zachu. Nebo něco co neřve s mezisvodem..
Vyjel jsem a nevim kdy se vrátím.
jirk123 napsal:
Trochu oživíme.. má někdo zkušenost s tlumivkou za katik ? Zkoušel někdo nechat origo katik a dat jen tlumivku..krom toho celku od zachu. Nebo něco co neřve s mezisvodem..
Nic pořádného jsem nesehnal tak jsem tu 11ctku raději prodal
jirk123 napsal:
Trochu oživíme.. má někdo zkušenost s tlumivkou za katik ? Zkoušel někdo nechat origo katik a dat jen tlumivku..krom toho celku od zachu. Nebo něco co neřve s mezisvodem..
Jo, v tomhle stádiu jsem já. Teď mam na mašině konfiguraci:
Symetrické parohy z R1100RT, Kat Zach (Zach to vyrábí z originálních R1100 výfuků) + koncovka Zach pro R1100RT (rovná, namísto ohnutá výstupní trubka). Místo KATu se dá normálně použít mezisvod, pasuje mi tam půlmetrová trubka z laďáku bez KATu. Rozdíl zvuku proti KATu jsem zatim nezkoušel, bo je zima a neni čas. Konfigurace KAT+Zach je asi ten nejtišší laďák, co jsem kdy slyšel. Chápu že je to KATem. Mě je to příjemný, nemam rád, když jsem zbytečně slyšet, ale tiché hluboké dunění už má trochu koule. Proti origo kamnům z 1100 je to lehčí, ale díky KATu se to s LeoVincem ani Barracudou oválem, co mam doma nedá srovnat. Já hodnotim u výfuku:
1) homologaci a vliv na průběh výkonu (s dírou bych nejezdil a bez homologace radši jenom po ČR)
2) zvuk
3) vzhled
4) hmotnost
Melizoy přiložený následující obrázek:
[43.03Kb]
Wer später bremst, fährt länger schnell.
jirk123 napsal:
Trochu oživíme.. má někdo zkušenost s tlumivkou za katik ? Zkoušel někdo nechat origo katik a dat jen tlumivku..krom toho celku od zachu. Nebo něco co neřve s mezisvodem..
Jo, v tomhle stádiu jsem já. Teď mam na mašině konfiguraci:
Symetrické parohy z R1100RT, Kat Zach (Zach to vyrábí z originálních R1100 výfuků) + koncovka Zach pro R1100RT (rovná, namísto ohnutá výstupní trubka). Místo KATu se dá normálně použít mezisvod, pasuje mi tam půlmetrová trubka z laďáku bez KATu. Rozdíl zvuku proti KATu jsem zatim nezkoušel, bo je zima a neni čas. Konfigurace KAT+Zach je asi ten nejtišší laďák, co jsem kdy slyšel. Chápu že je to KATem. Mě je to příjemný, nemam rád, když jsem zbytečně slyšet, ale tiché hluboké dunění už má trochu koule. Proti origo kamnům z 1100 je to lehčí, ale díky KATu se to s LeoVincem ani Barracudou oválem, co mam doma nedá srovnat. Já hodnotim u výfuku:
1) homologaci a vliv na průběh výkonu (s dírou b
[justify]
[/justify]ych nejezdil a bez homologace radši jenom po ČR)
2) zvuk
3) vzhled
4) hmotnost
No tak tohle bych chtěl zkusit.. az to vizkousis tak pisni.. když ti zbude tlumič se kterým to nebude mít propat a díru..tak bych ho koupil.
Vyjel jsem a nevim kdy se vrátím.
Mám to jako Melizoy - Zach za katem. Ve vyústění má být trubka, kterou nemám, což se nelíbilo jednomu švýcarskému policistovi, naštěstí to prošlo. Hluboké bublání nemá chybu, když se přidá, je to víc slyšet a potvrzují to i jezdci za mnou. Nicméně žádný obtěžující randál, kdy ho po celém dni v sedle slyšíš ještě celou noc a tak je to myslím u turistické motorky v pořádku. Takže design nuda, randál nic moc, kluci nekupujte ho, jsem rád že nás zachařů moc není...:-):-)
Laser svod nahrazující kat, Laser koncovka s vyjímatelnou vložkou, KN filtr.
Jsem s tím naprosto spokojen, plynulý průběh otáček, jede to už odspoda a zvuk se okolostojícím taky moc zamlouvá, zejména při sportovní vložce. Akorát se s tím nedá jet na víc dní, to je lepší tam dát tu homologovanou vložku, bo máš hlavně na dálnici hučák v hlavě večer.
[165.24Kb]
Upravil LiborJ dne 12.03.2013 10:17
R 100 GS PD, 1995
R 1200 GSA, 2012
R 1100 GS, 1998
F 650 GS, 2005
XT 600 Z TÉNÉRÉ, 1990
Historie: Africa Twin XRV 650, 1989
Truhla nemá kapsičky a zážitky Ti nikdo nesebere. www.lj-tech.cz
Docela mne zaujaloa poznámka "Akorát se s tím nedá jet na víc dní...". Jak kdosi řekl - "podle vkusu každého soudruha", nicméně vzpomínám na doby, kdy moje Kalaharka bylo jediné GS široko daleko, snad všichni majitelé v ČR se osobně znali, byli jsme hrdí na originální, tiché výfuky a smáli se čopristům budícím pozornost randálem pod záminkou bezpečnosti. Motorky jsme tunili jen cestovatelsky a tak, aby se na nich právě dalo bez problémů jezdit víc dní. Doba pokročila, chopperisté mají tišší výfuky, integrální helmy a textilní oblečení a GS je masová záležitost se vším všudy. Ale chápu to, jiný výfuk mám taky ale občas si postesknu po časech, kdy byl člověk vyjímečný i na sériovém GS..
PS: Mimochodem nemá někdo Zach s vložkou a nemohl by ji nafotit a popsat? Rád bych ji kvůli cestám do některých zemí měl, i když i bez ní je výfuk poměrně tichý, jen to krásné hlubší brumlání...:-)
Ivan napsal:
Docela mne zaujaloa poznámka "Akorát se s tím nedá jet na víc dní...". Jak kdosi řekl - "podle vkusu každého soudruha", nicméně vzpomínám na doby, kdy moje Kalaharka bylo jediné GS široko daleko, snad všichni majitelé v ČR se osobně znali, byli jsme hrdí na originální, tiché výfuky a smáli se čopristům budícím pozornost randálem pod záminkou bezpečnosti. Motorky jsme tunili jen cestovatelsky a tak, aby se na nich právě dalo bez problémů jezdit víc dní. Doba pokročila, chopperisté mají tišší výfuky, integrální helmy a textilní oblečení a GS je masová záležitost se vším všudy. Ale chápu to, jiný výfuk mám taky ale občas si postesknu po časech, kdy byl člověk vyjímečný i na sériovém GS..
PS: Mimochodem nemá někdo Zach s vložkou a nemohl by ji nafotit a popsat? Rád bych ji kvůli cestám do některých zemí měl, i když i bez ní je výfuk poměrně tichý, jen to krásné hlubší brumlání...:-)
Často jsem nocoval na cestách ve vinici, olivovém sadu, u někoho na zahradě nebo na kraji soukromého pozemku s tím, že jsem tam večer za tmy nebo v noci dorazil a už se mi nechtělo dál, tak jsem se tam rozplácl na zem nebo do stanu. Když ráno majitel přišel, viděl že je kolem čisto, dali jsem si panáka, pokecali a jelo se dál. Doject takhle někam s laďákem, ráno vstanu a motorku nenajdu nebo se probudím s vidlema v ledvinách.
Takže já laďák neřeším a z těchto důvodů jsem rád za originál.
-----
Také pamatuju ty časy kdy GS 1100 měl Špáča z BMW, Igor Br., Ivan, pak někdo další z Hradce a víc lidí jsem neznal ani z doslechu... když jsem tu jebku kupoval, ani jsem se něměl koho zeptat, jak to má vlastně vypadat.
Upravil Hrabe_X dne 13.03.2013 10:28
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /