Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Ostatní :: Volná diskuze
Strana 2 z 2:   1    2  
 
BMW vs. KTM .......... Bitka v lese.
Robert
#21 
Přidané 10.06.2008 09:29
Avatar člena


Příspěvků: 1838
Registrace: 19.06.07
Společné foto.
Robert přiložený následující obrázek:


[184.39Kb]
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
 
Vjetrnik
#22 
BMW vs. KTM .......... Bitka v lese.
Přidané 10.06.2008 10:53
Avatar člena


Příspěvků: 7209
Registrace: 09.10.07
když jako druhou moto, tak ostrou 450, ale ne tyhle povadlé 650.....brrr

není to ani ostré, ani cestovní....příliš kompromisní stroje....jako jedinný stroj ano (třeba G650 v kitu od Touratechu, co tu o něm před časem mluvil TomasTT), jako druhý nikoliv....
 
Remarko
#23 
BMW vs. KTM .......... Bitka v lese.
Přidané 10.06.2008 11:05
Avatar člena


Příspěvků: 128
Registrace: 01.04.08
Roberte, dobre napsane! Mam podobny pocit.
Dopoledne jsem jezdil jen na BMW a celkem rychle mi padlo do ruky. Odpoledne jsem presedlal na KTM. Hned me dostal motor! Jel jak z praku. Fakt bomba. Pak jsem s KTM vjel do lesa a bylo to hodne narocne. Tvrdej podvozek, ne uplne idealni zprevodovani. Hlavne 2 st. pri pomale jizde toho uz moc nepobral. Motor hodne skulam za retez. Proste tahle motorka chce, aby za ni jezdec furt tahal.

U BMW je to vse plynulejsi. Motor ma vic sily v nizkych, ale dokaze byt taky hodne rychly. V terenu mi vic vyhovovalo X, ktere vse krasne "propluje". Neni to takove maso jako KTM, kde si jezdec uzije spoustu "narocne" zabavy. Hodne kritizovany zadni tlumic mi prisel ok. Pobere vsechny nerovnsti, ale od zadniho kola, nedostavas tolik informaci, jako od WP, ktery ma KTM.


 
www.artbureau.cz
SPEEDY
#24 
BMW vs. KTM .......... Bitka v lese.
Přidané 10.06.2008 14:00
Avatar člena


Příspěvků: 883
Registrace: 30.05.07
stepan napsal:
To SPEEDY: konečně jsem našel někoho, kdo má taky na stříbrném GSu žlutý doraz řízení. Takže nejsem jedinej ujetej, co tam nedal stříbrnej Smile


Já jsem nad tím vůbec tak nedumal... Je tam prostě žlutej Wink

Takže nejsi sám Smile
BMW R1150GS, kočárek a jiné stroje...
www.X-treme.cz
 
www.x-treme.cz
Robert
#25 
BMW vs. KTM .......... Bitka v lese.
Přidané 30.06.2008 02:26
Avatar člena


Příspěvků: 1838
Registrace: 19.06.07
Barvu dorazů tu vubec hodnotit nebudu protože to patři jinam, ale chci poblahopřát Remarkovy protoze už jí má, a to novicku BMW G650X ješte s Rakouskym Rotaxem. Dnes jsou k obednání uz jen s Čínským motorem. Zajímalo by mě kdy začnou delat i boxery jinde než v Německu protoze pak uz přestává být BMW tim proč jí mnoho z nás chtelo.
Upravil Robert dne 13.07.2008 01:07
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
 
wimpi
#26 
BMW vs. KTM .......... Bitka v lese.
Přidané 10.09.2008 08:28

Příspěvků: 13
Registrace: 02.09.08
taky přidám pár postřehů:

nebudu chválit, neb to beru jako jasnou věc, vždyť je to KTMGrin

Jen pár věcí,které mi trápí neb jsem na to jako nedodělek nečekal.

Zadní blatník: po jízdě v oranici se samořezné vruty držící druhý díl blatníku (má celkem 3 části ) utrhly, asi jsou nějaké tvarohové. Musel jsem pilkou na železo rozříznout šteft a ve zbytku vrutu udělat drážku, abych jej mohl vyšroubovat. Na to že to je samořeznej vrut, šlo to nějak moc lehce. Asi proto se utrhl. Pokušel jsem udělat z duralového plechu výstuhu. Při výrobě makety z papíru jsem do doladění zjistil, že v ohybu, kde je největší pnutí je nejslabší místo vzpěry (proto že je divně navržen přechod z nosné části na vlastní blatník) . Tak jsem se už ani nenamáhal na další práci. Opravdu by 2 cm zesílení nic neřešilo. Nakonec jsem plast provrtal skrz a sešrouboval jsem spodní část s zadní krovkou. Není to moc velká nádhera, ale toto "zesílení" alespoň trochu pomohlo.

Další věc je, že jsem již nevydržel a povolil jsem pérování úplně do nejkrajnější meze. Rozdíl o proti nastavení "comfort" je maximální ale stejně o proti LC4Adv je to stále tvrdéFrown

Pokud někdo přijde na nějaký úchyt SPZ tak budu rád.
 
Robert
#27 
BMW vs. KTM .......... Bitka v lese.
Přidané 13.09.2008 23:16
Avatar člena


Příspěvků: 1838
Registrace: 19.06.07
Je pravda že při navrhování zadní část co drží SPZ se v Rakousku moc nepřetrhly. Je chycená pod plast. blatníkem a pokud se jede hardcore tak se to celé klepe jak vosika. Všim jsem si toho na videu z testu - je to na Motorkářích. Já jsem to vyřešil sundáním té pytloviny a SPZ jsem dal šikmo nahoru na blatník, co je sám o sobě super ale po navěšení toho bazmeku to stálo za prdlačku.
Jo a ty vruty musíš čas od času dotáhnout - některé se klepáním uvolňují.
Robert přiložený následující obrázek:


[106.03Kb]
Upravil Robert dne 06.02.2009 00:40
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
 
wimpi
#28 
BMW vs. KTM .......... Bitka v lese.
Přidané 15.09.2008 11:24

Příspěvků: 13
Registrace: 02.09.08
Robert napsal:
Je pravda že při navrhování zadní část co drží SPZ se v Rakousku moc nepřetrhly. Je chycená pod plast. blatníkem a pokud se jede hardcore tak se to celé klepe jak vosika. Všim jsem si toho na videu z testu - je to na Motorkářích. Já jsem to vyřešil sundáním té pitloviny a SPZ jsem dal šikmo nahoru na blatník, co je sám o sobě super ale po navěšení toho bazmeku to stálo za prdlačku.
Jo a ty vruty musíš čas od času dotáhnout - některé se klepáním uvolňují.


Když jsi sundal tu spodní plácačku, jak jsi vyřešil blinkry? Použil jsi ty origo či jsi tam dal nějaké malinké? Nemáš je opálené od výfuku?

Toto řešení je nejelegantnější a E690 je v jedné linii. Problém nastane pokud tě zastaví policajti. SPZ není kolmá k vozovce a nemá osvětleníAngry ...ach jako by netačili problémy, které si zaviním sám
 
Vjetrnik
#29 
BMW vs. KTM .......... Bitka v lese.
Přidané 15.09.2008 11:30
Avatar člena


Příspěvků: 7209
Registrace: 09.10.07
osvětlení SPZ a sklon bych neřešil...já nechal udělat malou značku, tak aby se na tu zadní plochu, co tam EXC má vešla a nikam nepřečnívala...vzhledem k tomu, kolik času z jízdy trávím na asfaltu, je to dostatečné řešení...a blinkry nemám vůbec, zrcátko sklopné, aby v terénu nepřekáželo
 
Strana 2 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Ostatní :: Volná diskuze :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 85
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,729
Nejnovější člen: ilicz

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 3.05 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI