Ivan napsal:
Což o to, mně se dráťáky taky líbí, ale jak budeš řešit STK, hádat se s policajtama popř. vyjednávat s pojišťovnou odmítající plnění z důvodu neschválených úprav?
Myslím že pokud použije stejný rozměr ráfku tzn 18 vepředu a 17 vzadu z policejní R1100R tak mu nic nehrozí.Možná by ještě mohl mít v tp vyloženě uvedeno ráfky z lehkých slitin...Schválně sem se koukl do tp K100 a mám tam dodatek-mohou být použity ráfky z lehkých slitin a možu tam mět gumy 110 a 140.přitom originál mám psáno 100 a 130...takže papír snese všechno len ten správný ůředník...v tp GS nemám ani drátěný ani litinoví...
Kupredu spatki ni krok...
Ivan napsal:
Což o to, mně se dráťáky taky líbí, ale jak budeš řešit STK, hádat se s policajtama popř. vyjednávat s pojišťovnou odmítající plnění z důvodu neschválených úprav?
Myslím že pokud použije stejný rozměr ráfku tzn 18 vepředu a 17 vzadu z policejní R1100R tak mu nic nehrozí.Možná by ještě mohl mít v tp vyloženě uvedeno ráfky z lehkých slitin...Schválně sem se koukl do tp K100 a mám tam dodatek-mohou být použity ráfky z lehkých slitin a možu tam mět gumy 110 a 140.přitom originál mám psáno 100 a 130...takže papír snese všechno len ten správný ůředník...v tp GS nemám ani drátěný ani litinoví...
Tak som schvalne mrkol do maleho TP ( KREDITKA)a tam nieje žiadna zmienka o kolesach naproti tomu vo velkom TP( Rozkladaci papierak) mam vpisane v rubrike druh kolies: Spicove. Po pravde ma nejak rozmery rafkov a pneu vonkoncom netrapia, v najhoršom pripade požiadam importera o potvrdenia a nasledne zapis do TP z alternativou tipov kolies. Na velkom autaku mi pri prihlasovani nejaky uradny blb zapisal kolesa od 14" do 16" čo je kravina lebo, origo v ma byt od 15" do 17". Neviem ako nasadit menši disk na vačši kotuč v pripade 14-ky disku. Raz sa ma pokušali zdrbat poliši a raz experti z STK že nemam povolene 17"-ky v TP ktore použivam ako letnu vyzbroj. Moja odpoved bola dost razna z poukazanim na neschopnost danych uradnikov, za čo ja nemožem a ani neračim niest nasledky ich chybovania.
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.
Hoši jeden dotaz k tym dratovym kolesam, rafky su chromovany hlinik alebo iba leštena AL-zliatina. Moj osobny nazor je že, je to iba vyleštene, ale niekto mi tvrdil že, je na tom chrom čo sa mi moc nezda. Mam na ceste jednu sadu z RT-ka ktora ma natočene cca 128tkm v asfalte a lesk rafikov už nieje ako za nova tak, by som to rad rozplietol prelešťil a zložil naspať. Kedysi som bežne prepletal kolesa na jawkach a MZ-kach tak by v tom nemal byt vačši problem. Akorat si budem musieť vyrobiť pripravok na zadne koleso ktory neskor využijem na vyvaženie zadneho kola.
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.
chrom by měla být tenká vrstva kovu,zkus nato magnet,pokud se bude chytat je to chrom,pokud ne je to hliník-slitina leštěná,ale silně otom pochybuji,leštěný slitina hliníku poměrně brzy oxiduje se vzduchem,bez ošetření okamžitě,nebo přes to může být nějaký lak
zkus a uvidíš
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
Tak to vim opjet naprosto přesně...je tam ňákí povrch... de to ale vyleštit přes dlouhý zimní večery jemnou pastou na oživení laku... hadříček,prstíček,slivovička a jedu
Bohumil přiložený následující obrázek:
zděs pasta abrasiva...nanést,šudlat,šudlat,šudlat,šudlat,přeleštit čistů hadrů,nanést,šudlat,šudlat,šudlat,přeleštit čistů hadrů....vyčistil sem s tým aji škaredý kolem víčka nádrže na káčku
Bohumil přiložený následující obrázek: