Pardal: co jako? Ta akce? Je to oficiální marketingová akce BMW, která se pořádá už poněkolikáté. Je to určené pro zákazníky ze zemí, kde místní zastoupení BMW rozhodne, že se do toho zapojí a především zaplatí poměrně vysokou částku za tu danou zemi. Pokud vím, tak české zastoupení BMW se tomu zatím zubynehty brání. Je to na podobném principu jako jiné "challenge" akce - třeba bývalá Camel Trophy apod. Nejde jen o ježdění na motorkách ale o týmovou spolupráci - proto jsou tam aktivity, které nejsou jen o ježdění (letos třeba soutěžení na nafukovacích člunech v peřejích, předtím tam byla přeprava motorek týmu z jednoho břehu řeky na druhý pomocí vyrobeného voru apod.)
Každý ročník se trošku liší v principu ale probíhají nějaká národní kvalifikační kola, kde se dělá síto účastníků a ti nejlepší pak zastupují tu zemi. Ty národní kola bývají různé podle zemí, viděl jsem video z Holandska, kde ve finále jezdily dvě motorky na oválu a snažili se jeden druhého sejmout z motorky. Fakt hustý. Každopádně je to určené výhradně pro amatéry, kteří nesmí mít jakékoliv zkušenosti s jiných než amatérských závodů a nesmí být profesionální instruktoři apod. Každý účastník musí vlastnit motocykl BMW a celá kvalifikace se tuším jezdí na vlastní motorce GS až ve finále kvalifikace a pak na té mezinárodní trophy se jezdí na jednotných motorkách od BMW. První startovní poplatek je myslím stejný ve všech zemích (60EUR a platí se jídlo a další poplatky cca 110EUR a 25EUR za ubytování ve stanech). Tak nějak to bylo myslím v polsku. Detaily se dají asi někde vygooglovat, mě to přišlo v newsletteru. Každopádně ale celé to kryje to lokální zastoupení BMW a to částkou, která není malá a na menších trzích to pro ně asi není dobrá investice.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Takže máme 2 roky na trénování. Kdo se přidá? Boris?
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Ja uz jsem uvazoval ted, ale bylo to v blbej termin a desne narychlo a navic nekde v pr... na severu polska...
To uz bylo bliz na kvalifikaci do italie
Ale jo v principu dobry, ja jsem pro kazdou spatnost, jen mi teda trochu nasedi ty bojovkovy ukoly, ale asi bych to zkousl
Maiali nel Fango!
PS: jak teda Peťo začnem?! Ztulučeme si vor a zkusime převízt tvoje osmikilo přes Želivku (to by mohlo bejt tak napůl cesty, abychom se nehádali )?
Víš co, 1150 už je veterán, musíme trénovat s modelem kterej se na tu akci používá
Maiali nel Fango!
Vor už tam byl, zkuste něco nového - co třeba průjezd motorkou hořícím lesem nebo něco takového
Jinak je otázka, jestli zastoupení BMW do toho příště ty peníze dá nebo nedá, podle mě to chce vytvářet tlak na prodejce BMW aby mohli adresovat zájem dovozci. Když dealeři BMW nebudou jasně říkat že se na to zákazníci ptají, tak je nic netlačí se o to zajímat. Pokud máte motorku koupenou u oficiálního dealera BMW v ČR, tak se zkuste zeptat a ptát se pravidelně... Podle mě nic jiného nepomůže. Česká účast v polském týmu je podle mě nereálná, byť to bylo jako tým východní evropy. Podívejte kdo v týmu je - samí poláci. Jinak si nejsem jistý jestli limitem pro účast třeba v týmu nějaké země není podmínka, že účastník musí mít motorku koupenou v té které zemi. Každopádně ty týmy kromě EE jsou čistě národní - v italském není nikdo z jiné země apod.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
A pár mimořádně nasíracích fotek. Jak jedou směrem do Patagonie, tak mě čím dál míň baví se na ty fotky i dívat. Mizerové...
Jinak aktuální pořadí týmů je:
1. Team Deutschland 152 Punkte
2. Team Argentinien 143 Punkte
3. Team Frankreich 141 Punkte
4. Team Italien 137 Punkte
5. Team Kanada 131 Punkte
6. Team Alpen 129 Punkte
7. Team USA 119 Punkte
8. Team UK 118 Punkte
9. Team CEEU (Polen) 115 Punkte
10. Team Südafrika 111 Punkte
10. Team Lateinamerika 111 Punkte
12. Team Brasilien 81 Punkte
13. Team Russland 78 Punkte
14. Team Spanien 76 Punkte
15. Team Japan 64 Punkte
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
By mě zajímalo, za co dostávají ty body.....
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
swat: všechno se boduje - jestli včas vyjedou na spojovačku (třeba budíček je v 6h a do určité hodiny musí být celý tým na cestě. když nejsou, body nedostanou...), za rychlostní zkoušky, speciální testy a třeba i za fotosoutěže. Není to jen o rychlosti a průjezdu trasou jako na rallye ale je tam mraky vložených soutěží a za všechno se dají získat body a i když nějaký tým třeba jede nejlíp ze všech v terénu ale nepracují společně na těch dalších úkolech, tak je jiný tým předběhne i když třeba neumí jezdit tak dobře jak oni.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Tak pár fotek a videa ze závěru. Nebyl jsem o víkendu na normálním připojení k netu a z tabletu se to děsně blbě kopíruje...
Došlo tam k docela drastickému pádu - cestou k jezeru Calafquen srazil jezdec brazilského týmu svého kolegu z dřevěného mostu nad nějakou strží. Brazilec skončil 3.5 hluboko. Naštěstí se mu nestalo vůbec nic a když vytáhli motorku na cestu, tak zjistili že má jen uražená zrcátka. Motorka skončila v potoce koly nahoru. Vytahovali jí na kurtách i jezdci jiných týmů.. Brazilec jezdil horský kola, takže pády má naučené a jak prý letěl z mostu, tak se od motorky odrazil a dopadl na stráň, kde nebyla skála.
Jinak v kanadském týmu musel kanadský žurnalista nahradit zraněného závodníka a překvapivě žurnalista zajel na rychlostní zkoušce na pláži na lávovém písku nejrychlejší čas ze všech.
It's not just the latest F 800 GS and R 1200 GS BMWs that are taking part in the GS Trophy 2012. Head of BMW Classic Ralf Rodepeter is following the same tracks and trails of South America, but on a 28-year-old R 80 G/S Paris Dakar. In this exclusive interview, hear Ralf talk about this special GS, the Trophy itself and the forthcoming 90 years anniversary of BMW Motorrad.
Není to Vevis.......
YouTube Video
YouTube Video
Upravil swat dne 03.12.2012 14:50
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis