TomasTT napsal:
Je to věc názoru ale musím s Emilem souhlasit, že kdo je z oceli, tak dojede do cíle i kdyby jel v trenkách a sandálech, i kdyby bylo 5°C. Problém je v tom, že ne všichni jsou z oceli
Tak proto používáme plexi, kryty rukojetí, vyhřívané hefty, nepromokavé boty, rukavice a hadry.
Je to jen a jen o komfortu. Bohužel když jedeš na nějakou delší cestu a leje a leje a jseš promočenej a je ti zima, tak jednak děláš chyby, protože nejedeš v takový pohodě jako když jseš v suchu, máš úplně jiný reakce a hlavně to jen málokoho takhle baví. Jel jsem kdysi dávno z Itálie s kamarády, kteří zásadně do deště používali dlouhý (jakoby kovbojský) plášť. To asi funguje, když to je voskované plátno ale oni měli kožený a uprostřed Rakouska v opravdu mega hustým lijáku (pršelo souvisle asi 700km) jsme zastavili na benzínce, jeden z motorky spadnul, nebyl schopný najít nohou stojánek a druhý měl doslova fialový obličej. Takže ano, kdo se chce vrátit do časů kdy se jezdilo v pumpkách a bekovce, tak může ale většina lidí už je v 21 století a používá helmy do kterých neteče a oblečení, ve kterým člověk je v suchu i po celém dni jízdy v dešti.
Neřekl bych, že je to známka toho, že člověk tak vyměknul ale když třeba lyžuju s člověkem, který mi po pár hodinách ježdění v hlubokým prašanu oznámí, že končí, protože je mu zima, protože mu kalhotama protýká do bot, tak mě to nasere. A to platí o jakémkoliv sportu. Co je za výkon že borec (konkrétní zkušenost z Egypta) jde na ponor ve shortu a po 30 minutách se klepe jako ratlík, nedává pozor a ostatní kvůli němu musí změnit plán, protože pán si nepořídil 5mm dlouhý neoprén jako ostatní?
Nevidím vůbec žádný výkon v tom, že člověk se klepe promočenej a promrzlej a je nepříjemnej, nasranej atd..
Mimochodem, stejně tak by se dalo napsat, proč jezdíme na drahých motorkách s objemem nad litr, že dřív se i do ciziny dalo dojet na 125ccm a opravit to šlo kusem drátu a šroubovákem. Ano, je to pravda. Na MZtě se taky dá asi dojet do Alp, jen to není tak komfortní a tak rychlé. Ale pro dotyčného to může být stejně skvělý zážitek. Jen většina nemá tolik nervů a času.
Tak pod toto se klidně podepíšu... Asi 99,9% zdejších lidí jezdí na moto protože si to chce užít a né že musí a kvalitní hadry to potěšení z jízdy posouvají dál do extrémnějších podmínek, ať už do tepla nebo do vody a zimy. Za mě Companěro
TomasTT napsal:
Je to věc názoru ale musím s Emilem souhlasit, že kdo je z oceli, tak dojede do cíle i kdyby jel v trenkách a sandálech, i kdyby bylo 5°C. Problém je v tom, že ne všichni jsou z oceli
Tak proto používáme plexi, kryty rukojetí, vyhřívané hefty, nepromokavé boty, rukavice a hadry.
Je to jen a jen o komfortu. Bohužel když jedeš na nějakou delší cestu a leje a leje a jseš promočenej a je ti zima, tak jednak děláš chyby, protože nejedeš v takový pohodě jako když jseš v suchu, máš úplně jiný reakce a hlavně to jen málokoho takhle baví. Jel jsem kdysi dávno z Itálie s kamarády, kteří zásadně do deště používali dlouhý (jakoby kovbojský) plášť. To asi funguje, když to je voskované plátno ale oni měli kožený a uprostřed Rakouska v opravdu mega hustým lijáku (pršelo souvisle asi 700km) jsme zastavili na benzínce, jeden z motorky spadnul, nebyl schopný najít nohou stojánek a druhý měl doslova fialový obličej. Takže ano, kdo se chce vrátit do časů kdy se jezdilo v pumpkách a bekovce, tak může ale většina lidí už je v 21 století a používá helmy do kterých neteče a oblečení, ve kterým člověk je v suchu i po celém dni jízdy v dešti.
Neřekl bych, že je to známka toho, že člověk tak vyměknul ale když třeba lyžuju s člověkem, který mi po pár hodinách ježdění v hlubokým prašanu oznámí, že končí, protože je mu zima, protože mu kalhotama protýká do bot, tak mě to nasere. A to platí o jakémkoliv sportu. Co je za výkon že borec (konkrétní zkušenost z Egypta) jde na ponor ve shortu a po 30 minutách se klepe jako ratlík, nedává pozor a ostatní kvůli němu musí změnit plán, protože pán si nepořídil 5mm dlouhý neoprén jako ostatní?
Nevidím vůbec žádný výkon v tom, že člověk se klepe promočenej a promrzlej a je nepříjemnej, nasranej atd..
Mimochodem, stejně tak by se dalo napsat, proč jezdíme na drahých motorkách s objemem nad litr, že dřív se i do ciziny dalo dojet na 125ccm a opravit to šlo kusem drátu a šroubovákem. Ano, je to pravda. Na MZtě se taky dá asi dojet do Alp, jen to není tak komfortní a tak rychlé. Ale pro dotyčného to může být stejně skvělý zážitek. Jen většina nemá tolik nervů a času.
Tak pod toto se klidně podepíšu... Asi 99,9% zdejších lidí jezdí na moto protože si to chce užít a né že musí a kvalitní hadry to potěšení z jízdy posouvají dál do extrémnějších podmínek, ať už do tepla nebo do vody a zimy. Za mě Companěro
Dnes uz mam taky dokonale obleceni (rockway)v kterem jezdim od -5 do +35 naprosto bez problemu.Ale kupodivu vic vzpominam na dobu,kdy jsem znacku vubec neresil,k zivotu jsem nepotreboval nepromok a Alpy jsem projel s 11 prasklymi draty v zadnim kole.Proste jsem uz taky vymeknul,ale na ty hardcore zazitky vzpominam radeji nez na jizdu v suchu a teple.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!