naprcccs napsal:
tak jsem Sand 2 koupil a jsem nadšen opravdu doporučuji..
Taky jsem na něj koukal, ale nenašel jsem na něm důvod proč si připlatit oproti Loneru/Voyageru. Tak ať slouží, taky jsem spokojen
Honda XL600R
KTM 790R
BMW GS
Přešel jsem z Modeky na Revit 2 a je určitě lehčí a hlavně vzdušnější,tak zatím spokojenost .... jen ještě nevím, jak bude fungovat ta vložka proti vodě ? Zatím jsem byl zvyklý jít vždy do nepromoku (myslím horní vrstvu) tak nevím,jestli se mi bude chtít strkat někde ten nepromok dovnitř bundy,jestli to nebudu řešit zase raději "šup" do starého nepromoku ?!
Taky jsem měl předtím modeku, teď mám stejný typ jako Revit Sand 2 a budu vozit nepromok, protože co jsem viděl ostatní, tak mi to přijde jako lepší varianta.
Honda XL600R
KTM 790R
BMW GS
zdenek1 napsal:
Přešel jsem z Modeky na Revit 2 a je určitě lehčí a hlavně vzdušnější,tak zatím spokojenost .... jen ještě nevím, jak bude fungovat ta vložka!
Send 2 mám 3. sezonu ve verzi HV. Naprostá spokojenost. Jezdím téměř celoročně a po prvé sezoně jsem se sžil s použitím: Teplou vložku jen výjimečně v zimě a nebo jsem v ní spal ve spacáku, když už jsem ji měl sebou. Nepropro vložku proti vodě jasně. Není problém. Vodu nepustí. Vložky ale mají omezení. Neberu "instalaci" ta jde natrénovat (ne na benzínce). Při delších přejezdech se ale hodně střídá počasí a není problém na cestě např z Itálie do Slovinska stihnout teploty od 7 do 22°C a při tom 7x zmoknout. I když jezdím jen v termu, od cca 18°C je mi v ní vedro. Pokud prší poslední část trasy, cpeš mokré hadry k sobě do stanu. Proto používám nepropro hlavně proti chladu - to je výborná, bez ní při <7°C cítím chlad zipy. Snadnější je nepromok navrch. Oblečený je rychle i v botech, většinou jsi lépe vidět (pokud je reflexní) a když dojedu mokrý, nechám ho venku a hadry jsou suché.