No já měl před nákupem taky vyhlídlou osmu,nějak nebyla vhodná k dispozici,tak jsem šel do 1200.Vidim teďka,že je třeba mít min 2 motorky doma,jenže kam to už dávat. Už naznačili ceník a standartní výbavu?Koukám,že máš celkem dobrej nájezd,tak aspoň uděláš pokusnýho králíka,co se bude sr.t
oranžová dvanáctka
progranit napsal:
TAK JÁ MÁM TAKÉ OBJEDNÁNO A DNES ODESLANOU ZÁLOHU)
DODÁNÍ SLIBUJÍ ZAČÁTEK BŘEZNA...
gratuluju!
jinak mne samozrejme seres
---
jinak ty sis nedal tempomat? jako proc?
---
btw: ja skladal zalohu uz v prosinci... nebo snad i v listopadu.
Upravil hicks dne 04.01.2013 22:15
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Protože my přišel zbytečný...
Je na te levé straně potom spousta tlačítek na ovládání a zdálo se my to nepřehledné...
Teď mám BMW K1200R a taky bez tempomatu...
Reknete mi, daji se vymenit lite kola ted u nove za drataky? Pripadne kupujete rovnou s nimi a jaky je priplatek? Kdyz vidim jak lidi s 12GS chtej menit a prikupuji drataky,tak je urcite lepsi je vzit rovnou.
lysak napsal:
Reknete mi, daji se vymenit lite kola ted u nove za drataky? Pripadne kupujete rovnou s nimi a jaky je priplatek? Kdyz vidim jak lidi s 12GS chtej menit a prikupuji drataky,tak je urcite lepsi je vzit rovnou.
Dráťáky jdou koupit rovnou a stojí cca 9tis Kč.
Nechal jsem si tam lité kola, protože nejsem off jezdec i když možná toho budu litovat.
Ale i kdybych chtěl je lepší mít druhé kola a na nich jiné pneu...
Takže jsem to nechal tak jak to mají.
Z vlastni zkusenosti uz vim, ze lepsi nez dvoje kola, je lepsi mit dve motorky ta jedna na off staci i v cene novych kol s kotouci na BMW GS Ale osobe bych tedy vzal radeji ty drataky, i kdyz na udrzbu jsou lity preci jen lepsi
lysak napsal:
Z vlastni zkusenosti uz vim, ze lepsi nez dvoje kola, je lepsi mit dve motorky ta jedna na off staci i v cene novych kol s kotouci na BMW GS Ale osobe bych tedy vzal radeji ty drataky, i kdyz na udrzbu jsou lity preci jen lepsi
Uvidíme..provoz ukáže...
Se současnou jsem mimo cesty nikdy nebyl...tak nevím na kolik budu zdatný off jezdec aby ti litáky nezvládli.
Myslím si že můj limit bude určitě nižší než to co ty kola vydrží
Ja bych si teda objednal draty i jen na silnici, bez nich uz mi to neprijde jako enduro, ale je to subjektivni a naprosto chapu, ze je nekdo nechce. Litaky netreba centrovat (i kdyz v monente kdy dostanou herdu a zkrouti se, tak uz se stim zase mnoho neudela), jsou lehci a tyhle mimochodem mimoradne hezky, ale ja bych je proste stejne nechtel. A pokud jde o logiku druhejch kol, tak myslim je vyhodnejsi dokupovat litaky, protoze ty se pozdeji prodavaji za malo, kdezto draty drzi cenu. A jinak tempomat bych bral vsema deseti, je to neskutecnej relax pri presunech a daleko min pak treba unavuje dalnice (zkouseno na RT) a v dnesni dobe nutici ke sledovani rychlosti je tu super nastroj. Kdybych si mohl z novy 12ky vybrat jedinou vec a dat si ji na 1150, byl by to prave tempomat.
Maiali nel Fango!
Bob napsal:
žádnej offroad paket není bud si to objednáš rovnou do výroby za malej příplatek zde 9tis,nebo si potom drbeš palici a kupuješ jetá za 25tis
Ta cena z výroby je myslím cca 9tis ale ruku za to do ohně nedám, již si to nepamatuji.
Rozhodl jsem se je nekupovat.
Dráťáky,alarm a tempomat jsou jediné věci které jsem nekoupil....