Jezis to jsou ceny...
By mne zajimalo, kolik by me v servise stalo vymenit spojku :-)
Ja za 40tis. prohlidku plus vymena spojky 4600,- u cyrila.
Ale oleje, desky, filtry atd si delam sam. Tj. Cyril delal jen kontroly, ventily a tu spojku (ale to byla motorka rozlozena na prvocinitele :-) ).
Pokud si clovek dela servis sam, tak ho to vyjde asi takhle:
- olej motor - 1000,-
- olej prevodovka a kardan - 300,-
- filtr olej Mann - 250,-
- filtr palivovy Mann - 450,-
- desticky zadni kolo 800,- a predni kolo 1600,-
- filtr vzduchovy jen meju, jinak stoji tusim 350,- MANN
- pokud menim brzdovou a spojkovou kapalinu, tak +100,-
No tak nevim, jestli se to fakt neoplati si trochu pospinit rucicky :-) :-)
Hovez dnes jsem koupil filtr Mann za 70kc.(made in germany) a komplet desticky ferodo za 1320.Uz jsem se poucil,ze nesmim kupovat v motoservisech,ale v prodejnach s autodilama.Sice na to cekas do druheho dne,ale ceny se hodne lisej.Redukci z motozastrcky vcetne rozdvojeni maj za 110kc.V motoprodejne jsem daval za obyc 250. atd.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Vždy když jdu na servis s autem, je servis na počkání a jdu do dílny a po celou dobu jsem u mechanika a dívám se na to, co a jak dělá. S BMW jsem byl zatím jen jednou a protože jsem potřeboval udělat i něco navíc, tak jsem jeden den motorku zavezl a za týden jsem si pro ni přijel.
Předpokládám, že u všech servisů na motorky BMW je to podobně jako u mě s autem, přijedu na určitou hodinu a tak po hodině práce a sledování technika můžu odjet. Nebo se mýlím?
Nevim, jak to chodit ma, nicmene prijedu na urcitou hodinu, odevzdam a v dohodnutou hodinu zase prijdu.
Nikdy me ani nenapadlo sedet na dilne a koukat. Automaticky mi vzdycky vsude rekl je to na tak dlouho a ja automaticky odesel (Skoda, Peugeot, Renault, BMW a s motorkou BMW to samy).
Milos napsal:
Vždy když jdu na servis s autem, je servis na počkání a jdu do dílny a po celou dobu jsem u mechanika a dívám se na to, co a jak dělá. S BMW jsem byl zatím jen jednou a protože jsem potřeboval udělat i něco navíc, tak jsem jeden den motorku zavezl a za týden jsem si pro ni přijel.
Předpokládám, že u všech servisů na motorky BMW je to podobně jako u mě s autem, přijedu na určitou hodinu a tak po hodině práce a sledování technika můžu odjet. Nebo se mýlím?
Podle bezpečnostních předpisů platných pro servisy by se na dílně neměl zdržovat kromně mechaniků NIKDO další. Takže jestli tě tam pustí,tak je to buď na jejich triko a nedej bože,že by jsi si tam něco udělal a nebo by tě správně měli seznámit s bezpečnostními předpisy pro jejich provoz,kde maji únikové východy,hydranty atd. a nechat ti je podepsat. Takhle to má správně chodit,ale většinou se to řeší zákazem vstupu do prostor servisu. Já se pohybuju po servisech denně a nikde se to nedodržuje. To jak to má vypadat nám vyprávěli na školení a tak si to pamatuju.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
vevis napsal:
Hovez dnes jsem koupil filtr Mann za 70kc.(made in germany) a komplet desticky ferodo za 1320.Uz jsem se poucil,ze nesmim kupovat v motoservisech,ale v prodejnach s autodilama.Sice na to cekas do druheho dne,ale ceny se hodne lisej.Redukci z motozastrcky vcetne rozdvojeni maj za 110kc.V motoprodejne jsem daval za obyc 250. atd.
Filtr Mann za 70 Kč to jako na pionýra ne ? Jestli se bavíme o vzduchovím filtru Mann C 1552 tak ten stojí 350.
Kupredu spatki ni krok...
Dneska sem se po dlůhé době zase zohl k motorce bo sem dělal šecky věci co sů potřeba na 100 tisíc km. No co nevidim-ustřižený šrůb,tam co je to rezaví kolečko má bit hlavička dvanástki imbusu...
Bohumil přiložený následující obrázek:
Milos napsal:
Vždy když jdu na servis s autem, je servis na počkání a jdu do dílny a po celou dobu jsem u mechanika a dívám se na to, co a jak dělá. S BMW jsem byl zatím jen jednou a protože jsem potřeboval udělat i něco navíc, tak jsem jeden den motorku zavezl a za týden jsem si pro ni přijel.
Předpokládám, že u všech servisů na motorky BMW je to podobně jako u mě s autem, přijedu na určitou hodinu a tak po hodině práce a sledování technika můžu odjet. Nebo se mýlím?
No to sem taky predpokladal, ale v autecu to takle moc nechodi.
Byl sem tam 2x, moto sem privez na dobu otevreni jejich sklenenyho palace a moto sem mel hotovou vzdy min v pul5 odpoledne.
No to sem taky predpokladal, ale v autecu to takle moc nechodi.
Byl sem tam 2x, moto sem privez na dobu otevreni jejich sklenenyho palace a moto sem mel hotovou vzdy min v pul5 odpoledne.[/quote]
To se nedivím. Protože někde musí ty naůčtovaný hodiny nahnat.
Jednou jsem jel okolo a z dodávky je líp vidět za plot k nim na dvůr. A co jsem neviděl? Mechanik tam trénoval jízdu po zadním na GS1200. Doufám jen,že to byla předváděčka a ne zákaznické moto...
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
vevis napsal:
Hovez dnes jsem koupil filtr Mann za 70kc.(made in germany) a komplet desticky ferodo za 1320.Uz jsem se poucil,ze nesmim kupovat v motoservisech,ale v prodejnach s autodilama.Sice na to cekas do druheho dne,ale ceny se hodne lisej.Redukci z motozastrcky vcetne rozdvojeni maj za 110kc.V motoprodejne jsem daval za obyc 250. atd.
Taky nakupuju v autodilech. Ale ten filtr mas pak jakej? Vzdyt katalogova cena MW712 je kolem tech 259,-. Pak je jeste jeden podobnej levnejsi, ale ten nema tlakovej bypass. Ten je levnej, ale neni doporucenej...(a pouziva se napriklad na skodu felicii 1.3)
To Alda + ostatní fishky co platí velké fa za servis v autorizovaných servisech.Tak mě to nedalo a našel fakturu z bmw v DE kde jsem si nechal 28.5.udělat 20tis inspekci + jahresinspektion(roční prohlídka) na mé GSA.
Zde ceny: vše v euro
roční prohlídka:112,50
výměna oleje v převodovce:9
výměna brzdovky vpředu:45
to samé vzadu:40,50
olejový filter:6,37
2 krát svíčky:12,12
těsní k filtru:8,90
motor.olej 4l za 18,48
olej v převodovce:8,80
brzdové destičky vzadu 44
montáž destiček 9
Zde si myslím,že cena 44 eur za desky je ok na varadero jsem platil nisiny cca 850kč
Cena komplet za 20tis inspekci 262 eur při kurzu dneska 24.3 to je 6366kčTo je Aldo trošku jniný kafe než tvejch 11600 u Bychla vid?Takže mě už nezlob a až budeš příště chtít jít na inspekci a vyhodit penize tak mě nejdřív zavolej já ti to domluvím u kámoše Jense v Dráždanech máš to z Rumburku přez pole a ušetříš za odpoledne min 5000kč a to můžeš raději projet v v benálu.Jinak pro nevěřící Tomáše posílám Milošovi foto fa z bmw service.Kdo budete chtít domluvit inspekce v de popř řešit záruky,prodl.záruky cargarantie bez ignorací typu Autec napište mě do osobních zpráv popř na cestovniendura.cz pokud můžu rád pomůžu.
Probereme to u piva na srazu u Aldy.
Hodně štastných km v sedle GS přeje
Bob
Milos napsal:
Vždy když jdu na servis s autem, je servis na počkání a jdu do dílny a po celou dobu jsem u mechanika a dívám se na to, co a jak dělá. S BMW jsem byl zatím jen jednou a protože jsem potřeboval udělat i něco navíc, tak jsem jeden den motorku zavezl a za týden jsem si pro ni přijel.
Předpokládám, že u všech servisů na motorky BMW je to podobně jako u mě s autem, přijedu na určitou hodinu a tak po hodině práce a sledování technika můžu odjet. Nebo se mýlím?
No to sem taky predpokladal, ale v autecu to takle moc nechodi.
Byl sem tam 2x, moto sem privez na dobu otevreni jejich sklenenyho palace a moto sem mel hotovou vzdy min v pul5 odpoledne.
S těmi auto to takto praktikuji více jak 10 let a sice mám zkušenost jen se dvěma autosalony, ale nikdy nebyl vůbec žádný problém. Z mého pohledu nejen ušetřím čas, ale mám možnost např. důkladně si prohlédnout spodek auta.
Bob napsal:
To Alda + ostatní fishky co platí velké fa za servis v autorizovaných servisech.Tak mě to nedalo a našel fakturu z bmw v DE kde jsem si nechal 28.5.udělat 20tis inspekci + jahresinspektion(roční prohlídka) na mé GSA.
Zde ceny: vše v euro
roční prohlídka:112,50
výměna oleje v převodovce:9
výměna brzdovky vpředu:45
to samé vzadu:40,50
olejový filter:6,37
2 krát svíčky:12,12
těsní k filtru:8,90
motor.olej 4l za 18,48
olej v převodovce:8,80
brzdové destičky vzadu 44
montáž destiček 9
Zde si myslím,že cena 44 eur za desky je ok na varadero jsem platil nisiny cca 850kč
Cena komplet za 20tis inspekci 262 eur při kurzu dneska 24.3 to je 6366kčTo je Aldo trošku jniný kafe než tvejch 11600 u Bychla vid?Takže mě už nezlob a až budeš příště chtít jít na inspekci a vyhodit penize tak mě nejdřív zavolej já ti to domluvím u kámoše Jense v Dráždanech máš to z Rumburku přez pole a ušetříš za odpoledne min 5000kč a to můžeš raději projet v v benálu.Jinak pro nevěřící Tomáše posílám Milošovi foto fa z bmw service.Kdo budete chtít domluvit inspekce v de popř řešit záruky,prodl.záruky cargarantie bez ignorací typu Autec napište mě do osobních zpráv popř na cestovniendura.cz pokud můžu rád pomůžu.
Probereme to u piva na srazu u Aldy.
Hodně štastných km v sedle GS přeje
Bob
Tak na tom filtru je W 712,tak je to snad on.Uz jsem se lek,ze mam na tu felicii.Ja jenom rekl,ze chci na 1100 bmw a oni objednali podle katalogu.Ta cena me taky prekvapila.Treba se spletli,ale stal 70kc.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
vevis napsal:
Tak na tom filtru je W 712,tak je to snad on.Uz jsem se lek,ze mam na tu felicii.Ja jenom rekl,ze chci na 1100 bmw a oni objednali podle katalogu.Ta cena me taky prekvapila.Treba se spletli,ale stal 70kc.
No a to je ono :-)
W712 se od MW712 liší právě tím ventilem...
W712 pouzivame i v tovarne na strojich (tj. mohl bych ho mit i zadarmo :-) ) ale podle katalogu pro 1150 patri ten s oznacenim MW.
Ale mozna ze pro 1100 je to spravne...
Tak ne, neni, tady mas spravne typy pro 1100GS:
MANN-FILTER
Vzduchovy: C 1552 , pro použití v prašném prostředí C 1552/1
Olejový: MW 712
Palivový: MWK 44
Tak si priste kup spravnej at se ti z baworaka nestane filda :-)
Tak se omlouvam za cenovou demagogii.Filtr vymenim.Doufam,ze aspon desticky ferodo platinum jsou pouzitelny.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Ahoj, mám GS najeto 16 560 km r.v. 2007. V autecu jsem si nechal roční servis (20000):
roční servis: 800,-
výměna oleje v převodovce:177,-
Brzdová kapalina předek výměna: 355,-
Brzdová kapalina zadek výměna: 355,-
Castrol Olej GP 20w-50: 930,-
olej filtr: 315,-
Těsnící kroužek: 10,-
čistič brzd: 140,-
Castrol olej SAF-XO: 556
Brzd. kapalina: 98,-
Zaokrouhleno celkem: 3750,- Kč
GS šlapalo před tím a šlape i po servisu a jsem celkem spokojenej (pokud je teda uděláno vše )
Servis po 10 000,- Stál kolem 4500,- Kč
Je pravda, ale že jsem se objednával tak měsíc dopředu
GS jsem měl umyté a ten den jsem si ještě půjčil GS 800 na vyzkoušení
Zní to jako když jsem z autecu, ale jsem jinak z Plzně
Pepa gs PM