No Michale, pěkná GO. zase budeš mít prakticky novej motor hele jen pro představu výdrže, jak vypadá rozvoďák, napínák rozvoďáku, válec, píst, - je to hodně vyjetý na 70 000 km nebo vůle jsou v pořádku, nebo někde v krajní mezi?
Labus01 napsal:
No Michale, pěkná GO. zase budeš mít prakticky novej motor hele jen pro představu výdrže, jak vypadá rozvoďák, napínák rozvoďáku, válec, píst, - je to hodně vyjetý na 70 000 km nebo vůle jsou v pořádku, nebo někde v krajní mezi?
Jo tak tyhle dotazy budeš muset směrovat na Servisáka...
Bylo by to dobrý vědět. je sice pravda, že na každý motorce to bude jinak, ale zkrátka pro představu. přece jen 70 000km je už docela nájezd a takováhle rozborka, tu doufám, zas dlouho nebude... ikdyž víme, že to najede o moc víc a to nevíme o těch stočenejch, který maj natočeno sto a na budíku 45:-)
To se dalo čekat když to určitě nikdo za celou dobu nerozdělal a nenamazal, Já to na dakarovy rozdělal při cca 42000km a bylo to skoro uplně suchý, tak sem to vyčistil a namazal pořádně vazelínou a bylo to.
Dominátor kterýho sem měl předtím měl jak na čep kyvky tak i na přepákovaní maznice
zdenosh napsal:
:-) čoveče zazimovat motorku do beden na zeleninu, dobrý..
Ne, sranda.. Copak se ji přihodilo?
Na detailní fotce motoru můžeš vidět vynechané těsnění pod válcem. Takže přetěsnit motor a když, tak už komplet. Všechna těsnění a gufera. A rovnou budeme řešit vyskakující jedničku (kolečko nebo vidlička).