No když tak nad tím přemýšlím, tak to musela chtít Móňa hodně razantně zabrzdit... Mě se snad ani na šotolině nestalo, aby mi to motorem kouslo zadek... Nebo si to neuvědomuji...
Jinak ta antihopingová spojka asi dobrá věc... Ale cena za ní bude asi taky slušná... Má to vůbec někdo?
A dělá se to na dakara vubec? možná jo ale bude to cca pul ceny moto.. Na 12 to stojí nějakých 1200 dolaru pokud si dobře pamatuju
... servis a diagnostika BMW Motorrad
to byla kombinace podřazení v docela vysokách otáčkách a zaklapnutí plynu, prostě ten jednoválec toho odpustí míň, než hodná Honda...
pak už se jí to nikdy nestalo...není to prosímtě samozřejmej jev, nebo každodenní boj se zablokovaným kolem. Nestraš ji
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
Dakar je moja prva motorka na ktorej som sedel ked neratam choper v autoskole.Nikdy sa mi nestalo zeby som zablokoval zadne koleso.Ale raz sa mi to podarilo na pitbiku ked som sa ucil ako sa to vlastne rychlosti hadzu na motorke (to bola uplne prva motorka na ktorej som sedel) a pri dojazde som tam dal z 3 do 1 a pustil spojku.Kleso bolo v zablokovane a ciara na ceste snad 4m .Ale taku kravinu snad nikto kto sedel na motorke v autoskole nespravi
xHackerM napsal:
S tou spojkou - pomohlo by jí v tu chvíli ABS? Hugitka na tu spojku určitě myslet nebude, když se jí to kousne, proto jsem jí nadělil ABS...
opatrne se spojkou je zaklad na jezdeni na motorce.
ABS pracuje JEN kdyz BRZDIS...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
xHackerM napsal:
My jsme pořídili Hugitce malý GS a ještě jsem jí nechal snížit sedlo. Pokud je slečna tintítko jako Hugitka, pak je nesmysl jí kupovat Twina nebo cokoliv jiného, než F650GS. Důvody jsou hned dva - na trhu není nižší a lehčí enduro. Věřte, vyzkoušeli jsme to. Pegaso je těžký jak sviň a i když bylo snížený, stejně to měla jen na špičky - to je sakra málo, uvědomte si, jak ta holka je na špičkách nejistá a tím pádem vystresovaná.
Moto jí můžeš navrhnout, ale vybrat a vyzkoušet (osedět) si to musí sama.
Neporovnávej váhy motorek podle tabulkových hodnot, ale v reálu, těžiště udělá hodně a i papírově těžká motorka může být ovladatelnější, než papírově lehčí.
Určitě nerozhodovat od stolu...
Toť naše zkušenosti pár měsíců zpátky...
jenomze te twin ma radove jinej projev motoru... ja teda nevim jestli zensky doporucovat jednovalce klepajiciho se jak ratlik.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
xHackerM napsal:
Začnete už taky někdo myslet na tu váhu?!
o kolik je 650 jednobuch lehci?
----
single:
Weight 387 lb (175.5 kg) (dry)
423 lb (192 kg) (wet)
twin:
F650: 179 kg (390 l (dry)
F650: 199 kg (440 l (wet)
---
jako sorry.. krome financi myslim NENI argument pro 650 single.
Jeste bych si troufal tvrdit, ze 650 twin bude mit prizniveji rozlozene teziste...
Upravil hicks dne 04.01.2013 11:23
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
xHackerM napsal:
Začnete už taky někdo myslet na tu váhu?!
o kolik je 650 jednobuch lehci?
Vim já? Papírově to jistě dohledáš na netu. V praxi nevím, kde má těžiště dvouvál, ale slečinky s 55kg ocení každý kilo dole... A když logicky počítám, tak dva válce musí vážit víc, než jeden, hmm?
Proto jsem psal, ať to nikdo neřeší od stolu, ale ať si to obě diskutované motorky osedlá naživo...
xHackerM napsal:
Začnete už taky někdo myslet na tu váhu?!
o kolik je 650 jednobuch lehci?
Vim já? Papírově to jistě dohledáš na netu. V praxi nevím, kde má těžiště dvouvál, ale slečinky s 55kg ocení každý kilo dole... A když logicky počítám, tak dva válce musí vážit víc, než jeden, hmm?
Proto jsem psal, ať to nikdo neřeší od stolu, ale ať si to obě diskutované motorky osedlá naživo...
dva valce teda nemusi vazit vic, nez jeden zvlast kdyz je mezi tema motorkama takovej rozdil... 650 single ma zaklad v pravekym funduru, ne?
navic twin ma teplomer, dojezd, novou generaci ABS, lepsi svetlo (ze zacatku , CAN (signalizaci praskly zarovky atd).
Vse z hlediska bezpecnosti DOST prinosne.
Vzhled neresim
Takze do afriky nebo nekam daleko bych si vzal jednobuch... pripadne pokud chci vylozene usetrit.
Jinak samozrejme twina.. nejlip vepredu dvoukotoucoveho.
Jo a v INVELTU jsem loni oblejzal 12ku se snizenym sedlem a bylo to fakt BRUTALNE nizky.
Upravil hicks dne 04.01.2013 11:30
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
zetor napsal:
Twin má 171kg...kolik má jednobuch GS jsem nenašel...
pisu to nahore.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
192kg má Dakar, malý GS bude o něco lehčí... Ale ne o moc... Taky záleží na doplňkách, takže to jsou přesně ty hodnoty od stolu... Můj Dakar má třeba v běžném osazení doplňkama s půlkou nádrže 220kg jen to hvízdne...
Stejně si to jeho přítelkyně vybere podle barvy a vzhledu...
Upravil xHackerM dne 04.01.2013 11:43
Hele je to jenom o tom, co dotyčný chce.. samozřejmě 650twin -modernější a kompletně nová koncepce motorky.. nadruhou stranu vyšší cena.. litá kola.. a dražšší doplňky a možná i servis.
650 jednobuch (jendosvíce i dvousvíce) výhody bych viděl hlavně v neuvěřitelně dobrém těžišti, popravdě je to jak řídit 125 ccm. Dálepak dostupnost doplňků, nízká spotřeba zvlaště pro holku která má 50 kilo... plus neuvěřitelně univerzální.. má dráty.. a ne liťáky.. možná si řeknete nic podstatného ale i na pár kravinek se hledí. Je jednodušší má jenom jeden válec.. a dá se sehnat i s ABS vyhříváním atd atd atd.
Samozřejmě záleží na tom, co chce ona.. a jak bylo řečeno.. musí si to osedět a vyzkoušet. Každá motorka má svoje mínusy... u 650 bych rád řekl že nízké otážky nejsou problém, pokud mluvíme o otáčkách kolem 2500 -necuká-- jenom už se motor podtáčí.. doporučuji otáčky od 3500 vejš...
Upravil VojtechPolicky dne 04.01.2013 12:16
Zatím se mi lepší zdá jít do toho Twina a vypadá to spíš na otázku ceny a samozřejmě osobního svezení.
Máte někdo srovnání F650 Twin a F700. Na tom se dá celkem snadno svézt u dealera, tak jestli je to vypovídající.
Váhově i posedem to bylo ok, ještě jsme se nesvezli. Ono vždycky to bude změna když přesedne z CBčka na enduro, ale na druhou stranu už dala okolo 100km na mém Varaderu a křižovatky ustála, takže si myslím že na Twina by si mohla v pohodě zvyknout a naučit se (má 170cm).
somm napsal:
Zatím se mi lepší zdá jít do toho Twina a vypadá to spíš na otázku ceny a samozřejmě osobního svezení.
Máte někdo srovnání F650 Twin a F700. Na tom se dá celkem snadno svézt u dealera, tak jestli je to vypovídající.
Váhově i posedem to bylo ok, ještě jsme se nesvezli. Ono vždycky to bude změna když přesedne z CBčka na enduro, ale na druhou stranu už dala okolo 100km na mém Varaderu a křižovatky ustála, takže si myslím že na Twina by si mohla v pohodě zvyknout a naučit se (má 170cm).
p.
Moje manzelka jezdi na F650Twin, ma taky cca 170cm. Mame sice snizene sedlo, ale dosahla by i ze standardniho. Se snizenym to ma "na pohodu" a aby se nemusela bat vyjezdenejch koleji na krizovatce pri zastavovani ...
Hned od zacatku se ji na f650twin jezdilo super a je moc spokojena. Samozrejme si ji musela trochu prikraslit dle sveho vkusu (ale kdo to z nas nedela, ze? )
Teziste ma vyborny a opravdu krasne se vodi. Kdyz presednu z 12gs tak si pripadam jak na kole
Jinak to ma ABS, vyhrivani heftu, display s udaji atd atd je to uz proste moderni motorka se vsim co k tomu patri. Brzdy sice nejsou nijak ostre, ale uplny pruser to taky neni. U motoru jsme meli klasicky neduh = museli jsme pretesnovat, ale jinak vykonove plne dostacujici.
Myslim, ze to je dobra volba a nejen pro damy.
Preji dobry vyber!
Bohemische Motoren Werke